Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tenkte på om chassiet var strøkent. Hvilket spur har du? Hvis du ikke vet antall tenner så skriv fargen. Du må bruke TOMMEVERKTØY på denne bilen! 1/16 på alle skruene under bilen, 3/32 på dempertårn osv. og 0.50 på de små under på reimdekselet. 5/64 er også kjekt å ha.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • Her er dekkene jeg kjører på om dagen. Bruker alle mønstrene, og merker ingen forskjell i mellom. Men fra Type T-slicks og disse er det stor forskjell. De med mønster går fortere, men opprettholder alt det vi liker med RC Drifting. Nemlig vinkler.



      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Nei.. bilen er nok ikke heelt strøken.. men jeg trur det skal holde for drifting Er det alle størrelsene jeg trenger? hadde vært fint å vite alle så jeg ikke kjøpe for vær gang...
        Edit: jeg trur jeg har det orginalet.. gult.. 88 t
        Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

        Comment


        • Originally posted by Ruffs View Post
          Nei.. bilen er nok ikke heelt strøken.. men jeg trur det skal holde for drifting Er det alle størrelsene jeg trenger? hadde vært fint å vite alle så jeg ikke kjøpe for vær gang...
          Edit: jeg trur jeg har det orginalet.. gult.. 88 t
          -0.50
          -1/16
          -3/32
          -5/64

          Det er alle du trenger. Originalt spur ja... Da burde du ha typ 15-16T pinjong på Mambaen.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • takk for infoen! er det noe mere jeg bør kjøpe/vite til/om bilen?
            er det noen option som er must eller? hva det du får kjøpt av deler til bilen på smallsize?
            Edit: får du kjøpt pinion på smallsize?
            Last edited by Ruffs; 21 August 2008, 14:39.
            Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

            Comment


            • Originally posted by Ruffs View Post
              takk for infoen! er det noe mere jeg bør kjøpe/vite til/om bilen?
              er det noen option som er must eller? hva det du får kjøpt av deler til bilen på smallsize?
              Edit: får du kjøpt pinion på smallsize?
              Ikke stram beltestrammeren for mye, da ryker du beltet etter første kjøring. Ingen option er must da denne bilen er ganske grom. Du får kjøpt alt av deler på Smallsize. Har vi det ikke inne kommer det fort i hvert fall.
              Pinjong har vi på Smallsize, 12T-30T.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Jaja, stooor pakke på vei fra min nye sponsor GenkiDoriDori nå, kjempebutikk og kjempeservice der! Anbefaler alle å handle der for spesielt driftestasj og HPI Type-T dekk!

                Bilder og masse annet kommer!

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Originally posted by Fabiz View Post
                  Ikke stram beltestrammeren for mye, da ryker du beltet etter første kjøring. Ingen option er must da denne bilen er ganske grom. Du får kjøpt alt av deler på Smallsize. Har vi det ikke inne kommer det fort i hvert fall.
                  Pinjong har vi på Smallsize, 12T-30T.

                  Fabiz
                  Takk for all infoen ! har de bittelitt option til den og?
                  Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                  Comment


                  • Originally posted by Ruffs View Post
                    Takk for all infoen ! har de bittelitt option til den og?
                    Nei, dette er solgt ut dessverre. Er ikke noe vi skal restocke heller.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • Originally posted by Fabiz View Post
                      Jaja, stooor pakke på vei fra min nye sponsor GenkiDoriDori nå, kjempebutikk og kjempeservice der! Anbefaler alle å handle der for spesielt driftestasj og HPI Type-T dekk!

                      Bilder og masse annet kommer!

                      Fabiz
                      Sponsa av genki du liksom.

                      Comment


                      • Originally posted by Fabiz View Post
                        Nei, dette er solgt ut dessverre. Er ikke noe vi skal restocke heller.

                        Fabiz
                        okei.. tenkte på butikken her i trondheim jeg..
                        funker dette settet eller? http://www.rcmart.com/catalog/rc-too...l?cPath=456_40

                        ellers så trenger jeg alu wheel adapters.. MÅ jeg ha noen av de som står på lista til ccondrup eller funker det med noen random på rcmart?
                        Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                        Comment


                        • Originally posted by thombek View Post
                          Sponsa av genki du liksom.
                          Believe it or not, det er faktisk sant.'

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Du er heldig da, for han har mye spessiellt.. Akkuratt bestillt 200mm s13 nå.
                            Har jo evo III body å han...
                            Gassar til det raser
                            Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                            Comment


                            • Originally posted by Fabiz View Post
                              Believe it or not, det er faktisk sant.'

                              Fabiz
                              Fett det da. Hvordan er dealen egentlig? Får du masse stæsj?

                              Comment


                              • Originally posted by thombek View Post
                                Fett det da. Hvordan er dealen egentlig? Får du masse stæsj?
                                Ikke gratis, men jeg får det til en veldig "fin" pris.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X