Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by -DaFFy- View Post
    Pene bilder dette Fabian
    Får se om jeg ikke får dratt med meg bilen en tur og kjørt en gang i framtiden :P
    Takk
    YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

    Comment


    • ahh! pent.. gleder meg til min kommer så jeg får prøvd drifting
      Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

      Comment


      • Er det jeg som skjeler, bildene som juger, eller er det en del negativ camber på bakhjulene?
        MBX-6
        Slash 4x4 rtr
        - Midtskogen Raceway-

        Comment


        • Fabian kjører vel 6 grader om jeg ikke husker feil på candybilen. Han mener at dette fungerer bedre. Selv kjører jeg 0 grader og liker det best.
          RC Drift Club Norway | LMBK

          Comment


          • Originally posted by nikko View Post
            Takk

            Jada Nikko vet det er du som har tatt bildene

            Andreas retter seg selv:

            Pene bilder Nikko

            Bra kjøring Fabian

            Fornøyd nå Nikko?


            DaFFy
            Andreas Jenshagen aka. DaFFy '92
            Bil: Drift: Tamiya TB-02 D & HPI Racing E10 drift M-chassis: TamiyaM03M

            Comment


            • Nikko: Åssen kamera bruker du?
              - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
              - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
              - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

              Comment


              • Originally posted by rustan View Post
                Nikko: Åssen kamera bruker du?
                Bruker en utdatert Canon 30D. Tilsvarende kamera idag er Canon 40D, nypris på en 40D er 7195,- hos FotoVideo (kun kamerahus). Hadde med meg en Sigma 50-150MM F2.8 på søndag

                Link til objektivet: http://www.sigmaphoto.com/lenses/len...38&navigator=6

                Nikko=)
                Last edited by nikko; 18 August 2008, 18:44.
                YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                Comment


                • åssen er hpiŽn i forhold til losin da?
                  Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                  Comment


                  • ok, har en brukbar Nikon D80 så jeg trenger ikke et nytt. (siden du skrev prisen)
                    - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
                    - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
                    - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

                    Comment


                    • Er det jeg som ser feil eller er det felgkanten som syns på bildet med gnistre dekka?
                      - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
                      - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
                      - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

                      Comment


                      • Originally posted by Ruffs View Post
                        åssen er hpiŽn i forhold til losin da?
                        HPI'n er litt lettere å få ut i drift grunnet spoolen bak, men Losi med spool bak er heeelt lik å kjøre. HPI'n ser kulere ut da.

                        Originally posted by rustan View Post
                        Er det jeg som ser feil eller er det felgkanten som syns på bildet med gnistre dekka?
                        Helt riktig. Som sagt: Grelle felger.

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • Originally posted by rustan View Post
                          ok, har en brukbar Nikon D80 så jeg trenger ikke et nytt. (siden du skrev prisen)
                          Mere OT :P Da har du et godt utgangspunkt, sats på god optikk (objektiver) det vil du ha mere glede av enn nytt kamerahus

                          Nikko=)
                          YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                          Comment


                          • okei.. fikk akkurat losin i hus jeg da
                            Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                            Comment


                            • Originally posted by Ruffs View Post
                              okei.. fikk akkurat losin i hus jeg da
                              Strøken eller?

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Å kjøre? jeg har ikke prøvd den ennå for jeg mangler reg..
                                men jeg har tenkt til å gå til innkjøp av mamba max 6900 etter vert..
                                men åsså trenger jeg noe verktøy til den.. er det noe gode umbrako sett på rcmart som indeholder alle umbrako størrelsene som trengs? ellers så fulgte det ikke med noe pinion.. hvor mange tenner skal jeg ha hvis jeg vil bruke en 13t og mamba 6900 og byttepå litt?
                                Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X