Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Beklager at jeg har vært heel elendig på bilder her i det siste! Skal se om jeg får ut noen bilder snart!


    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Originally posted by Retteråsen View Post
      Idag har jeg kjørt konkurranse på Drammen, klarte å klore til meg 3 plass etter å ha tapt mot Hans i sudden death Synes det er helt grei plassering, mtp på jeg aldri hadde kjørt banen, og ikke fikk trent noe før kvallik!
      Dessuten er de to som kom forand meg de to som nærmest bor på banen

      Retteråsen
      Bedre lykke neste gang XD

      Comment


      • Siden jeg har gått over til å bli fører for en butikk, har jeg også har jeg også hoppet helt utav GreenDrift. Det har dere sikkert lagt merke til ifra tråden jeg skrev.
        Siden det er ny sesong har jeg også nytt ansikt på banen.
        Fortsatt Bmw, da japse bilen min ikke har ankommet landet ennå!

        La meg presentere Team Absolutt Drift










        More to come

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • šDrit Stilig bil, sku hatt et fint veltebur inni der

          Dennis
          Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

          Comment


          • Knall bil det der da, og er spent på å se hva du dukker opp med av karosseri på neste karosserikonkurranse, for den nydelige kjerra der er jo ikke kvalifisert lenger
            Capt. Slow
            Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
            Team GoSlow

            Comment


            • Skikkelig "bølle" bil du har fått deg Sheriff

              STILIG
              Jan Erik Bolseth
              Member of Aalesund R/C Drift Club
              Eat Sleep Drift

              Aalesund R/C Crawler's

              Comment


              • šDrit Stilig bil, sku hatt et fint veltebur inni der
                Ikke noe mer mer sikkert enn at bilen ikke er ferdig ennå, så velte bur kan det nok hende det dukker opp

                Knall bil det der da, og er spent på å se hva du dukker opp med av karosseri på neste karosserikonkurranse, for den nydelige kjerra der er jo ikke kvalifisert lenger
                Nei den er vel ikke det, får se om det dukker opp noe nytt. Orker ikke lage karosserier til hver konkurranse

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • fett karosseri hvor får du tak i de egentlig?
                  Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 Honcho Traxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS
                  http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline

                  Comment


                  • vel, retteråsen får nok å henge fingra i fremover.. hehe

                    plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

                    Comment


                    • Idag har jeg også slengt inn ei bestilling på litt unødvendig stasj

                      5 Spoke Metallic Plate Wheel Sports 26mm 2pcs - Red
                      Metallic Plate 14 Spoke Wheel Set (Red) 4pcs
                      Metallic Plate 14 Spoke Wheel Set (Gold) 4pcs
                      5 Spoke Wheel Sports 26mm - White
                      5 Spoke Wheel Sports 26mm - Black
                      LP29 T-DRIFT TIRE ADVAN NEOVA AD07 (4pcs)
                      LP32 T-DRIFT TIRE YOKOHAMA ADVAN NEOVA AD08 (4pcs)
                      T-DRIFT TIRE BRIDGESTONE POTENZA RE-01R (4pcs)
                      Extended Body Post / Stand (8 pcs) - Red
                      RC Car Adjustable Body Stand (4pcs)
                      100mm Steel Wire (2pcs) + Body Clips (4pcs) - Red
                      80mm Steel Wire (2pcs) + Body Clips (4pcs) - Red
                      6 Spoke Metallic Plate Wheel Sports 26mm 2pcs - Silver / Black
                      14 Spoke Sporty Wheel 4pcs - Red / Black
                      14 Spoke Sporty Wheel 4pcs - Red / White
                      Plastic Wheel Stand Holder with Clips 5pcs - Orange
                      POTENZA RE-01R T-DRIFT TIRE 26mm (4pcs)
                      On-road Car Aluminium Brake Disc Kit - Red
                      RC Car / Boat Radio Aluminium Steering Sponge Wheel & Adapters 20 Spoke - Black (Spoke) / Red (Ring)


                      Så blir spennende å se når dette kommer

                      Noe er jo nødvendig er jo noen lass med dekk blant annet

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Har bestilt meg noe artii til chassiet mitt, får håpe det blir kult
                        Kjører BTW CS nå, skal legge ut litt bilder av konverteringa, nå er oppsettet 1,5 men har bestilt meg drev så jeg får 2,0 CS oppsett dt blir najs.
                        Er så nye mer artii å kjøre CS

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • Litt OT, dere som drifter, lag noen fete videoer Kanskje forskjellen mellom CS og vanlig, 2 biler etter hverandre f.eks. med fine vinkler =)

                          Ellers knalltøff bil
                          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                          Comment


                          • Pussig du nevner det blir ferdig med en CS film jeg lagde tirsdag på bondelia
                            Desverre kjørte jeg bare alene den gangen da. Er slik jeg har skjønnt det, kun jeg som kjører CS herover. Desverre!!! Fordi CS ser så jævlig mye fetere ut, samt det er vanskelig

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • Hehe Kanskje jeg er litt synsk :O
                              Nå drifter jeg ikke selv, men etter hva jeg har lest og sett av filmer, høres CS vanskeligere og kulere ut ja.
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment


                              • Jeg kjører også CS!! Men 10T pulleyen min er ødelagt nå
                                Tråen min: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...print-2-CS-Mod
                                Last edited by Martin.F; 19 February 2011, 11:14.
                                CrazyDrift




                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X