Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • !"#€%&/() Nice.... Sinnsvakt tøff
    1:10 Yokomo Drifting Nissan Silvia(20 Turn)
    1:12 Banebil SP'3 Extreme(17 Turn)
    1:12 Buggy Traxxas Bandit (13 Turn)
    Mini-z (Med Option Deler)

    Comment


    • Kan jeg spørre hvem som skal kjøre med disse?

      Comment


      • @Corvette: Takker og bukker.

        @Reidar: Kan godt hende han vil overaske litt selv, så jeg lar være å avsløre hvem det er
        Ole Christian Solli
        www.gmbk.no

        Comment


        • Det beste med monster-bashing er at man som regel ødelegger et hvert karosseri etter et par liter fuel, og da kan man gå hjem til frua og si, med store tårevåte øyne "...se så ødelagt det nye fine karosseriet mitt blei a! Nå må jeg sørenmeg lage enda ett. Pokker og..." Og så kan du lage et til
          -Truls Norheim-1975 mod- BACK IN BIZ ETTER # ÅR MED BABYMAKING
          - Hyper ST - Savage 26 - Ultra LX Comp - RS4 2 EVO - 3 stk MiniZ - Tamiya ta01 m 10t børsteløs

          Comment


          • NICE!!!! MEGET nice faktisk...

            Comment


            • Finfine buggy-karosserier

              Comment




              • Mitt siste karosseri. En chevrolet Impala 64` lowrider. Dødstøft karosseri. Lakkerte den metallic green. Har lakkert støtfangern i ettertid. Syns ikke på dette bilde.
                Og hjemmesnekret lysholder!
                YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                Comment


                • Her er det beste jeg noen sinne har hatt!!!!!!!
                  Min Kyosho RB GP

                  Hva synes dere???
                  Martin Hallberg '90 modell
                  hadde Kyosho Ultima GP

                  Comment


                  • Nikko:
                    Har du det Impala karosseriet på RS4'en???
                    Isåfall, hvem lager det og hvor kjøpte du det?
                    Og jeg som bestilte Murcielago til RS4'en min for en halvtime siden :?
                    -Truls Norheim-1975 mod- BACK IN BIZ ETTER # ÅR MED BABYMAKING
                    - Hyper ST - Savage 26 - Ultra LX Comp - RS4 2 EVO - 3 stk MiniZ - Tamiya ta01 m 10t børsteløs

                    Comment


                    • Originally posted by cap morgan
                      Nikko:
                      Har du det Impala karosseriet på RS4'en???
                      Isåfall, hvem lager det og hvor kjøpte du det?
                      Og jeg som bestilte Murcielago til RS4'en min for en halvtime siden :?
                      Hobbyland på strømmen hadde tatt inn et part for en stund siden. Jeg tok det siste som var der da, men det er vel bestillingsvare får en håpe. Det er pegasus hobbies som har begynt å lage karosserier. Det var bare karosseri som fulgte med og ikke noe klistremerker eller maskering.

                      mvh Nikolai
                      YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                      Comment


                      • Jupp, jeg så det karroseriet på Sørli Nikko, sinnsykt tøft å se på, men det virket ikke som om det ga spesielt gode kjøreegenskaper.
                        Drit kuult å se på var det iværtfall.
                        "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                        www.lmbk.no

                        Comment


                        • Originally posted by divemaster
                          Jupp, jeg så det karroseriet på Sørli Nikko, sinnsykt tøft å se på, men det virket ikke som om det ga spesielt gode kjøreegenskaper.
                          Drit kuult å se på var det iværtfall.
                          TAKK! Ja det var dritkult å se på.. men du har helt rett, bilen ble ikke lett å styre nei! hehe.. Tar et annet karosseri neste gang kanskje. Får se det ann. Må jo bruke det å vøtt. Nå står den i hylla med bilen under. Ganske stilig det å
                          YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                          Comment


                          • Du får ta med bilen og karosseriet når det er Vårmix løp på Sørli, da kan man kjøre løp med akuratt den karossen du har lyst til å kjøre med og med hvilken som helst 1:10 bil du vil. Alle stiller i samme klasse, uansett bil, motor eller karosseri. Det er skikkelig morro.
                            "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                            www.lmbk.no

                            Comment


                            • Hey fett da! Det er vel noe dere annonserer når det kommer da vel.. Det høres innmari gøy ut ja! Har holdt på med en kyosho elektro for 10 år siden ellerno. Kjøpte meg en savage 21 og var ikke helt fornøyd. Så kom jeg over et tilbud fra nortrading sin hjemmeside med en HPI RS4-3. helt grei å begynne med. Så var det en som la ut en HPI RS EVO med en OS 12 TR MAX så jeg kjøpte den så jeg kunne få bilen min oppgradert. Den er helt ypperlig. Endel raskere enn original motor (star 15). Vennen min hadde masse trøbbel med den sist gang vi var på Sørli. Men jeg fikk kjørt stil sist gang da! hehe..
                              YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                              Comment


                              • henger oppslag på Sørli, om disse løpene og det ligger en Terminliste på hjemmesiden til LMBK.

                                "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                                www.lmbk.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X