Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Å vips, så skjønnte eg kor Minien din kom fra og
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • Får nye bilen min i løptet av uke ratteråsen. Så da slenger jeg meg med også
      Yokomo | LRP | Spektrum

      Comment


      • Hehe det er utrolig hva man finner på nettet vettu!

        Jepps det er bra Tommy! Skal opp på Birken idag også teste litt mer oppsett! Tok jo selvfølgelig ikke med hjulvinkel settet mitt igår da jeg dro opp dit, det skal med idag!

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • Fikk kjørt litt mer idag Og ser ut som oppsettet på bilen sitter for asfalt utendørs nå! Da smeller jeg på nye dekk også er vi klare til Stavanger
          Ser Yr melder sikkelig vær også, kan bli knallers dette ja!

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Er veldig fornøyd etter stavanger, selvom jeg gjorde litt glipper her og der på en ny bane så holdt det ikke helt inn. Ble ''bare'' en 2 plass.
            Var ikke helt fornøyd med hvordan bilen oppførte seg så jeg skl prøve noen enkle grep på Birken i morgen se om det gir uttelling! Det blir spennende!

            Etter stavanger leder jeg både NM og Norgescup med 8P, Satser på det forblir slik!

            Følg med kanskje dukker det opp noe bilder eller film her :O

            Er også offisielt påmeldt VM nå da! Satser på det går slik någen lunde. Målet mitt er å bli beste norske samt blant de 5 beste i verden. Hva er oddsene mine for det tror dere folkens?

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • Det burde vel gå ganske greit

              Veldig OT: Norge er blant de 5 beste i verden i alle grener innen cheerleading

              Så burde gå greit for deg også ^^
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

              Comment


              • Takk bra noen har trua

                Jeg har laget meg et kaross, jeg hadde ikkno å gjøre. Samt hadde lakk og dette liggende så jeg ville prøve med på å fremprovosere litt lakk feil o.l på et karosseri og se om jeg kunne gjøre det gjennomført! Ble litt kult synes jeg

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • Haha :P Hvor er bilde?
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment


                  • bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde...

                    Ikke meningen å mase, men...

                    bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde, bilde...
                    Kraftig redusert samling
                    Drifter:
                    Tamiya TA04-R m/Tekin RS Pro & LRP X12 6,5T Spectrum DX3S

                    Comment


                    • Originally posted by Retteråsen View Post
                      Er veldig fornøyd etter stavanger, selvom jeg gjorde litt glipper her og der på en ny bane så holdt det ikke helt inn. Ble ''bare'' en 2 plass.
                      Var ikke helt fornøyd med hvordan bilen oppførte seg så jeg skl prøve noen enkle grep på Birken i morgen se om det gir uttelling! Det blir spennende!

                      Etter stavanger leder jeg både NM og Norgescup med 8P, Satser på det forblir slik!

                      Følg med kanskje dukker det opp noe bilder eller film her :O

                      Er også offisielt påmeldt VM nå da! Satser på det går slik någen lunde. Målet mitt er å bli beste norske samt blant de 5 beste i verden. Hva er oddsene mine for det tror dere folkens?

                      Retteråsen
                      Topp 5 går nok bra Men trur ikke du blir beste norske
                      sigpic
                      www.drammenrcklubb.com
                      HPI Sprint 2

                      Comment


                      • Topp 5 går nok bra Men trur ikke du blir beste norske
                        Hehe, vi får se Petter er flink han ja, så hvem vet. Kanskje han er argeste konkurrent i VM også ?
                        Hørte han ikke kom på Sørli ?!?

                        Til dere som maser om bilde, regner jeg med det er karosset. Det blir ingen avduking ennå. Det må bli ferdig først! Hehe men jeg er egentelig fornøyd.. Men ikke sikkert alle har samme smak som meg, så blir spennende og se hva dere synes når den tid kommer

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • Gleder meg so F til gatebil og show i morgen! Blir spennede og se om det er noen flere som liker det vi driver med!?
                          Blir masse feet show kjøring, blir kanskje litt alene på fredagen men lørdag og søndag blir det full drift show med twin og det hele! Håper å få litt film o.l

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • Kommer nok en tur å titter litt jeg også. Blir desverre lite med kjøring siden minstemann skal være med... :P Kult å se stand å slik
                            Yokomo | LRP | Spektrum

                            Comment


                            • Henta meg før helgen 1 stk Trueno AE86, med RunFree bodykit Samt 2 stk Bmw E30 M3 200mm HPI karosser alle sammen. Dvs jeg har 3 stk Bmw e30'er i pakke, digg hihi!

                              Ae'n er VM karosseriet mitt!

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • hvah faen skal du med 3 M3'er da?

                                plejmo
                                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                                Smått&Rått Harstad

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X