Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har sjekket, 1900,- norske kom jeg ut på for bare "pro-d" kittet fra rcmart.. hvordan er leveringstid og service der da?

    Comment


    • Originally posted by calvin View Post
      Hmm, finner den ikke på hpi sine sider eller noe.. snodig spørr du meg.. Menne, mulig jeg bestiller meg en slik. 1500,- fra rcmart.com? men det er vel uten motor? hvilken BL anbefaler du til denne da?

      unskyld meg, men er litt novice enda
      Du får kjøpt Esc og motor pakke der til rundt 1500kr.
      Se her
      Tamiya TT-01 med masse hopups..
      motor? en som yter 745w med 87% effektivitet (kan selges)
      Snart en Yokomo MR-4TC-SD med samme motor.

      Comment


      • Okay, skal snike meg rundt litt på rcmart imorgen og se hva jeg bestiller.. Må vel svi av noen kroner da.. Kjipt og få en Sprint 2 D Sport imorgen når man ser hvor RÅ en Pro-D er

        thanx

        Comment


        • Originally posted by calvin View Post
          Okay, skal snike meg rundt litt på rcmart imorgen og se hva jeg bestiller.. Må vel svi av noen kroner da.. Kjipt og få en Sprint 2 D Sport imorgen når man ser hvor RÅ en Pro-D er

          thanx
          Trenger jo ikke ha en bil med fullspecca av alt som heter alu og carbon.
          Drifter helt fint med min TT01 uten alle alu deler som finnes.. Går helt greit
          | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
          sigpic

          Comment


          • Du finner ikke bedre service og leveringstid enn på RCMart. Før var servicen litt annerledes hver gang man bestilte, men nå er den super.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • hehe, funker jo greit og drifte med E10 igrunn oxo hvis.. Eller, det går iallefall Men så nydelig bil da. Det handler vel ikke om man trenger det.. Men har sinnsykt lyst på heter det.. Og hvorfor vente?

              Da tror jeg at jeg skal teste dem og kjøpe meg en Pro-D derrifra

              Comment


              • Da begynner brikkene å falle på plass her i "garasjen"

                Nå har jeg kun en, ja du leste rett, ÉN Losi igjen, og det er den bilen jeg kjørte med i EM. Ellers har jeg fått TA03F'en kjøreklar. Den har fått Team Losi Xcelorin 6400kV børsteløs, Spektrum PRO mottaker og en billig Hitec-servo. 322HD tror jeg den heter. I tillegg har jeg startet på lakkeringen av R35'en, og ja, det blir en replica.

                Se bildene, beklager kvaliteten.

                Fabiz
                Attached Files
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Da er R35 ferdig! Ble en replica av den Joakim la ut bilde av, med unntak av noen småting. Tamiya spraylakk brukt på hele bilen. Vanlig rød backet med svart, silver backet med svart og transparent rød på baklysene. Har også montert TLU01. Keep it simple.

                  Fabiz
                  Attached Files
                  Last edited by Fabiz; 19 September 2008, 13:11.
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Noen flere.

                    Fabiz
                    Attached Files
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • Cleant, pent!
                      Fint å se noe annet enn rosa også, forsåvidt
                      Min prosjekttråd

                      Comment


                      • Du liker og gjøre tingene perfekt du
                        Likte den!! Fett med rød! Må sote rutene da, så du hadde en deans på lur inni der:P

                        Sondre

                        Comment


                        • Ledningene er ikke ordnet enda, og jeg er tom for smoke så da ble det uaktuelt... Men skal teste denne på Søndag når det er Round 2. Da får vi se da, om TA03'n holder følge med de andre bilene.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Da gikk det 900$ til RC i dag også da... Legger ut bilder når tingene kommer. I tillegg har jeg moddet litt på Losien, samt litt annet småpirk.

                            Bilder kommer etterhvert!

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Bare 900 ja, lukter det ny bil body å motor. Eller er det for å bygge opp endel biler..
                              Gassar til det raser
                              Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                              Comment


                              • Originally posted by turbo_fever View Post
                                Bare 900 ja, lukter det ny bil body å motor. Eller er det for å bygge opp endel biler..
                                Alle bilene mine er jo kjøreklare. Men det ble en del forbruksvarer ja. Dekk, felger etc.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X