Åh.
Tror jeg har funnet felger til Porscha mi.
Desverre ikke mesh, men allikevel krom og gull.
Kommer i forskjellige offset på 0.5 størrelser, så burde være greit å tilpasse
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Extra long king pins.
med MR-02 korte fjærer forran
Kyosho 5.0 RM t-plate og kun den nedre DPSplate fungerer altså så utrolig bra. Rolig og flott bil.
Synes den er så flott å kjøre at det er litt vanskelig å kjøre så mye annet....
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Det har kommet inn forslag om å tillate flere karosserier i A.R.S.E. Porsche Cup
Dette vil medføre at man ikke kan ha dagens navn.
Reglene vil fortsatt da være Narrow chassi og RM motorfeste.
Disse bilene jeg har listet opp under er 86 og 90mm biler:
Ferrari F355
Ferrari 246 GT Dino
Honda S2000
Lancia Stratos
Nissan Fairlady 240Z
Nissan Skyline GT-R 2000
Nissan Skyline GT-R R32
Porsche 911 GT3 (for ny kanskje??)
Shelby Cobra / Coupe
Grunnen til at disse er valgt er at de representerer 1990-tallet eller tidligere.
Hva synes dere om en slik endring?
Burde man hatt med noen andre?
Burde noen vært fjernet fra lista?
Er det kjempefordel med 90mm RM i forhold til 86mm RM?
Vil eventuelt flere kjøre i denne klassen?
Ønsker meg bare litt "gammeldags" racing og med en litt annen kjørestil enn den man har på GT Mod og Stock.
Variasjon synes jeg er morsomt.
Vi kjører masse Porsche her på jobb, men det vil jo ikke si at alle andre synes det er morsomt.
Men en variasjon er gøy synes jeg.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Det er ganske stor forskjell på 86mm og 90mm. Hele 4mm faktisk
Men seriøst 90mmN RM er mye mer stabil og lettere å kjøre enn 86mm. Om den går fortere på bestetid på en runde vet jeg ikke, men å holde farta oppe over 5/8 minutter så er det def to forskjellige klasser.
Hvis klassen skal utvides, så mener jeg at begrensningen bør være 86mm N RM.
Comment