Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke biler har du nå da?

    Sondre

    Comment


    • Originally posted by SondreV View Post
      Hvilke biler har du nå da?

      Sondre
      Ganske sikker på at det står i overskriften hva sags biler Fabiz har

      Fabiz sin prosjekttråd; Team Losi XXX-S, Tamiya TB02D, TA03F & TT01R, HPI Pro-D
      YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

      Comment


      • Faktisk ikke, TB02D og TT01R er long gone.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • Har sett på noen av bildene dine at du har kjørt med sånne ''sparking drift''-dekk.. Hvordan er disse? Har kjøpt dem selv, men er for vått her til å kunne kjøre elektro, så får ikke testa dem akkurat nå.. Er gnisten så bra som folk sier og er dem generelt bra driftedekk?
          sigpicMorten Nilsen 1989
          Har mye rart innen RC..

          Comment


          • Originally posted by WheelyKing89 View Post
            Har sett på noen av bildene dine at du har kjørt med sånne ''sparking drift''-dekk.. Hvordan er disse? Har kjøpt dem selv, men er for vått her til å kunne kjøre elektro, så får ikke testa dem akkurat nå.. Er gnisten så bra som folk sier og er dem generelt bra driftedekk?
            Dekkene funker, og gnisten er bra de første 5 minuttene, hehe. Men de blir ekstremt fort slitt på asfalt.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • Originally posted by Fabiz View Post
              Dekkene funker, og gnisten er bra de første 5 minuttene, hehe. Men de blir ekstremt fort slitt på asfalt.

              Fabiz
              Ok Hehe.. Dem ble plukka med sammen med litt annet drit til driftebilen idag Bl. annet et Mustang Saleen-kaross
              sigpicMorten Nilsen 1989
              Har mye rart innen RC..

              Comment


              • Originally posted by Fabiz View Post
                Alle bilene mine er jo kjøreklare. Men det ble en del forbruksvarer ja. Dekk, felger etc.

                Fabiz
                Helsikken mann. 900 $ på Dekk, felger og forbruksvarer

                Btw Skylinen ble fin !
                | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                sigpic

                Comment


                • Hehe, ikke baaare det da. Har kost meg med bygging av ny bil den siste uken også bilder kommer så fort jeg er ferdig.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Hvilken bil da?
                    Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                    Comment


                    • Originally posted by Ruffs View Post
                      Hvilken bil da?
                      Er det virkelig sååå vanskelig å finne ut?

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Njaaa er ikke såå flink til å følge med..
                        men.. Losi?
                        Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                        Comment


                        • vil tro det kanskje er TA03F, eller Pro D!

                          Men jeg har et spørsmål til deg fabiz har som du sikkert vet(hvis du husker), en del teamlosi deler til xxx-s og planer og bygge det! Men har fått snusen på Pro D siden jeg er en liten HPI fan :$

                          Hva mener du, selge hele TeamLosi greiene og kjøpe meg Pro D?

                          Eller bare fortsette planen om xxx-s?

                          :S
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • Originally posted by nikko View Post
                            Fabiz sin prosjekttråd; Team Losi XXX-S, Tamiya TB02D, TA03F & TT01R, HPI Pro-D
                            Originally posted by Fabiz View Post
                            Faktisk ikke, TB02D og TT01R er long gone.
                            Ikke så lett å forstå at de er long gone så lenge tråden fortsatt heter det samme....
                            RC Drift Club Norway | LMBK

                            Comment


                            • Originally posted by Retteråsen View Post
                              vil tro det kanskje er TA03F, eller Pro D!

                              Men jeg har et spørsmål til deg fabiz har som du sikkert vet(hvis du husker), en del teamlosi deler til xxx-s og planer og bygge det! Men har fått snusen på Pro D siden jeg er en liten HPI fan :$

                              Hva mener du, selge hele TeamLosi greiene og kjøpe meg Pro D?

                              Eller bare fortsette planen om xxx-s?

                              :S
                              Njaa vil tro det er lite sansynlig at du kjøper enda en pro-d til 349$ eller hva det nå er istedenfor å kjøpe losi som koster.. 100$?


                              Ikke vet jeg ..
                              Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                              Comment


                              • xxx-s g+

                                har et lite problem med xxx-s´n min. den har nesten null feste på venstre framdekk. derfor vanskelig og få den ut bredt.
                                og har ikke skaffet umbrako størelsene jeg trenger enda så får ikke åpnet opp og sett om det er noe galt med diffen.
                                noen som har en teori om hva det kan være?

                                mats
                                AE B44.1 - AE B4 - futuba - novak - castle - checkpoint

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X