Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektro offroad i Tønsberg-distriktet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elektro offroad i Tønsberg-distriktet

Hei alle modellbilinteresserte i Vestfold.

Endelig er det bevegelse i saken med en ny bane i distriktet, og det er nå opprettet en egen modellbil-seksjon i Nøtterøy Motorsportklubb.

Vi har fått tildelt en bane-område på Nøtterøy, ca 5-6 km fra Tønsberg sentrum, og vi satser på å sette i gang med kjøring og baneutvikling samtidig nå i mai.

Baneområdet ligger helt inntil en grusbane, så inntil den permanente banen er på plass, merker vi opp bane på dette grusområdet, og lager litt hopp og slikt så vi kan få i gang litt aktivitet med en gang.

Dette er derfor en liten oppfordring til alle i området, som er interessert i å kjøre litt, å ta kontakt, gjerne i denne tråden, så kan jeg få i gang en liten mailingliste hvor mer info om kjøredager etc kan komme.

Pga støy-begrensninger i området (har ikke foretatt målinger med nitro-biler) begrenser vi oss foreløpig til elektrobiler, og alle typer er like velkomne.

mer info: http://www.notteroy-msk.org/

Håper vi kan få i gang noe aktivitet her nå

Roy
    Last edited by grelland; 30 April 2010, 23:09.

Dette høres veldig bra ut. absolutt noe å være med på

Comment

flott send meg mail og mobil-info på en pm, så skal jeg holde deg informert

flere?

Comment

Er ikke lange turen fra Skien, så det hadde jo vært hyggelig med noen besøk. Dere var jo flinke til å være med på onsdagscupen hos oss i fjor, så da får vi vel returnere tjenesten...

Du har PM med info.
        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
        -----------------------------------------------------

Comment

kjempebra, det har dukket opp noen flere navn her nå, men the more the merrier.

Ellers kan det nevne at vi imorgen skal ut og se på et lass med kunstgress, og hvis dette er den rette typen, er det mye som tyder på at dette er i boks også.

Ting skjer

Comment

Originally posted by grelland View Post

Ellers kan det nevne at vi imorgen skal ut og se på et lass med kunstgress, og hvis dette er den rette typen, er det mye som tyder på at dette er i boks også.

Ting skjer
            Kongekult Ikke er det lange turen, og Tønsberg er jo et herlig sted å ta litt sommerferie med boblecruising og R/C bil kjøring
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

Comment

Hvor, hva, når? klar for litt avkobling mellom eksamens lesing!
              Morten Randen 1984 modell.
              www.lanekassen.no

Comment

Ting skjer
                Flere med bobler og rc-bil ja

Dette er bilen jeg skal kjøre på race/trening med i sommer:
                Attached Files

Comment

Originally posted by mrtn View Post
                  Hvor, hva, når? klar for litt avkobling mellom eksamens lesing!
                  tid er ikke bestemt enda, men vi kommer til å sette av en fast kveld i uka, men antakelig vil litt ekstra innsats være påkrevt f.eks når kunstgress skal legges.
                  send meg en pm med tlf nr, så skal jeg sende ut smser når ting skjer, pluss det vil bli postet her og et par andre steder

Comment

Flere med bobler og rc-bil ja

Dette er bilen jeg skal kjøre på race/trening med i sommer:
                    [offtopic]

Nydelig Nettopp handla en beige '67 1500 som skal få litt kosmetisk kos, senk i snuta og Gasburners. Har vært i miljøet lenge, men ikke med egen bil(ikke kjørbar ihvertfall) Brodern var aktiv på tidlig 2000-tall under nicket Bugstar(Lakserød Oval med BRM, 1835 og 48 IDA)

[/offtopic]
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

Comment

Nok VW, over til modellbil igjen

I dag fikk vi bekreftet at vi har fått kloa i 600 m2 kunstgress, så da skal jeg ta noen telefoner i morgen for å få på plass graver og transport, så kommer jeg tilbake med en dato for en liten arbeids-innsats.

Vi har også fått en 40-fots container som vi bygger kjøreplatform oppå.

Legger ved en skisse av layouten, banebredden er 3m, og planen er å lage hopp av grus/jord før vi legger kunstgress oppå.
                      Attached Files

Comment

Knall! Jeg skjønner at det er bare å få limt seg et par sett med Schumi Minispike. Når regner dere med å være operative?
                        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                        -----------------------------------------------------

Comment

Nok VW, over til modellbil igjen

I dag fikk vi bekreftet at vi har fått kloa i 600 m2 kunstgress, så da skal jeg ta noen telefoner i morgen for å få på plass graver og transport, så kommer jeg tilbake med en dato for en liten arbeids-innsats.

Vi har også fått en 40-fots container som vi bygger kjøreplatform oppå.

Legger ved en skisse av layouten, banebredden er 3m, og planen er å lage hopp av grus/jord før vi legger kunstgress oppå.
                          Betyr det at jeg skal avskrive også dere mht. kunstgress fra Oslo da?
                          Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

ja det kan du gjøre, har bare ikke rukket å skrive en mail til deg enda

Comment

Originally posted by spiro View Post
                              Knall! Jeg skjønner at det er bare å få limt seg et par sett med Schumi Minispike. Når regner dere med å være operative?
                              Spørs hva du mener med operative, men hvis gudene er med oss, så håper vi å få rullet ut gresset til uka, og da begynner vi å kjøre litt, men det er en stund til anlegget fremstår som "ferdig" tenker jeg

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X