Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TT-01/D/R infotråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ok, Nå mangler jeg bare å finne en passende ESC
    Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

Comment

• 15tx2

Hei har nettop kjøpt meg en tt-01 standard bil. og jeg lurte på om jeg kan kjøpe en 15tx2 motor uten og bytte ecu?

Comment

• hva må til?

Hei!

har akkurat tenkt til å begynne å drifte med rc bil. og har bestilt denne

hva må gjøres for at denne skal bli en god drifte bil? kjøpe børsteløs motor og fartsregulator?

gjerne gi meg noen tips
        Tamiya TT-01E

Comment

• Børsteløs er ikke nudvendigvis løsningen, Men du trenger kansje noen alu ting. Som den tingen som fikser 4wd til bilen burde være alu (den som går tværs igjennom bilen)

Comment

• blank..

da jeg er helt blank på dette ville du kunne forklart litt mer "hvilke" alu ting som jeg må ha?..
            Tamiya TT-01E

Comment

• takk

Takk for linkene, men... hva gjør de delene der slik at den blir bedre til å drifte med?
              Tamiya TT-01E

Comment

• Originally posted by b3ntsen View Post
                Takk for linkene, men... hva gjør de delene der slik at den blir bedre til å drifte med?

Alu akkslingen gjør ikke bilen direkte bedere og drifte med, men viss du planlegger større motor og esc så er det en god ting og ha den orginale akslingen tåler ikke mye og brekker fort og ser ut som et hoppetau i høye hastigheter:P

En annen ting du burde oppgradere er til alu styring og sperra differ.

Sperra diff: http://www.rcmart.com/catalog/rc-tt0...th=595_744_708

Alu styring: http://www.rcmart.com/catalog/rc-tt0...th=595_744_708

Av støt dempere annbefaler jeg Tamiya sine TRF Dempere

Les lit rundt i andre prosjektråder her for mere info og ting og tang til tt-01. ALT dette står også tidligere i denne tråden
                Last edited by andyboy15; 17 May 2009, 23:00.
                Andreas Moslet (17)
                -Kjør treigt ligg breit- Kjører 2x Tamiya TT-01/D med LRP 6,5 og novak 8,5 og spektrum DX2/DX3R. traxxas rustler vxl klubb: www.ombk.no

Comment

• ja

Tror jeg venter til jeg får bilen med å bestille mer deler akkurat nå.

kan jo hende den funker og drifte med slik den er når jeg får den
                  Tamiya TT-01E

Comment

• Bilen funker helt klart fint til drifting helt stock, Vi bare kommer med forslag

Comment

• Flotters å ja, jeg er takknemlig for tips
                      Tamiya TT-01E

Comment

• Hehe, Men det beste tipset jeg vil gi deg nå er å skaffe deg noe ORDENTLIGE gode skom støt dempere. Det blir mye krasj lover jeg deg

Comment

• ja, det skal jeg skaffe meg. det faar jeg sikkert gjort her i norge ogsa
                          Tamiya TT-01E

Comment

• jaja, bare skjær til litt skum så er du i gang

Comment

• Heisann.
                              Nå har bøndene fått seg drifte bil.
                              Vi er noen i valdres som driver med drifting.
                              Men vi står med en masse spørsmål og har ingen som kan svare.
                              Siden det virker som du har litt over gjennomsnittet greie på dette kansje du kan hjelpe oss.

Her kommer noen spørsmål...

Vi kjører på abs dekk som er noe inni H glatte.
                              Finnes det noe som sitter noe bedre.
                              For vi kjører på banen i volbu.

Vi har lyst til og reise et sted som flere kjører for og snakke litt
                              og se litt. Og kjøre selvsagt.

Når man står oppi her blir det litt lite med folk som har greie på dette.

Vi har et våksende drift miljø og vil møte flere.

Håper også flere fra valdres og omegn kansje kan sende meg en sms eller ring så vi kan kjøre flere.

Ring meg gjerne på 41222842.

Sist... Er det noen som jeg kan ring til for råd hvis dette her ikke gir noe svar.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X