Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg skal ærlig inrømme at dette var vinn eller forsvinn mulighet til meg, fikk tilbudet fra absolutt om å kjøre for dem siden de endelig hadde tatt inn en bil de selv hadde eneretten på i norge! Pluss at chassiet er flonka nytt fra fabrikken også!
    Hadde jo som kjent TC-D og Pro-D før dette chassiet kom til hus, min plan var å kjøre TC-D 2010 sesongen. Det chassiet er jo et safe valg. Men fikk introdusert dette chassiet, og basert på hvordan en T3 oppførte seg i med drifte hjul tross feil oppsett på den også, valgte jeg å ta sjansen.
    Jeg hadde ikke den villeste anelse om dette chassiet ville fungere til det stikk motsatte av hva det er laget for! Det er jo et reinspikka touring chassi laget for feste i svinger, ikke sladd!!

    Men jeg må inrømme at jeg hadde for flaks denne gangen, noe jeg opplever som morro. Er ikke hverdag jeg har flaks. Chassiet ser unektelig deilig ut med rød alm.. og det hele, eneste jeg skal bytte til svart spur drev så er helheten på plass!

    At det ser nice ut har jo egentelig ingenting å si, men at det ligger godt på banen. Og det skuffet ikke her heller! Veeeeldig spent over påsken nå da de nye diffene mine kommer, har bestilt kulediff og enveis diff forand! Bak lar jeg kule diffen sitte da har jeg jo mulighet for sperre eller åpen ettereget ønske!

    Sier bare en ting gutter og jenter! Skal dere legge litt penger i chassi ?? Avid V2 er kommet for å bli!!!!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Ser du har roll bars på. Har du kjørt med det før? Prøvde det for et par år siden, men det funka ikke for min del.

      Comment


      • Gleder meg til å sikle på denne under NM.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • Jeg har ingen ærfaring med rollbars på drifter nei, noen som har det? evt for og imot ?
          Jeg satte dem rett å slett på fordi det sto jeg skulle gjøre det under monteringen. men jeg inbiller meg selv iaf at jeg var smart, som satte den stiveste rollbar'en bak og den tynneste forand (A)
          Jeg vurderer å beholde roll bar bak, og kutte det ut forand, da jeg liker drifteren myk forand og stiv som ***** bak

          Nå drar jeg til sverige der jeg skal treffe mange med samme sykdommen vi har, finnes det hjelp ? OG trenger vi hjelp ?

          Du skal få sikle, klå og kjøre det Fabz

          Retteråsen
          Last edited by Retteråsen; 1 April 2010, 20:45. Reason: trykkleif!
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • yepp har erfaring med at det ikke funker
            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

            Comment


            • Har kjørt litt inne på teppebanen til Neovision/RC-land med min T2'008 og testet både med og uten stabstag forran. Endte med å sette det på igjen. Jeg har da bare forran, men har ikke gjort noen vitenskapelig test akkurat, men syns den virka mer kontrollert da.
              RC Drift Club Norway | LMBK

              Comment


              • Etter å ha kjørt i sverige nå hele helgen, men rollbars. Så ser jeg ikke noe som sier at de er i veien for kjøringen min! Skal prøve det ut litt mer men må få litt flere fjærer og teste mot også! Bilen fungerer knall fint og gleder meg til å teste den med forskjellige diff oppsett!

                TO Tomler opp for Avid V2 chassiet!!

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • Sheriff er klar for NM (H)
                  Click image for larger version

Name:	29167_10150185115485581_731320580_12800102_3213478_n.jpg
Views:	1
Size:	66.0 KB
ID:	768122

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • er det hpi e30'n?

                    plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

                    Comment


                    • Det var noen digge karosserier :sikle:
                      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                      Comment


                      • Det er en god gammel tamiya vettu

                        Jeg liker samlingen selv

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • skulle hatt meg et blankt slik et :P likte personlig ikke grønnfargen, men så er jeg ikke noe stor fan av grønt generelt heller da

                          plejmo
                          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                          Smått&Rått Harstad

                          Comment


                          • Jeg digget grønnfargen fordi jeg fikk til Candy effekt på den ^^

                            Men smak og behag!

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • hvordan fikset du candy da? vi krever bedre bilder

                              plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

                              Comment


                              • Dere får kreve, jeg brukte rett å slett bare en og halv boks med fluoricent green fra tamiya og en black metallic fra rc-paint elns bak altså den fargen som er på panser og rundt vinduer Ble kjempe kult synes jeg, men hørt at den fargen flasser lett, så det er bra karosset blir utstillings karosseri ved skiltet mitt på løp og ellers fremvisninger

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X