Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ja det veit ikke jeg for jeg har ikke råd til å holde i en 4pk engang
    på min står det abs-pt--> abs-cy --> abs-dl --> abs-md.. veit ikke hva dem betyr nå for da må jeg justere på bilen samtidig den pulserte hvertfall og jeg kunne justere hvor hardt den skulle ta i og intervallene på pulsen og litt sånt


    edit: men stakar beemerworld, vi to okkuperer tråden hans fullstendig hele tida haha
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

    Comment


    • Hehe han slenger seg nok med på diskusjonen når det fatter han og tenker jeg, samt at han drar vel til seg litt info samtidig

      Er vel mye likt på justeringene tenker jeg,så er vel andre faktorer som spiller inn på slitasje og vil jeg tro.
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

      Comment


      • hehe er ikke dette et diskusjonsforum da??? diskusjon e saker ja bremser rundt om er bra det .. men ikke for en hver pris... blir nok ikke sånne bremser på min bil med det første nei .. er mye anna som skal skiftes først motoroppgradering står først på ønskelisten .. nå er dey mulig detta løser seg ved hjelp av kompisn hehe men gjenstår og se
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • Snakket akkurat med han duden jeg nevnte i tlf når vi pratet, han og hadde nylig kvittet seg med en pocket bike, så det var ikke så aktuelt da!
          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

          Comment


          • dissa bremsene er fortsatt dyre men det er de billigste bremsene jeg veit om som alikevel får mye skryt http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.3385/.f

            jeg har en zenoah 27,2 raceporta motor liggende da men, med porta veivhus.. funker nok rimelig mye bedre enn 23'n men den fins ikke komplett og pris på brukte motorer er jo håpløst.. tørr ikke tenke på hvor dårlig samvittighet jeg hadde fått visst jeg solgte den også skulle den av en eller annen grunn ryke etter kort stund.. hehe.. i tillegg vil de fleste ha sånne ting nytt å det gjelder sikkert deg også
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • jeg kunne tenkt meg og overhale std motorn og sette inn zero drag seals og skikkelige lage og prøve og se om noen her inne har et big bore kit jeg kan få kjøpt .... hvis ikke kjøper jeg meg 27.2 dark soul hehe jeg er av den typen som skal ha det ingen andre har nemlig.. alle kompisa mine kjører nissan 200 sx ++ og mr2 og greier ,,, og så kommer jeg das og kjøper meg en 8 år gammal bmw til 300 laken... hehe er bare sånn jeg
              men jeg liker og kjøpe brukt jeg da... ting blir jo stående i lange perioder da jeg er borte på jobb osv... så begrenser seg hvor mye man skal legge i det ....

              gizzly: hva er prisen han forlanger for motoren da?? kan jo alltids kjøpe den og men ikke for enhver pris
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • jeg skal høre med han
                HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                Comment


                • venter i spenning
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • Hehe, har holdt på å forberede falilie middag i hele dag ikke bare bare å lage middag til 8 pers serru
                    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                    Comment


                    • det vet jeg alt om... skal heldigvis bort på middag i dag .... svigerfar
                      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                      Comment


                      • Når det gjelder bremser til bajaen ,tror jeg nok ville stått over frambremsene hydrauliske eller mekaniske .Sats heller på å få satt opp bakbremsene skikkelig ,Mye lettere å kjøre med bakbremser i terrenget i stedet for å irritere seg grønn over en bil som går rett fram og får alskens drit ibremsesystemet foran slik at hjula bremser av seg selv -Vi vil jo ikke at noe bremser ytelsen ufrivillig ,he he.Nei ,plukka av mine skunkworks bremser ,første generasjon skal sies ,.Men tror det er nok annet å oppgradere før dette -.Bare et lite råd .Men dritstilig med frambremser er det..
                        Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

                        Comment


                        • Kan vel være greit om en kjører mye på asfalt, men til vårt offroad bruk.. næææh.
                          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                          Comment


                          • Originally posted by Gizzly View Post
                            Kan vel være greit om en kjører mye på asfalt, men til vårt offroad bruk.. næææh.
                            er det jeg mener også.. jeg bruker hvertfall bakbremsen til mye av svingoppsettet om jeg kan kalle det det sklir sidelengs inn i svingen med låste bakhjul å klemmer på ut igjen prøver man det med frambremser så blir det vrient, men ja, på asfalt kjøring er det sikkert gromt...

                            vil man ha frambremser så kan man justere dem etter terrenget da.. mye foran på asfalt og lite foran på offroad
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • Originally posted by påsan 70 mod. View Post
                              Når det gjelder bremser til bajaen ,tror jeg nok ville stått over frambremsene hydrauliske eller mekaniske .Sats heller på å få satt opp bakbremsene skikkelig ,Mye lettere å kjøre med bakbremser i terrenget i stedet for å irritere seg grønn over en bil som går rett fram og får alskens drit ibremsesystemet foran slik at hjula bremser av seg selv -Vi vil jo ikke at noe bremser ytelsen ufrivillig ,he he.Nei ,plukka av mine skunkworks bremser ,første generasjon skal sies ,.Men tror det er nok annet å oppgradere før dette -.Bare et lite råd .Men dritstilig med frambremser er det..
                              har du et sett liggende du da eller????
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • Originally posted by beemerworld View Post


                                har du et sett liggende du da eller????
                                Ja ligger i rotekassa sammen mye annet tull som ikke brukes..Grått nytt hår forresten
                                Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X