Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ruffs View Post
    hvilken bil skal du ha da?
    så du slutter med rc da eller?
    Slutte nei, skal jo kjøre EM i RC Drifting i 09 også.

    Originally posted by Øyvind i Nes View Post
    Har du kjørt noe med Tamiya FF02`en enda eller ? Hva syns du eventuelt om hobbywing comboen ? Jeg vurdere å kjøpe meg den comboen, er jo nesten gratis
    Den er kjørt med, og hobbywingen funker bra den. Leverer varene, og har faktisk utrolig bra dreiemoment. Holdbarhet vet jeg ingenting om da jeg bare har prøvd den én pakke.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • Originally posted by Fabiz View Post
      Slutte nei, skal jo kjøre EM i RC Drifting i 09 også.

      Fabiz
      Det var da bra er veldig morsomt å bruke tid på å se på prosjekt trådene dine vet du
      Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

      Comment


      • Noe nytt?

        Sondre

        Comment


        • Veldig lite nytt om dagen gitt, har mistet så å si all motivasjon når det gjelder RC, men jeg har da utstyret liggende i tilfelle den plutselig dukker opp igjen... Om noen er interessert i noe utstyr er det bare å sende PM. Det jeg IKKE selger er Pro-D'en, Losi'n eller DX3R'en. Men om noen er keen på noe av det andre jeg har er det bare å plinge. Har også masse deler til XXX-S liggende om noen trenger, samt litt annet... Er det noe du er ute etter så PM meg, kanskje jeg har det.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Doh! Blir vel splitter ny Pro D, eller TC(A)
            IKKE bra du har mistet motivasjonen da! Faan skjerpe deg gutt :P
            Neida den kommer nok tidsnok tilbake
            I mellom tiden skal da hvertfall jeg prøve å underholde litt med bygging av diverse biler Men trist å se at det er så stille fra de flinkeste her nå, var mye god inspirasjon herfra!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • Er vel ikke så uvanlig å miste litt interressen nå når det regner og er kaldt ute, men bare vent til sommeren så kommer det tilbake.

              Selv har jeg ikke tenkt på drifting på noen uker, men sitter å skrur litt på en touringbil jeg skal kjøre NM runde med i helga.
              RC Drift Club Norway | LMBK

              Comment


              • Er lite med RC her i gården også. Jobben tar mye tid og etter jobb er det bekmørkt og gjerne er det regn så da blir det ikke my RC gitt.

                Nikko=)
                YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                Comment


                • Er lite med RC her i gården også. Jobben tar mye tid og etter jobb er det bekmørkt og gjerne er det regn så da blir det ikke my RC gitt.
                  Deeet er da det er godt med inne muligheter og kos
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • du fabiz du har brukt disse hpi t drifftedekka endel. men hvordan får du dem på.
                    Sliter med å få dem på hpi xra felgene. Klarlakken detter jo og av. Dritt greier
                    Gassar til det raser
                    Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                    Comment


                    • La dekkene ligge i varmt vann i ca15 sek, da blir de myke å fine. Bare å smekke på felgen.

                      Her ser du:
                      YouTube - Easy Steps installing HPI T-drift tires!
                      --- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
                      sigpic

                      Comment


                      • Min erfaring med HPI Work XSA02 + HPI threaded T-drift: Ikke sjangs i havet med den metoden som er på videoen. Både felgene og dekkene har ekstra riller som skal matche hverandre, og det er et salig styr å få de siste 2mm innpå.

                        Min metode ble:
                        Dekket må ligge i kjele med fosskokende vann i rundt 40 sekunder, og i det du løfter dekket ut av vannet så må du være rask med å tvinge det rett på felgen, før dekket stivner igjen. Så ta ut dekket, rist av overflødig vann og press det på felgen, ett dekk av gangen. Felgen bør nok ikke utsettes for varmt vann, for da kan nok kromplatingen forsvinne.
                        Min prosjekttråd

                        Comment


                        • ja spørs hvordan det går med felgen da
                          for jeg får verken av eller på ene dekke nå. håpe den tåler det
                          Gassar til det raser
                          Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                          Comment


                          • Litt av krommen har kommet av alle rede.. Desverre.
                            Gassar til det raser
                            Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                            Comment


                            • Metoden jeg viste har funket fint for meg, mulig jeg hadde flaks Men måtte gjøre noen forsøk, dekke kilte seg fast en gang. Da brukte jeg hårføner til å myke opp dekke slik at jeg fikk det av.
                              --- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
                              sigpic

                              Comment


                              • Detta er det verste jeg har montert på rc utstyr asså. 2 fikk jeg på ganske bra, mens dem andre 2 har en bit som ikke er på plass. Noe dritt med sporene. Så disse er for jævli å ha på.
                                Jeg gjorde kanskje en feil ved montering att jeg ikke tørket dekka av først så vanne gjorde att det satt seg fast?
                                Gassar til det raser
                                Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X