Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTL RC-Klubb inviterer til NM i el. touring 2-4. mars 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Takk alle dere i GTL for en helt ny opplevelse, dette var stort!
    Beste jeg har vært på ever så regn med meg om 3 uker!
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

Comment

Skal legge ut resultater så fort jeg finner ut hvordan jeg gjør det

Comment

Vi syntes arr. var så bra at man må faktisk utenlands for å se lignende....
        Masse butikkstands, kontinuerlige oppvisninger av alle slag RC..... stinn brakke.
        Alt var helt topp bortsett fra mine prestasjoner

Takker så meget.

ta
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

What Tor Arne said. (men er fornøyd med mine prestasjoner )
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

Comment

Originally posted by Stusdal View Post
            What Tor Arne said. (men er fornøyd med mine prestasjoner )
            Hvilken plass ble det? Og hvem ble mestere?
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

Comment

Adrian Berntsen tok seieren i Mod og Helge Johansen tok seieren i 12 track. Resultatene blir lagt ut ASAP.
              John Henning Østbye
              Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

Dette var skikkelig moro, og en verdig feiring av klubbens 5-års jubileum. Veldig artig med så mange positive tilbakemeldinger. Vi tar også veldig gjerne i mot negative tilbakemeldinger så vi kan forbedre oss om det blir aktuelt med noe sånt en gang til. Tusen takk til alle i og rundt klubben som bidro, gutta fra Borg, driftegutta, sponsorene, RC-Land, RCpro, Antrade og Ansmann (KM Electronics), og ikke minst alle deltakerne og besøkende som var med på å gjøre dette til en alle tiders helg. Takk også til Trygve & co som hjalp meg i gang med 12ern.

Håper vi har fått startet en tradisjon her, og at vi seinere kan samle enda flere til NM.

Noen videoer fra helga:
                youtube.com/watch?v=W9QZWB5lVOA
                youtube.com/watch?v=aSHlLny_z34
                Last edited by >Jonas<; 5 March 2012, 11:00.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

Hei
                  Vill også takke / gratulere arrangør m / hjelpere for ett flott arrangemang .
                  Se ikke bort fra at jeg er der igjen senere denne måned .

Comment

@jonas
                    har du mulighet til å legge ut disse videoene med orginal lyd?
                    Roger Larsen 67.... Valdres
                    Meritter: Svømmeknappen i 1977

Comment

• Jeg har ingen kontroll på videoene, men jeg kan høre med de som har laget dem.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Originally posted by Razer View Post
                        Hvilken plass ble det? Og hvem ble mestere?
                        Det var veldig jevnt med masse tette fighter i hele feltet.

Mod:
                        1. Adrian
                        2.Petter
                        3. Joakim
                        4. Helg
                        5. Øyvind
                        6. Oskar Aleksander
                        7. Roger
                        8. Kjell Gunnar*
                        9. Hans*
                        10. Ole*

*usikker på rekkefølge.
                        Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                        “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

Comment

• Originally posted by Stusdal View Post
                          Det var veldig jevnt med masse tette fighter i hele feltet.
                          8. Kjell Gunnar
                          9. Ole
                          10. Hans
                          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

Comment

• Originally posted by tan20 View Post
                            Vi syntes arr. var så bra at man må faktisk utenlands for å se lignende....
                            Masse butikkstands, kontinuerlige oppvisninger av alle slag RC..... stinn brakke.
                            Alt var helt topp bortsett fra mine prestasjoner

Takker så meget.

ta

Støtter Tor Arne i utsagnet, flott arrangement med masse hyggelige med deltagere samlet, noe mer lunkent fornøyd med egne innsatser. Har allerede reservert rom på Vandrerhjemmet for NC4.
                            No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                            XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                            www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

• Konstruktivt altså: noen steder på banen kunne kjøring på kopp føre til at man havnet utpå langsiden.... der kan man neste gang bruke plank e.l. som preventive.

tan
                              Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

• Originally posted by tan20 View Post
                                Konstruktivt altså: noen steder på banen kunne kjøring på kopp føre til at man havnet utpå langsiden.... der kan man neste gang bruke plank e.l. som preventive.

tan
                                Dette er konstruktiv tilbakemelding til alle som arrangerer løp, det bør søkes å ha minst mulig kopper der bilene kan treffe de i fartsretningen - eller der en avkjøring kan lede bilen(e) inn i motgående fil. Gjerne lekt eller annet som bilen(e) holdes inne i banen med.

Personlig syns jeg layouten var helt topp, masse flyt og bra fart om man turte. Sikkert de som mener annet, men sett under ett - fantastisk arrangement. Fint om noen har bilder å legge ut, så mange med kamera i helgen.
                                No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                                XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                                www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X