Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jeg må vel slenge inn et bilde av monster trucken min da. lakkeringen er ikke veldig avansert og er gjort med Tamiya spary bokser.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment




    • Stoooore hjul da !!!!!

      Rosa passer bra til deg Jan-Ivar, he he he.
      "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
      www.lmbk.no

      Comment


      • Kult chassi.
        Lurte litt på det jeg også, har sett en på clodtalk som er skikkelig Pink.

        Store hjul??? Ikke større en mine. Hehehe
        NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
        RC4WD Team Driver

        Comment


        • Jepp, da har jeg endeligt fått testet airbrushen min

          Karrosseriet er mitt aller første med airbrush, og er lakkert med Spaz Stix Color Change lakk.

          Ble egentlig veldig fornøyd. Fargene er mye mer levende enn det kameraet mitt klarer å få med seg, men satser på at jeg får tatt noen bedre bilder når sola kommer fram igjen.







          HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
          Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

          Comment


          • HPI@ HEFTIG!!!!!!


            Divemaster@ hvordan kan du mene at rosa er min farge HEHEHE!
            jeg har da akdrig vært veldig feminin.
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

            Comment


            • Originally posted by Jan-ivar
              HPI@ HEFTIG!!!!!!
              Takker Ble rimelig fornøyd jeg også. Særlig når det er lakket med sprøyte til 150kr på Clas Ohlson.

              Gleder meg til jeg får den nye airbrushen
              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

              Comment


              • Kjempemessig allesammen, utenom Arild!

                DET VAR MYE BEDRE! Tipper at jeg aldri har sett et kulere kaross, og kan virkelig måle seg med Tibens og OleC's karosserier. Likte de fargekombinasjonene!
                http://img6.imageshack.us/img6/107/hawk9xc.jpg
                HÃ¥kon Hawk Åmdal - Inferno TR-15 (Êsj), Nikko Sky Watcher, Savage SuperSport 4.6 og Agressor CRX (NY!!!)
                1990

                Comment


                • Er kanskje ikke så gromt med bilde uten airbrush, men økonomien sier forløpig "ikke faen" til innkjøp av denslags

                  Men lagde det her i går, på "gamlemåten" :wink:

                  Brukte kun sprittusj, 3M maskeringstape, skalpell/kniv og Tamiya spray lakk. Første gang jeg har lagd flammer på frihånd, det var egentlig litt moro.

                  Den lyseblåe i flammene på fronten skulle egentlig vært mye lysere, men shit au. Fading med spraybox var j**lig vrient, og blei ganske shabby, men også nytt og moro å prøve.

                  Moro med maling gitt
                  -Truls Norheim-1975 mod- BACK IN BIZ ETTER # ÅR MED BABYMAKING
                  - Hyper ST - Savage 26 - Ultra LX Comp - RS4 2 EVO - 3 stk MiniZ - Tamiya ta01 m 10t børsteløs

                  Comment


                  • Cap hvis det er spray'a med bokser så synes jeg
                    resultatet var jæv.. bra
                    NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                    RC4WD Team Driver

                    Comment


                    • Den fadingen ble da finfin
                      Har prøvd det selv noen ganger, men det pleier ikke å bli så jevnt, særlig ikke når det er bra trykk i boksen.

                      Comment


                      • jaja, lakka litt eg og i dag!
                        Eg må få tak i noke flytende maskering! Denne maskeringstapen eg bruker er heilt j*vlig.. Her er vertfall resultatet, ikkje heilt som det skulle bli, men egentlig ganske fornøygd!

                        Comment


                        • @Cap Morgan: Den ble jo skikkelig kul den da. Det gjelder bare å ikke få krasj med fargevalget, det er det viktigste.

                          Likte NRC logoen også!
                          Ole Christian Solli
                          www.gmbk.no

                          Comment


                          • Takker og bukker

                            Ole C: Hehe, blei ganske langt i fra planlagt resultat på fargene gitt Fadinga er red metallic lagt oppå Translucent light blue, med sølv backing. La den lyseblåe på hele flammen før jeg la på den røde, så da blei det plutselig en litt corny lillafarge isteden

                            Lærer noe nytt hver eneste gang gitt :wink:
                            -Truls Norheim-1975 mod- BACK IN BIZ ETTER # ÅR MED BABYMAKING
                            - Hyper ST - Savage 26 - Ultra LX Comp - RS4 2 EVO - 3 stk MiniZ - Tamiya ta01 m 10t børsteløs

                            Comment


                            • Endelig kom sola fram! Ser mye tydeligere fage skiftene og glitter effekten nå.









                              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                              Comment


                              • Dødsfett karroseri...
                                Hvor har du kjøpt det karroseriet? Pris?
                                Det er det orginale ikke sant??
                                MorteN Stokke

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X