Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ccondrup View Post
    Så du mener 4200 kv gjør nytta? Jeg spør siden det tidligere har virket som om du mener man bør opp på 5500-6500 kv for å få "tilstrekkelig" mye futt. 4200 kv blir vel rundt 10.5T, altså som en helt vanlig 19T børstemotor?
    Er det ikke 6.5T du kjører på dine børsteløse da, Fabiz? Jeg bare lurer siden jeg snart skal få kjøpt meg noe selv, vil ikke kjøpe noe jeg ikke blir fornøyd med
    En 19T har som regel 20.000 RPM, denne BL'en fra SP har jo 30.000.
    Om den gjør nytta vet jeg ikke enda, men det er verdt å prøve, eller hva?
    Jeg bruker 6.5T i begge mine driftebiler ja, og er superfornøyd med det, men trenger som regel ikke all kraften da, hehe.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • Er det ikke mer omdreininger i en god 19T? Tamiya sin Super Stock RZ 23turn er jo oppgitt til 27,500 omdreininger.
      Sunnfjord RC Klubb
      ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

      Comment


      • Jeg har rundt 34000 i min 19T
        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

        Comment


        • Kanskje jeg har bommet på tallene da.... Jaja, jeg får se hva det blir til...

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Jeg kjører Nosram 2 Star motor i min driftebil (yter 242 watt) og når jeg lånte bort bilen under løpet vi hadde så satt jeg ned EPA på gassen til 35% av maks utslag, allikevel kunne jeg drifte helt greit rundt banen!
            RC Drift Club Norway | LMBK

            Comment


            • Da er GT-R35'en kommet. Alle tips til farger mottas med takk, gjerne med bilder også.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Rosa med svart panser og bagasjelokk? Eller Candyrød med Carbon hood ?

                Eller noe sånt så dette?

                Last edited by JoakimB; 6 September 2008, 20:14.
                | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                sigpic

                Comment


                • Tror jeg har funnet ut hva jeg skal ha, men er ikke helt overbevist, kom gjerne med flere forslag!

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Hpi

                    Du er ikke noe begeistra for Sprint 2 Drift sport? Får denne i posten imorgen så er veldig spent.. har til nå hatt en E10 drift.. lat mildt sakt. hehe

                    Comment


                    • Originally posted by calvin View Post
                      Du er ikke noe begeistra for Sprint 2 Drift sport? Får denne i posten imorgen så er veldig spent.. har til nå hatt en E10 drift.. lat mildt sakt. hehe
                      Begeistret? Jeg har jo ikke noe i mot Sprint 2 D, men jeg ville aldri ha kjøpt den heller, hehe.

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Originally posted by Fabiz View Post
                        Begeistret? Jeg har jo ikke noe i mot Sprint 2 D, men jeg ville aldri ha kjøpt den heller, hehe.

                        Fabiz
                        Hehe, litt feil formulert

                        Undra mest på din mening jeg Men har nå lest en del om Pro-D og må sannelig si den virker veldig interesang.. Hva må jeg ut me "ca" for en med en god BL med bra driv?

                        Comment


                        • Originally posted by calvin View Post
                          Hehe, litt feil formulert

                          Undra mest på din mening jeg Men har nå lest en del om Pro-D og må sannelig si den virker veldig interesang.. Hva må jeg ut me "ca" for en med en god BL med bra driv?
                          1500 i Hong Kong.

                          www.rcmart.com
                          www.rc-mushroom.com

                          Her får du mye bra.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Jeg vurderer og selge min sprint 2 D, kjøpte like før sommeren, stått stille så si hele tiden p.g.a. reim som gikk i stykker, denne har jeg ny nå, men ikke montert.
                            ST-model Cessna 180
                            Parkzone Ultra Micro P-51 Mustang
                            Parkzone Ultra Micro J-3 Cub

                            Comment


                            • Originally posted by Fabiz View Post
                              1500 i Hong Kong.

                              www.rcmart.com
                              www.rc-mushroom.com

                              Her får du mye bra.

                              Fabiz
                              Hmm, finner den ikke på hpi sine sider eller noe.. snodig spørr du meg.. Menne, mulig jeg bestiller meg en slik. 1500,- fra rcmart.com? men det er vel uten motor? hvilken BL anbefaler du til denne da?

                              unskyld meg, men er litt novice enda

                              Comment


                              • Pro-D er kun lansert i Japan, så du må på HPI Japan sine sider.

                                BL koster rundt 1500 det også, bare sjekk på linkene jeg ga deg.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X