Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TT-01/D/R infotråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Satts for 5.5T'en! Tror det funker.
    CrazyDrift

Comment

• Originally posted by MacGyver View Post
      Tror du dere TT'n tåler 5,5T børsteløs motor? Eller skal jeg gå for 8,5T? Har selvfølgelig alu aksel!
      Originally posted by Martin.F View Post
      Satts for 5.5T'en! Tror det funker.
      Jeg har kjørt dønn original TT01 med plastaksel i kombinasjon med 3.5T, så det går nok bra!

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

• stakkars bil

plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

Comment

• Originally posted by plejmo View Post
          stakkars bil

plejmo
          Det er ikke langt mellom hver TT01 akkurat, så det var ikke sååå nøye. Hadde det vært en gammel Losi Street Weapon eller noe, så hadde jeg nok ikke gjort det samme, hehe.

Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

Comment

• Har en TT selv, å har da kjøpt litt hop ups til den, carbon chassis å det meste av ALU, men når jeg setter sammen hjulopphenget framme er det veldig tregt i resonsen, akkurat som om de gummi pakningene du legger inn i gjør den ufattelig treg å svinge med! Skjønner ikke helt hva jeg kan gjøre feil da jeg har nå nisjekket å studert å søtte sammen opphenget framme UTALLIGE ganger med samma TREGE resultat . Er det noe som går seg til eller er det kansje feil passform på enkelte deler osv? Noen andre her som har vert borti probemet??? Vurdere bare å bruke det orginale TUB cahssis'e viss ikke jeg finner en løsning på dette styret her!

Comment

• ta ut gummipakningene som skal ligge på hver side av dogbone'sene..

plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Smått&Rått Harstad

Comment

• hmm skal prøve det men skal ikke de være der for en grunn da? Va vertfall det på min gamle TL01! Men det er jo en eevighet siden jeg holdt på med dette så . Prøver å oppdatere meg litt

Comment

• kan rett og slett være at det blir for trangt, og at styringa dermed blir treg..
                  du kan jo prøve å ta ut de som er helt ute med hjula, og la de som står inn mot diffen være, bare for å teste..

plejmo
                  Smått&Rått Harstad

Comment

• Gjorde som du sa jeg, funket så FJELL!!! GODE GREIER! Bra her er noen som kan litt Er nok litt utav trening på dette Er tross alt 12 år siden jeg holdt på! . Men takker for rask problemløsning

Comment

• bare hyggelig

plejmo
                      Smått&Rått Harstad

Comment

• Monterte dogbones og det meste av fronten, måtte ta ut eine pakningen i i drivakselen framme fordi det virket uhorvelig trangt, og satt det sammen. Men det virker som om det er noe rart, fordi når du vrir på hoveddrivakselen og vinkler styreopphenge framme så vipper de att og fram, som om dogbon'n e for kort på en måte så den vrir tilbake hele ophenget og fram gjenn for hver omdreining. . HVA SKJER!!!! hehe.. Alle deler er fra Yeah Racing mens selve Carbon Chassis er fra 3rRacing. Har tenkt litt på om det er komponent kræsj, men det er jo mange som har likedan oppsett.. Kan hende jeg monterer rivruskende galt men.... Blir ikke klok på dette altså!

Comment

• har dessverre ingen erfaring med de hop-ups'ene så jeg kan nok ikke hjelpe deg her..

plejmo
                          Smått&Rått Harstad

Comment

• Okej, men takk for forsøket vertfall . Skal vell klare å komme fram til noe kansje! Får heller bare gå over til orginal Tubæn da viss dette ikke ordner seg!

Comment

• prøv å ta ut alle gummiringene..

plejmo
                              Smått&Rått Harstad

Comment

• Da blir det for romslig å bones'a dette bare ut...

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X