Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Her strømmer det på med kule og bra karrosserier til
    truck's. Hva skal dette sitte på a.....
    NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
    RC4WD Team Driver

    Comment


    • Mange kule karosser her, ja!

      Haakon: Godt å se at tråden fortsatt lever!
      http://img6.imageshack.us/img6/107/hawk9xc.jpg
      Håkon Hawk Åmdal - Inferno TR-15 (æsj), Nikko Sky Watcher, Savage SuperSport 4.6 og Agressor CRX (NY!!!)
      1990

      Comment


      • Ja ja, får vel slenge opp ett par bilder jeg også.

        Neste gang må nok flammene strekke seg lengre bakover på bilen.

        Grønnfargen er ny fra faskolor, måtte bare slenge den på for å se hvordan den ble. Den ser bedre ut i virkligheten, faktisk en flott farge.

        Den som ser litt " sølv metalic " ut på taket er Satin Chrome fra Faskolor.
        "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
        www.lmbk.no

        Comment


        • Andreas Øksendal .:Kvinesdal Racing club:.
          http://www.rctech.net/forum/images/smilies/tire.gifHPI PRO 4
          http://www.rctech.net/forum/images/smilies/tire.gif

          Comment


          • rått karosseri

            Comment


            • Tøffe, tøffe flammer!!

              Hva maskerer du med? Er sinnsykt nysgjerrig på den "liquid paint mask" patenten, noen erfaringer med den??
              -Truls Norheim-1975 mod- BACK IN BIZ ETTER # ÅR MED BABYMAKING
              - Hyper ST - Savage 26 - Ultra LX Comp - RS4 2 EVO - 3 stk MiniZ - Tamiya ta01 m 10t børsteløs

              Comment


              • vilt bra divemaster/frankie. Hvor mange timer går det på et slik kaross som det der?
                YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                Comment


                • Vel, bra og bra fru Blom, ble jo ganske OK med tanke på att jeg er totalt nybegynner med Airbrushen. Malingen blir sjelden sånn jeg hadde planlagt den, men det kommer vel med litt mer trening.
                  Jeg har sålangt brukt vanlig maskerings tape og kniv. Ett par karosser har jeg brukt ferdige masker som man får kjøpt, men jeg finner dem vanvittig vanskelig å få på plass, så det har jeg gått helt bort fra.
                  Har en flaske med Liquid Mask stående her nå, skal teste den på neste kaross.
                  Når det gjelder medgått tid på denne karossen så hadde nok en med peiling brukt ca 2 timer max, men jeg brukte mye mye lengre tid enn det, he he he.
                  Jeg legger litt lakk, å så finner jeg på noe annet mens jeg tenker på hva neste steg på karossen er. Jeg slapper av og koser meg når jeg driver med lakkering av bilen, det er skikkelig gøy synes jeg.
                  Vi pratet litt på Sørlihavna om å arrangere ett lite kurs i Airbrushing hvis det var noe interesse for dette.

                  HAr du kjøpt deg ny bil Nikko ? FW05R å greier ?
                  "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                  www.lmbk.no

                  Comment


                  • Her er mitt karrosseri.. Flammene har jeg tegnet selv, og derfor ser det så som så ut..
                    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                    Comment


                    • Bra jobba Olav, synes den så spenstig ut jeg.

                      Neste steg er å teste med Airbrush, da kan du legge skygger under flammene dine, det gir mer dybde i lakken.

                      Kuult
                      "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                      www.lmbk.no

                      Comment


                      • Originally posted by divemaster
                        Bra jobba Olav, synes den så spenstig ut jeg.

                        Neste steg er å teste med Airbrush, da kan du legge skygger under flammene dine, det gir mer dybde i lakken.

                        Kuult
                        Takk for det Frankie!

                        Har bestillt meg airbrush og lakk (Spaz Stix) fra USA, samt to blanke karrosseri så det skal bli spennende å se hva jeg klarer å utrette med "rett" verktøy.
                        HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                        Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                        Comment


                        • Siste fra Ole's lakkverksted:

                          1:8 Kyosho buggy & 1:10 Protoform MG-Z

                          Vindusmaskeringene er på buggyen fortsatt fordi den skal få et lag eller to med sprayboks for å forsegle lakken mot fuel o.l.
                          Ole Christian Solli
                          www.gmbk.no

                          Comment


                          • Det der blir jo strøkent Ole.

                            vis oss ferdig resultat på bilen da ?

                            Visste ikke att du drev med Buggy ?

                            ( eller lakker du for noen ? )
                            "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                            www.lmbk.no

                            Comment


                            • Takker

                              Alt jeg lakker for tiden er på bestilling ja, men du kjenner kanskje igjen fargene på buggyen... :wink:
                              Ole Christian Solli
                              www.gmbk.no

                              Comment


                              • Ligner veldig på karosseriet til Viggo
                                Team Smallsize 2010
                                Team Losi 8ight // Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X