Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Gratulerer BARTONXp, med den godt fortjente pokalen da, M chassie for 07 sesongen. M chassie RULER!!!(for noen da)

    Blod på tann nå! opp der kl 10, men skal man ligge i tet er det viktig med konstant daglig trening.

    Ja jeg kommer jeg og, men kl 10 blir nok 12 tenker jeg, er jeg heldig kommer kanskje Tom inge også, koselig liten kar det, liten jeg og, men er ikke lengda det kommer ann på, ikke sant Barton??

    Jada BartonXp san, jeg tar med egen kaffe, så du får ha din ifred
    sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
    TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
    GMBK.

    Comment


    • #47
      Originally posted by rcjon View Post
      Sikker? ok, vi har satt på varmen i gammen din, god og varm når du kommer, husk de forede skallene dine, kaldt på pallene nå.
      Hmmmmmmmmm...........skaller, lasso og finnkniv er på vei i posten!!! Moahahahahaha!!!!

      Comment


      • #48
        Savna deg på lørdagen på Skuddfoss, men du kommer vel snart til oss igjen?
        Finnkniv ja, sånn har jeg ønsket meg siden jeg begynte å vandre mye i skogen, men har sett på noen, men det har vært bare billige kopier, skal det være må det være en skikkelig finnkniv ja, er jeg heldig får jeg vel en snart innimellom skulderbladene, men da er den vel gratis
        Vi sees kanskje neste helg?
        sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
        TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
        GMBK.

        Comment


        • #49
          Dugnad!

          Dugnad til Onsdag! still opp alle som har brukt anlegget!
          Leif Tore Stensrød (83) Skien
          Tamiya TRF 416WE LRF Edition
          www.xs-modellhobby.no

          Comment


          • #50
            Bilbane?

            Vi trenger en ladetidaktivitet på Skotfoss. (Ja Leif, jeg vet at du vil jeg skal bruke tiden på setup.) Hva med;

            [Fanfare] Bilbane! [Fanfare slutt]

            Forslag følger:

            - Klubben kjøper bane.
            - Førerne kjøper biler.
            - Vi bygger bord og fasiliteter inne på mekkerom.
            - Det kjøres rett-ut-av-esken-biler slik at dette ikke tar av økonomisk.
            - Jeg utropes som foreløbig klubbmester bare fordi forslaget er genialt.

            Hva tycks? Noen i klubben med erfaring med (nyere) bilbaner? Ole Christian?
            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
            -----------------------------------------------------

            Comment


            • #51
              det vil vel antagelig ikke være plass til dett inne i mekkeområdet , da vi allerede i fjord hadde plassmangel . selv om vi vil utvide så synes jeg fokuset vårt burde være radiostyrt , da det er etter min mening andre ting en biibane som det burde taes et tak i .
              tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

              Comment


              • #52
                Hvis det blir noe av bilbane, så har vi jo egen avdeling for dette også
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • #53
                  Har kikka litt på gmbk sin hjemmeside ang skotfoss kommende sesong.

                  Det var lagt ut litt info om innebanen 08/09 sesongen.

                  Ser at dere ikke skal kunne ta endagsavgift på banen.

                  Jeg lurer siden dere har spesifisert at det ikke skal gjøres!

                  Nå er ikke det noe tema for oss som bruker banen endel(for vi må bet sesonkort,ellers går det ikke rundt.)

                  Men som ifjor så hende det at det kom noen langveis fra som ville kjøre(som f.eks nord i vestfold,østfold,buskerud,oslo,sørlandet osv...

                  Og det er jo bare kult hvis det kommer folk dit som bor litt lenger unna en oss
                  som kjører fast der.

                  f.eks hvis det kommer noen fra andre steder på østlandet/sørlandet som kanskje kommer dit 2-3-4-5 ganger iløpet av vinteren,så må det være
                  en ordning så ikke de må betale 1000kr for å kjøre der et par ganger?

                  Det syns nå hvertfall jeg

                  Men jeg mener ikke at det skal være et alternativt for alle,for det har jeg selv vært med å erfart på den siste innebanen i larvik.
                  Der hadde vi alternativet med å betale sesongkort eller bet for hver dag man kjørte.
                  Og da var det endel av de som ikke kom til å bruke banen så mye,som heller bet
                  for hver gang.
                  Da hadde vi dyrere sesongkort også,grunnet leieprisen.
                  Derfor var det flere som bet for hver gang,for det ble billigere hvis dem ikke
                  var der så mye.
                  Men det ga endel mindre kroner i kassa.

                  Så det må kun være ment for de som kun kommer noen få ganger iløpet av sesongen.

                  (Det var jo en muntlig ordning der ifjor,at de som kommer langveisfra for å kalle det det,de bet 50 eller 70kr trur jeg.)

                  Det var jo noen som kom "litt" langveisfra som deltok på noen av løpa ifjor,og som var der å trena dagen før løpet. Da bet de 50 eller om det var 70kr for trening dagen før løpet,og så bet vanlig startkontigent på løpet selvfølgelig.
                  Last edited by Jørgensen; 3 October 2008, 00:25.
                  Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                  Comment


                  • #54
                    problemet med en dags betaling sist sesong var at KUN en gjorde det , det er trossalt voksne folk stortsett som kjører og de burde skjønne at de må betale for seg.

                    men er det mange som vil bare kjøre en dag så er vel dette noe som kan ses på engang til
                    tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

                    Comment


                    • #55
                      Jeg trur ikke du skjønte poenget mitt.

                      Nå tenker jeg ikke på de som bor i umiddelbar nærhet og er der jevnlig.

                      Men jeg tenker på de som kanskje må kjøre noen timer i bil for å komme en tur
                      på banen.
                      Og kanskje dem kommer 1-3 ganger iløpet av vinteren,da syns jeg det blir
                      drøyt for dem å bet 1000kr.

                      Men nå hadde det vel kanskje ikke blitt krevd det i praksis,man hadde vel som ifjor tatt en 50lapp eller noe av de som kom langveisfra.



                      Er ganske sikker på jeg så flere av de som kom langveisfra ifjor,at de bet endagsavgift.

                      Av erfaring så vet jeg at det kommer noen på besøk iløpet av sesongen som tar en tur eller tre for å prøve banen.

                      Men jeg gidder ikke diskutere dette noe mer,tenkte jeg bare skulle høre om
                      dere hadde tenkt på de som kommer "litt" langveisfra og som bare tar turen et par ganger iløpet av vinter'n.
                      Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                      Comment


                      • #56
                        Tom Inge forsto nok hva du mente som han sier, vi skal se på saken en gang til
                        XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                        Xray T3, LRP, Tekin
                        Grenland Modellbil Klubb

                        Comment


                        • #57
                          Oki,den er god
                          Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                          Comment


                          • #58
                            Nårtid er det offisiell åpning der?
                            Tor Arne Nicolaisen GMBK

                            Lei av å knuse motstandere!

                            Comment


                            • #59
                              Åpningsdatoen er satt til 1. nov, MEN KUN, hvis vi er ferdige med arbeidet der. Det skal settes opp toalett m/vask, mekkeområdet skal bygges ut, og banen skal fikses opp. Hvis dette er ferdig til 1. nov, blir det åpning da. Hvis ikke må vi forskyve det.
                              XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                              Xray T3, LRP, Tekin
                              Grenland Modellbil Klubb

                              Comment


                              • #60
                                Hva med å begynne med dugnad på tirsdagene fremmover?
                                Hva mener folk?
                                Leif Tore Stensrød (83) Skien
                                Tamiya TRF 416WE LRF Edition
                                www.xs-modellhobby.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X