åååja koster sitt med hansi motorer og carbon/kevlar skrog
saltvannskjøring fuker der og da men uansett hva man skylder med og vasker så vil levetiden på alt gå ned drastisk, vasker mine etter hver tur jeg og smører aksling hver eneste tur
har droppa fettsmøring til fordel for olje
fungerer en del bedre for min del hvertfall
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)
Collapse
X
-
aner ikke hva som skjedde. skulle ut å "redde" DF men kom ikke mere en ca 5 meter fra land før den døde og begynte å komme med illeluktende røyk.
slik så den ut når den kom til land.
er 3 castle hydraen jeg brenner nå. alle på 4S og ved MYE mindre amp en de 240 den liksom skal være bereknet for.klaus toppe 1974
Comment
-
skal ikke ha vært det. alle kobblingene var intakt ( med untak av de som var loddet seg selv av regulatoren). hadde ca 15 sek kjøre tid på den i rolig fart før den røk
ikke første gang en av hydraene mine tar fyr uten at jeg kan finne en "narturlig" grunn
klaus toppe 1974
Comment
-
første hydraen min brant opp før den traff vannet ( 5S2P) andre holdt ca 5 meter fra land ( i samme båt som første hydraen brant i. som er en drifter S med en feiago 9XL i. avataren min) med 4S2P og nå i genesisen min 4074 2000kv 4S2P. men sant skal sies. den har fått MASSE juling siste 2 sessonger i genesisen.klaus toppe 1974
Comment
-
Shit.... Det der lukter helt hit..Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Comment
-
ja kan feste et cam på båten i morgen.skal feste en kjøle spiral på motoren.tror du denne motoren er kraftigere enn en den som står i denne bilen? den er pitte liten den vannavkjølte motoren
Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14908__1_10th_Brushless_4WD_Short_Course_Truck_Blue_.htmlHobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.2 hl tanks selges med mye stasj
båt pakke selges
pm me
Comment
-
Neida. Men jeg måtte svøme i trusa. tenkte ikke å flippe i dag, så jeg tok ikke med badebuksa.
m445 var fin på 4s, den beste av de jeg kjøpte. regner med å finne 'godpunktet' med de nye zippy pakkene,som om de blir ferdig med toll på gardemoen , burde være her i morgen. bestilte 2 stk 4s 4500 45c pakker. Håper vekta hjelper litt.
Moro med 5s men 'cappene' på regulatoren blir litt for varme synes jeg. Motor og selve regulatoren er helt fine.
Tror jeg kjøpe et 'capboard' fra OSE.Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment