Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

GENESIS 900

SURGE CRUSHER SUPER 700
    Last edited by Nilskr; 14 July 2011, 14:56.

Comment

Ser frem til test-Videoen
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

kom over denne på youtube..

Dette gikk stygg fort

Comment

lol den tosken (altså meg) har akkurat lastet opp en ny video av den båten fra dagens lille kjøretur

var jo den nye videoen min jo LOL
          klaus toppe 1974

Comment

hehehe... Vel uansett Dette gikk jo styggfort..La deg til på tuben.. Hvor er det du kjører henne.. Får ta ett race når eg har fått litt deler til min.. Står stock nå Har laget en tråd her med 2 oppsett eg vurderer

Comment

jeg kjører hjemme i knarvik.
              vet det. har allerede kommentert på dem LOL
              klaus toppe 1974

Comment

Litt moro fra hytta i helgen. Miss Geico Funker både som ubåt og flymaskin.(husk å sette den til hd for beste bilde)

Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

Den gikk bra den Toppe.
                  Gleder meg til zippy pakkene mine kommer på mandag. da blir det 2 stk 4s på 45c i steden for 2 stk 2s. Geicon trenger vekta.
                  Props fra fun rc boat kom også. Eneste kjiipe, at dama ikke gjorde som jeg sa , og skrev full verdi og ikke satt toy parts på esken, så 325 kroner
                  i toll og mva takk..

Click image for larger version

Name:	IMG_9817 (Medium).jpg
Views:	1
Size:	47.0 KB
ID:	774009
                  Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

nice du kjører mye tøffere en hva jeg gjør du har funnet CG bra på den der. bare pass på å måle CG med de batteriene du har nå slik at du kan få det noenlunde likt med nye batterier.

genesisen min går ikke i det hele tatt lengre nå bare lukter den ille. castle hydraen min tok fyr i dag når jeg kjørte
                    klaus toppe 1974

Comment

men siden vi er nå på visning. her er "the lucky lady" DF33 cyberstorm med NEU1521 6S2P fra kjøringen i går
                      http://www.youtube.com/watch?v=QDjIXQbjPjA første 20 sek funker ikke som den skal
                      klaus toppe 1974

Comment

men i forhold til tyskerene er vi treeeeege :P
                        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

Comment

jepp. men på den annen side. de har litt andre budget en hva jeg har i allefall
                          klaus toppe 1974

Comment

Var bra sprut i den tyskeren,, men den koster nok der etter..
                            Maxmekker:
                            Kjører du i saltvann.. Vil ikke salt komme seg inn og begynne eire og dritt uansett hvor mye du spyler med ferskt vann etterpå..
                            Den erfaringen sitter hvertfall eg med.. Eg vasket og spylte til eg ble blå i trynet men noe salt lå alltid igjen og ødelagte min supervee27.

Men det så unektelig gøy ut Fått fin cg.

TOPPE
                            Tok castle fyr Det var synd. Har du funnet ut hva som gjorde det..
                            Last edited by Nilskr; 17 July 2011, 00:53.

Comment

Jepp, det var saltvann. tja, jeg spylte igjennom med en sprøyte med vann i kjøleslangen og fettet akselen hver andre tur,samt wd 40 på ror og propp. Tørket bare av lett etter hver tur på selve båten.. Ingen vann inne i skroget.

håper jeg rekker å teste de nye proppene i morgen før regnet kommer. m445/42x55/prather 220. x proppen til 5s får vente.

Comment

Eg fikk saltvann inn akslingen.. Selv om den var fylt med gris så kom det inn salt krystaller. Så når eg satt den vekk for vinteren og tok den frem i gjenn til våren så var det noe eg ikke hadde fått vekk.. Det likte den ikke.. Men var sikkert bare litt slurven med rengjøring eller max uheldig.

Må ligge ut video da vist du får testet de andre prop..

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X