Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    hehe synes det er mye skruing på fg og jeg....

    hva slag deler er lurt og ha liggende klart egentlig ... jeg har søkt på forumet men finner lite med svar egentlig ...
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • #32
      Tenkte jeg skulle utelate FG`en for regnet med at jeg ville få endel pepper
      Men sant som du sier, var endel skruing på fg bilene ja.
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

      Comment


      • #33
        helt enig det kan bli en del skruing,med en orginal fg.men tar en og oppgraderer bilen/bilene så er de like bra holdbarhet på disse som andre biler.den eldste fgn eg har nå er ca 4 år.tok å oppgrderete den for ca 3 år siden,med en del alu stuff.har kjørt i ca 3 år med denne nå og skrudd minimalt på den.og denne har blitt kjørt rimelig hardt.mye av problemet er at folk gir blanke f i vedlikehold.tar en og gjør bilen ren etter kjøring ,og skjekker at bolter/skruer sitter fast og setter de inn med locktite så er det veldig lite problemer med fg.
        sigpic

        Comment


        • #34
          FG bobblen jeg hadde var grei, lettere oppgradert, men ikke fult ut, men som bolly63 sier, har vedlikehold MYE å si på levetiden, kjøpte en monster til sønnen mim, oppgraderte det mest nødvendige på den, men vedlikeholdet var heller dårlig på den, da sønnen ikke gadd... Han har ikke den bilen lenger den solgte jeg pga slett vedlikehold!!
          Min skrudde jeg lite på og den varte godt og ble solgt til en veldig fornøyd kjøper

          Selv er jeg usedvanlig nøye med vedlikehold/rengjøring på mine biler, har en større børste og 2 tannkoster som er veldig flittig brukt etter at kompressoren har gjort grov arbeidet så vedlikehold rengjøring og levetid på mine biler holder i mål
          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

          Comment


          • #35
            det er bra GIZZLY du har forstått det.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Koster litt vel mye denne felles hobbyen vår, til å drive slett vedlikehold
              Er og noe av gleden med å holde på og
              Men så har jeg eget rom i kjelleren til min hobby, og har støtt besøk av kompiser som vil ha hjelp til sine biler, har endel smådeler liggende, som jeg vet kan ryke, og da kommer gutta vettu, som ikke er langsiktig
              Øøhhh du Bjørn.. du skulle ikke ha liggende..... selvfølgelig har jeg det bare å komme det, så ska vi fikse den biten
              Skjønner
              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

              Comment


              • #37
                hehe ja kjenner meg igjen der.overhalte motoren for en som eg vart kjent med nå i sommer.etter et par mnd står pokker meg naboene hans og på døra og spør om hjelp.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Er jo litt kjekt å kunne hjelpe andre og da, gir litt mer glede med hobbyen og da

                  Sorry beemerworld for at vi bruker tråden din til småprat
                  HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                  Comment


                  • #39
                    det er sant har ingen problemer med å hjelpe noen,men liker best at de ringer og spør om det passer.og at de ikkje bare en dag står utforbi døra mi med bilen i handa og spør om hjelp.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      vi har vel sporet litt av her ja.men håper det er greit for tråd starter.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by beemerworld View Post
                        hehe synes det er mye skruing på fg og jeg....

                        hva slag deler er lurt og ha liggende klart egentlig ... jeg har søkt på forumet men finner lite med svar egentlig ...
                        Front og bak armer kan være greit å ha, start apparat er et must å ha ellers er det greit å oppgradere bilen etter ønske, og etterhvert du oppgraderer, for du endel til overs, som er kjekt å ha i tillfelle, noen sett med dekk til forskjellig underlag er jo og greit da, samt å ha en clutch og noen lager er greit å ha på lur
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                        Comment


                        • #42
                          nå hadde jeg tenkt og kjøpe rpm armer jeg da... det har jeg hatt til alle bilene jeg har hatt dvs de som har mulighet til og bruke rpm armer da...

                          største problemet nu er at jeg ikke får på strøm på batteriet mitt.... skjønner faen ikke hvorfor...

                          skulle ut og kjøre litt i dag men de nylada batteriene varte ca 15 min så var det tomt

                          tror det er noe med laderen jeg... kanskje den ikke får kontakt?? må vel oppover og låne swallowen til kompisen min da får jeg jo beskjed hvis noe er galt
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • #43
                            hadde same problem med mitt hpi batteri ladet det med 1,5 amper.varte i ca 10 min kjørte opp til 2,5 amper funka som f etter det dette var på 1 3600ma
                            Last edited by bolly63; 23 December 2009, 23:06.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              den laderen jeg sendte med bilen trenger en stund å lade opp batteriet da, men har ikke brukt den selv, på lenge, var en som fulgte med en FG jeg kjøpte en gang i tiden, har selv en computer lader jeg bruker.
                              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                              Comment


                              • #45
                                den laderen du sende med,er det den orginale laderen som følger med når en kjøper ny bil
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X