Hørte noen rykter tidligere ang. 4PK som ble solgt i østen/Japan hadde lavere output på signalene enn tilsvarende 4PK solgt i USA og Europa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Dette har jeg sjekket opp rundt om på nettet, og bl.a. på Futaba`s egne sider, men har ikke funnet noe ang. dette temaet. Tror nok det bare var rykter...Originally posted by eirik72 View PostHørte noen rykter tidligere ang. 4PK som ble solgt i østen/Japan hadde lavere output på signalene enn tilsvarende 4PK solgt i USA og Europa.
Eneste jeg har funnet er at det i Frankrike ikke er lov(?) å bruke dual-frekvensfunksjonen(?), så derfor er det vistnok en funksjon for å slå av denne. Denne infoen fant jeg på et par franske klubbsider for rc-bil og rc-båt. Mer vet jeg ikke om dette.
Har selv fått en slik sender i hus nå, men har ikke hatt tid til å se så nøye på den enda. Eneste jeg stusset over var at den bruker 6V istedet for 9,6 som vi er vant med fra 3PK`n. Men det holder vist til denne sies det.
I`m BACK!
Comment
-
Jeg leste nå noe om dette rundt den tiden den ble lansert. Fant dette foreløpig (post 17 og 18 ), http://www.rctech.net/forum/radio-el...aba-4pk-2.html. Ikke de store greiene akkurat. Ser dog ut som om det evt. kanskje kun er aktuelt i Japan.
Comment
-
hehehehe, ja der var tyngde punkte nøye gjennomtenktOriginally posted by JohnnyStingray View PostPå jakt etter ny skute til NC 2010? Her er et alternativ...
Legg spesielt merke til grepene somer tatt på dette bygget for å gjøre den ekstra stabil i raske svinger....

laker 47 (hornet)....hydro marine drifter xl,(bh hanson hornet),cm-100 pipe...futaba 3pk,pcm.
Comment
-
Er d mulig den skuta går vell rundt bare den blir satt på vannet .Er mest fasinert av drevet under og propp.OG BARE 250 USD.Originally posted by racing no1 View Posthehehehe, ja der var tyngde punkte nøye gjennomtenkt
Last edited by Martin Holst; 26 November 2009, 21:43.
Comment
-
Genialt enkelt å bytte servoene på denne skuta
Last edited by jokko; 27 November 2009, 01:54.Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Dette er noe av det morsomste jeg har sett på en god stund.
Jeg regner med at den passer inn i FSR-V klassen
Smart gjort å kjøpe en fabrikkny kantklipper istedet for vannavkjølt Zenoah. Nice move!Last edited by Haralde66; 26 November 2009, 22:41.
Comment
-
Jeg mener bestemt at jeg så denne skuta hjemme på hobbyrommet til Johnny forrige mandag, da vi hadde årsmøte i ØMBK
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Originally posted by JohnnyStingray View PostPå jakt etter ny skute til NC 2010? Her er et alternativ...
Legg spesielt merke til grepene somer tatt på dette bygget for å gjøre den ekstra stabil i raske svinger....
Enig med Martin. Propell og undervannshus er helt fantastisk.
250$ er et røverkjøp for en sådann kuriositet. LØP OG KJØP!
Comment
-
Skal ikke se bortifra at denne skuta havner i samlingen på ØrjeOriginally posted by Øyvind! View PostEnig med Martin. Propell og undervannshus er helt fantastisk.
250$ er et røverkjøp for en sådann kuriositet. LØP OG KJØP!
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
ja enig kan jo ikke ødelegge en slik juvel med klistremerker ......Originally posted by Øyvind! View PostHåper da ikke Jokko ødelegger dette smykket med nye klistremerker.
Den må holdes i absolutt original stand for senere generasjoner
Comment
-
Tror jammen det er på tide å begynne å samle på glansbilder istendenOriginally posted by Martin Holst View Postja enig kan jo ikke ødelegge en slik juvel med klistremerker ......
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment