Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jepps, da har karossene blitt solgt og jeg har laget meg nytt. Samt også kjøpt inn noe annet småtteri jeg følte jeg trengte. OM jeg gjorde det er jo en annen sak. Men følelsene bestemmer

    Vel her er bildene:

    Har lenge ønsket meg setup utstyr, og kom over brukt på gjøvik. Eller brukt og brukt, det var iaf en eier før meg!


    Jeg har også kjøpt meg ny transport bag, Robitronic selvfølgelig. Mer plass og mer praktisk, venter på at jeg skal få sender koffert som hører til og som skal festes på bagen..


    Over til karosseriet, selvom dette karosseriet ikke direkte er en BMW så er det likevel ikke langt unna! Og hvis dere er oppmerksomme ser dere at ''maskinisten'' i denne bilen kommer fra BMW.
    Jeg kaller derfor denne bilen for Mini M3 Morris, naturligvis i GreenDrift Racers sine farger!



    Prøvde den litt slik, men fant fort ut at denne måtte ha mer effekt. Så det ble montert IC, oljekjøler, sidemontert potte, tauekroker, dash, innvendig speil og veltebur. Vel de tre sistnevnte har lite med effekt og gjøre, men gud så praktisk likevel i en bil!

    Måtte dele innlegget pga for mange bilder.. Fortsettelse følger!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Fortsettelse....

      Det ble potte først 6'' Rett ut



      Så veltebur og dash! Detalj fargene ble naturligvis Rosa bur, ratt og speil.




      Også begynte det skumle, jeg begynte først å skjære med skalpell før jeg fant fram dremelen og pusset litt der som IC skulle sitte!


      Prøvemontering

      Så Oljekjøler


      Ferdig montert med slanger


      Her er på plassen sin


      Dett var dett.

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • Den Minin blev fet. Me like!
        Vad är det för fabrikat på den, den skiljer sig lite från min.

        Comment


        • Bra at noen får brukt setup benken jeg hadde
          Må bare si du er nøye med detaljer:P
          Skulle jeg ha gjort det hadde alle tingene havnet i søppølkassen nesten før jeg hadde startet!
          1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

          Comment


          • Originally posted by Martini
            Den Minin blev fet. Me like!
            Vad är det för fabrikat på den, den skiljer sig lite från min.
            Det er italiensk faktisk.. Sender deg PM på adressen jeg Martin

            Originally posted by Rcspektrer1
            Bra at noen får brukt setup benken jeg hadde
            Må bare si du er nøye med detaljer:P
            Skulle jeg ha gjort det hadde alle tingene havnet i søppølkassen nesten før jeg hadde startet!
            Detaljer er morro vettu, tenkt lenge på jeg ville ha slike detaljer på karossene, men så tar det litt tid å planlegge og snoke rundt hvordan andre har gjort det også da Hehe!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • detta blei helt sjef sinsykt kul bil
              Last edited by morten huva; 20 October 2010, 22:21. Reason: skriveleif

              Comment


              • Flere bilder av gliset













                Drift ON!

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • sier bare en ting jeg :P en helt hærlig bil :P
                  greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

                  Comment


                  • lekkert!!:P
                    Xray T2 007EUIPower by: RobitronicISpektrumDX3ISOLØR RC
                    AbsoluttHobby

                    Comment


                    • KULT!!!!!!!
                      CrazyDrift




                      Comment


                      • Mye tøfft her ja
                        Hva slags karosseri er dette ?

                        Stig Are Kristiansen
                        ... it's only broken because I tried to fix it.


                        Comment


                        • Det er et tamiya karosseri BMW m3 e92? Gt2 fåes kjøpt de fleste steder de har tamiya karosseri... dette ble kjøpt på rcmart.com

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • Her skjer det ikke mye framgang annet enn trening, trening og treninger på Bondelia! Selvom jeg skulle ønske jeg kunne kjøre oftere!

                            Likevel er det jo snart ny sesong, og som stasjhore jeg er burde jeg gjøre noe mtp på å toppe chassiet jeg har nå!
                            Nei jeg skal ikke bytte chassis men jeg skal hore opp Aviden litt og kanskje jeg drar det så langt at jeg kaller den en Avid V2,5
                            Heng på så får dere se, så skal jeg naturligvis CS convertere bilen min også, det gleder jeg meg til å få testet!!

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • på mini karosseriet ditt.. er det en annen type lexan eller har du brukt en annen type lakk?
                              John Henning Østbye
                              Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                              Comment


                              • På mini karosset er det brukt PS-17 og PS-5
                                Det er samme farge som på E36'en også!

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X