Har du sjekket din lokale RC butikk? Det er kansje best å kjøpe bilen fra din lokale RC butikk. Da blir det lettere å spørre om ting / Reprasjon eller få den fikset med eventuel feil.
Trenger du billige drifte dekk så er det bare og sende en pm til meg! har 50set med ABS dekk på vei til meg i posten nå
Andreas Moslet (17) -Kjør treigt ligg breit- Kjører 2x Tamiya TT-01/D med LRP 6,5 og novak 8,5 og spektrum DX2/DX3R. traxxas rustler vxl klubb: www.ombk.no
ABS Funker helt gull og drifte med, hakke under hpi t-drift. og også mye billigere blir slitt ut etter ca 5 timer med HARD kjøring.(kommer helt ann på motor osv)
Andreas Moslet (17) -Kjør treigt ligg breit- Kjører 2x Tamiya TT-01/D med LRP 6,5 og novak 8,5 og spektrum DX2/DX3R. traxxas rustler vxl klubb: www.ombk.no
men åssen motor å servo å sånn burde jeg ha ??
det jeg trenger for å kjøre er motoren, servo, radioutstyr å sånne ting.
har et karosseri og en par med dekk
men åssen motor å servo å sånn burde jeg ha ??
det jeg trenger for å kjøre er motoren, servo, radioutstyr å sånne ting.
har et karosseri og en par med dekk
Motor og esc: kommer helt ann på vilken prisklasse du tenker på man får alt fra 300kroner til 2500kroner jeg ville annbefalt Novak Slydr Drift 6.5T børsteløs systemet, men det går også ann og drifte med en orginal tamiya motor og esc(det blir lit kjederlig ettervært
Jeg har en TT-01. Oppgradert med alu styring, alu mellomaksling, motorfeste i stål + Novak Slydr 6.5T og ESC.
Hva burde jeg oppgradere ? Skal være ren driftebil. Burde jeg kjøpe justerbare bærearmer? Finnes de i alu ?
Tips og evt linker hadde vært fint
Jeg har en TT-01. Oppgradert med alu styring, alu mellomaksling, motorfeste i stål + Novak Slydr 6.5T og ESC.
Hva burde jeg oppgradere ? Skal være ren driftebil. Burde jeg kjøpe justerbare bærearmer? Finnes de i alu ?
Tips og evt linker hadde vært fint
Trenger ikke og oppgradere noe mere da! men tamiya sine trf dempere hjeper mye! Justerbare bærearmer finnes ikke i alu
Comment