Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektro offroad i Tønsberg-distriktet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I Moss har vi delt de opp litt slik at de skal være lettere å dandere for hand. men de er veldig tunge med våt sand i...
    Vi har fått hjelp med terreng gående truck får å legge de ut rundt på banen. Noen bilder på forsiden til mossrc.no
    " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

Comment

Originally posted by grelland View Post
      Da har vi vært en tur ute for å se om vi fikk flyttet på disse rullene med den Orange Fare (Fiaten..) Og det gikk nesten fint.

Først prøvde vi langsiden, og den gikk ganske bra, og det ble nesten rett...
      [ATTACH=CONFIG]36042[/ATTACH]

Her er unge Bakken i gang med å inspisere at alt er på stell...

Et bilde fra andre siden, som viser den digre haugen midt på:
      [ATTACH=CONFIG]36043[/ATTACH]

Og det er problemet akkurat nå... Vi vet ikke helt hvordan vi skal få rullene opp over hoppene og bakkene, så vi vurdere å følge trøndernes eksempel og ta bort haugene og lage underlaget flatt og heller bygge hopp i etterkant.

Vi var også litt skeptiske til om det var slett nok etter å ha sett våre trønderske venners stuegolv av en grusbane, så da traktoren daua (....) dro jeg hjem og hentet b4en for å teste langsida, og det ble helt topp Mangler en 8-10 meter på lengden, men det er slett nok til å holde flatt jern, men ikke helt stuegolv, så det blir genialt. Gleder oss enormt til banen er klar så vi får kjørt på den.

Her er beviset på at dette er en rc-bane:
      [ATTACH=CONFIG]36044[/ATTACH]

Ser ut som mye av sanda vil bli kjørt av når vi kommer i gang, men det får bli som det blir.

Nå må vi bare ta en sjefsavgjørelse på om vi skal fjerne fjellet midt på og så kan vi kalle inn till litt massiv jobbing, så blir det plutselig rc-bane av dette.
      Ser ut som det blir bra dette, et annet tips jeg kan komme med ifall du komemr til å bruke rør som banemarkering, og hvis du lander på å dekke hele arealet med gress får du "setter" banen.
      Jeg skal bruke en spraylakk som forsvinner ved bruk av vann, tanken er å lakkere indre og ytre spor før vi setter markeringa, da kan vi i tillegg teste med biler før den siste jobben (stripsing) blir gjort

Regner med at dere blir slitne av å drasse på disse rullene?
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

Comment

Originally posted by trular View Post
        I Moss har vi delt de opp litt slik at de skal være lettere å dandere for hand. men de er veldig tunge med våt sand i...
        Vi har fått hjelp med terreng gående truck får å legge de ut rundt på banen. Noen bilder på forsiden til mossrc.no
        Tunge, ja....

Den trucken der så jo genial ut. Hvor mye løfter den?

Comment

Originally posted by trular View Post
          Wow! Dette ser lovende ut! Hvor ligger banen?
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

Ja den var virkelig stor hjelp for oss, om jeg husker riktig hadde den en varsel lampe som kom på ved ca 1,3 tonn

Banen vår ligger i Rabekkgata 9 Moss. link til google.maps

Slenger med et bilde etter de siste dagers innsats
            Click image for larger version

Name:	21072010128.jpg
Views:	1
Size:	73.8 KB
ID:	769344
            " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

Comment

dette blir bra! flott med flere baner...
              Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

Comment

Kunstgresslegging

her er etter vår første kveld med kunstgresslegging
                Click image for larger version

Name:	IMG_2447-1048.jpg
Views:	2
Size:	52.3 KB
ID:	769346Click image for larger version

Name:	IMG_2444-1048.jpg
Size:	53.8 KB
ID:	769345Click image for larger version

Name:	IMG_2443-1048.jpg
Size:	27.6 KB
ID:	769347Click image for larger version

Name:	IMG_2442-1048.jpg
Size:	67.3 KB
ID:	769348Click image for larger version

Name:	IMG_2446-1048.jpg
Size:	61.5 KB
ID:	769349Click image for larger version

Name:	IMG_2445-1048.jpg
Size:	46.0 KB
ID:	769350Click image for larger version

Name:	IMG_2441-1048.jpg
Size:	70.2 KB
ID:	769351Click image for larger version

Name:	IMG_2440-1048.jpg
Size:	68.8 KB
ID:	769352
                -Leder www.I
                HRC.no
                ]

Comment

Welcome to "IMSK RACEWAY - Den grønneste banen nord for Dovre.

Idag ble vi ferdige med å legge ut kunstgresset, nå gjenstår "renkutting" med vinkelsliper i overlappene så vil matta fremstå som ferdig, begynner å legge ut banemarkering til uka (kanskje) evt så begynner vi å lage hoppkombinasjonene

sjekk bildene her

Last edited by thaking; 24 July 2010, 00:23. Reason: Var mye skrivefeil shøøøøøøøøø
                  -Leder www.I
                  HRC.no
                  ]

Comment

Ser meget bra ut det der. Jeg er på hytta noen dager, men er tilbake i morgen. Derfor har jeg kalt inn til en liten samling på banen i morgen, søndag, for en inspeksjon og en gjennomgang av planene fremover. Alle er velkomne kl. 1900 på banen.

Roy

Comment

Det var vel ikke det helt store fremmøtet i går, men hva kan man forvente på en søndag kveld midt i ferien...

Uansett, så kom det noen (for meg) nye fjes, som tok ansvaret for å lage trapp og kjøreplatform, så det var veldig positivt.

Det jobbes videre med å få ut mattene, og når flere er tilbake fra ferie, prøver vi å samles igjen.

Comment

Har dere fått registert klubb og fått gjort idrettsregistreringen? (krav for å kunne søke om kommunale tilskudd)

Artikkel i Tønsbergs Blad?
                        Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

Klubben er allerede registrert hos motorsportforbundet, og jeg vet de har fått kommunalt tilskudd til ATV-anlegget, men jeg skal undersøke litt mer om status.

Drt skal være "offisiell" åpning av ATV-anlegget i august, med avis og ordfører etc, så da skal jeg sørge for å få med noen ord om radiostyrt også.

Takk for tipsene

Comment

Hei! når har dere tenkt til og åpne stasen? hvis det er mere som står igjen etter den 15.august så skrik ut. da har jeg kommet hjem fra ferin dvs skolen starter igjen. så da stiller jeg gjerne opp!
                            Morten Randen 1984 modell.
                            www.lanekassen.no

Comment

Invitasjon Til Norges Cup finale 2010 - 1/10 OR 14/15 August - IMSK Raceway

Da er det påmeldt 38 startende i begge klassene, kom igjen påmeldingen er åpen, hvor blir det av bergenserene? Fink hvor er du? kom igjen hjelp til slik at dette blir et stoooort løp, jeg og Ståle kommer forresten til å "sette" banen på mandag/Tirsdag/onsdag so stay tuned for nye bilder

-Leder www.I
                              HRC.no
                              ]

Comment

Originally posted by mrtn View Post
                                Hei! når har dere tenkt til og åpne stasen? hvis det er mere som står igjen etter den 15.august så skrik ut. da har jeg kommet hjem fra ferin dvs skolen starter igjen. så da stiller jeg gjerne opp!

Vet ikke når åpningen er, men du kan være HELT sikker på at det blir jobbing etter den 15. august

Send meg mobilnr på pm, så skal jeg sette deg på mailinglista

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X