Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har satt VM karosset på vent til Løpet i skien lørdag er over. Så fortsetter etter det
    Bilder vil komme da
    Kanke rekke alt, samtidig vøtt

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Må beklage hele gjengen, er så slapp om dagen med RC drifting! Helt ærlig har piffen gått litt ut... Men den kommer nok Har et bittelite 1:1 prosjekt rullende pågående også.. Men skal oppdatere www.rcdcn.no i morgen med resultater og bilder det lover jeg

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • Hei Bjørn
        Alle går på en smell i blant
        Ta den tiden du trenger og spør om hjelp (meg) Rc drifting skal ikke bli borte så lenge Drammen Rc klubb lever
        Hos oss i Drammen er det flere og flere som tar i et tak og det er deilig. Jeg har også tenkt å gi opp mange ganger men har kommet tilbake og det er jeg glad for
        For vi er en fin gjeng når vi sammles. At det blir litt suttring kommer vi aldri til å få slutt på
        Alle er jo forskjellige og nivået har blitt høyt
        Du har både mailadrese og mob. nr så bare å kontakte meg vis du trenger hjelp

        Eddy
        sigpic
        www.drammenrcklubb.com
        HPI Sprint 2

        Comment


        • Jepps, Eddy tusen takk for det altså! Og vi har jo en slags plan, det er vel ikke til å stikke under en stol at Rc Drifting er på vei OPP OPP OPP! Men jeg er langtfra å gi opp, det er vel mer at folk som sutrer og viser gang på gang hvor dårlig vi er i forhold til deres forventninger, har gjort at motivasjonen min vondt for å drive nettsiden og legge sjela mi i dette! Det er veldig bra med kritikk, så lenge den er konstruktiv, og det er ingen tvil det er lengre mellom det konstruktive enn kritikken! Det hadde gjort det lettere om de som sutret også tilbød seg å hjelpe for å få det bedre! Klager de så vet de som regel hvordan det kan bli bedre!?
          Du Eddy og flere tilbyr deg å hjelpe selvom du/dere smiler på hver konkurranse/treff Og det takker jeg veldig for, fordi er nok ikke flink nok til å spørre om hjelp heller!
          Men foreslår vi samler de vi vet brenner for dette og tar et framtidsplan møte snart
          Fordi jeg vil ikke melde meg ut av rcdrifting arrangør stolen, men jeg vil gjerne skaffe meg både høyre og venstre hender


          Ting dukker opp på www.rcdcn.no i løpet av kvelden det lover jeg!

          Retteråsen
          Last edited by Retteråsen; 19 June 2011, 15:16. Reason: Schusteringer
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Fikk ikke lagt ut bilder på www.rcdcn.no server feil, skal høre om webmaster kan kikke på det i morgo

            Nuvel her kommer første bildene av mitt VM karosseri som jeg snakket så varmt om litt lengre frem i tråden..















            Dett var dett, bodykittet skal klippes snart

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • yey, snacks

              plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
              Smått&Rått Harstad

              Comment


              • Gromt!
                Hvilke farger har du tenkt på?
                CrazyDrift




                Comment


                • De jeg snakket om på våler

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Du Bjørn Arild. Blir du forbannet hvis jeg kjøper meg samme karosseri eller? Er så sinnsykt fett det der
                    Yokomo | LRP | Spektrum

                    Comment


                    • Tviiiler på at han blir det:P Ikke akkurat han som blir sur av sånt han Sheriffen :P (Er min erfaring da,Han kan jo ha en "DrittSekkSide" også da som jeg ikke har sett føre :P:P:P

                      TM
                      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                      Comment


                      • er jo bare å kjøre på med trueno tommy, så blir det ikke HEELT likt :P

                        plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

                        Comment


                        • Er vel ikke barnehagen folket går i? Samme hva slags karosseri folk har da... Man må bare passe på å gjøre noe ekstra gromt med sitt eget :P
                          John Henning Østbye
                          Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                          Comment


                          • Er dem som henger med nebbet å veit du John :P
                            Yokomo | LRP | Spektrum

                            Comment


                            • Hehe barnehagen er vi nok for mange Men henger ikke med nebbet jeg, har jo ikke nebb engang! Bare kult om du kjøper likt! Da er vi af to med runfree kitt

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • Tre, faktisk!
                                CrazyDrift




                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X