Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TT-01/D/R infotråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sannsynligvis har du for mye styreutslag. Det samme skjer på de aller fleste touringbilene så lenge man ikke bytter til 2 leddet drivaksel. Du må rett og slett stille ned maks utslag litt slik at dette ikke skjer.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • Originally posted by Hurrle View Post
      Sannsynligvis har du for mye styreutslag. Det samme skjer på de aller fleste touringbilene så lenge man ikke bytter til 2 leddet drivaksel. Du må rett og slett stille ned maks utslag litt slik at dette ikke skjer.
      Okej, jeg tenkte meg det jeg gjorde en tabbe ved ikke å kjøpe de der! Eneste jeg ikke har !!! Jeg har ikke hatt den i drift enda men ser det er gale bare ved å vri på drivakselen no, da får jeg prøve det som du sier! Har ikke hatt dette problemet på TL01'n men den er jo en gammel dinosaur så

      Comment


      • http://cgi.ebay.com/Tamiya-57982-1-1...ht_6369wt_1135 følger det med radioutstyr, batteri og lader med i denne pakken? hvis ikke kan noen linke meg det jeg trenger for å kjøre?

        Comment


        • Hva skal jeg gjøra har en tt-01 Med låst bakdiff er ikke låst forran bør jeg låse begge diffene?? Når bilen kommer ut i sladd så går det bra unna Men noen ganger så tar den tak forran og stopper sladden hva skal jeg gjøra trenger hjelp med dette er noob på dette
          (Lars Erik Grindvold ås 1990)
          (hbx) bonzer) (wheely king) (hbx wild seeker)
          sikler no veldig over highlift nå for tiden

          Comment


          • Åssen motor kjører du på? Diff oppsettet er smakssak men låst bak og åpen forand er standarden for mange... Så det ligger nok i for lite motorkraft trooor jeg Kanskje hjulvinkler..

            Edit: Du skal ha KJEMPE cred for å ikke lage ny tråd på dette, men bruke en eksisterende tråd! Det liker jeg veldig godt Thumbs UP!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • Til tamiya TT-01:
              Er det noen som vet om det går ann å få tak i metal drev på mellomakslingen og de foran og bak som går fra mellomakslingen mot diffene?
              Eller er den en spesiel grund til at dem ikke har laget det?
              Last edited by BMW-mann; 15 July 2012, 15:18.

              Comment


              • Lurer fælt på bestille en slik bil fra rcmart.com. $105 pluss frakt men må ha radio, servo etc. i tillegg. Blir fort $200-250 før man aner ordet av det. Da ligger f.eks en HPI Sprint 2 med børsteløs motor kun "bittelitt" høyere i pris. Hvor mye futt er det i en slik TT01? er dette kun for hopups- og byggefreaker? Like greit å kjøpe noe som allerede har børsteløst?
                Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                Comment


                • Ingen?? Pangpriser på TT-01 fra rcmart.com i disse dager. Etter hva jeg ser på youtube er det ikke mye futt i originalmotoren...
                  Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                  Comment


                  • har en stock R utgave som jeg tenkte jeg skulle prøve drifting med på parkeringsplasser.
                    noe jeg trenger annent enn plastikk dekk?

                    og hva slags dekk burde jeg kjøpe?
                    ser det fins tonnevis av ulike typer.
                    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X