Kan godt sende deg en link til de siste innleggene?
hihi
Send den på mail til meg !
Har absolutt ingenting mot litt variasjon men hvis flere hadde kjørt noe annet enn 934 hadde sett litt bedre ut.
Står fortsatt på at det ikke skal endres noe stort her.
Jeg har ikke en sånn bil men jeg vil veldig gjerne bli m3d i framtida. Syns at det skal være likt! Og likt er 934,935 og 911 gt3. 906 syns jeg blir for dumt å skjønner ikke hvorfor den er tatt med.andre biler er også tullball, la nå porsche cup være porsche cup. (Har aldri sett ekte porsche cup så hvis 906 er en av bilene der så skjønner jeg det)
sigpic MiNi-Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)
906 karosseriet er jo mye lavere i topppunkt!? det må jo være en lite fortrinn jaja, da får det vel bli sånn da. men håper for all el at dere ikke drar inn alle de andre typene som blei lista opp.
sigpic MiNi-Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)
Porsche 906 er perfekt for dem som virkelig vil prøve å modifisere på karosseri.
Man kan ikke bruke alle delene som følger med karosseriet, da får ikke DPS plass. Men den er kulere uten "motorplata", så det gjør ingenting.
Man må modifisere på festene til bodyklips.
Man må frisere på servodekslet for å få plass.
Man må pusse ned innvendig på karosseriet for å få plass til fronten.
Man kan ikke bruke "noen" modifiserte fronter, da alt som bygger over den orginale plasten vil butte.
+1 offset er utrolig altfor mye på felger.
Skal sjekke en dag om +0 går greit eller om det bare fungerer forran. Kanskje -0.5 bak må til. Enten det eller kun smale felger bak.
Men bilen blei lav ja.
Ser utrolig fet ut.
Jeg mangler øvre bærearmer i fronten for å få et ordentlig inntrykk.
Det samme frontfeste jeg bruker til 911 (991 og 934) ser ut til å fungere helt perfekt for meg.
Det er såklart ikke så mye som må gjøres hvis du vil at den skal se ut som en offroader, men hvis den skal se ut som en banebil, så må den senkes mye i forhold til orginal.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment