Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elektro offroad i Tønsberg-distriktet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• skal ta med meg så laaang skjøtledning
    Jens Kristian Høvik,-79,-Kragerø, TLR22,-TRF201X,- TRF511

Comment

• da har det blitt rekkverk på kjøreplatfomen, og nå kan man kjøre uten å være redd for å ramle ned

Vi kommer til å legge opp til litt rene kjøre-kvelder og helger fremover, så man ikke trenger å være redd for å måtte jobbe

Banen og området er langt fra ferdig, men det begynner virkelig å likne noe nå

Comment

• Vi legger opp til faste treningsdager på onsdager kl 1730-2100 og søndager fra kl 1200. Håper noen har anledning til å komme og prøve Norges ferskeste rc-bane en tur

Vi har strøm på disse dagene, men man må foreløpig ta med mekkebord og stoler.

Comment

• Så, hvordan står det så til med denne banen for tiden da?
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

Comment

• ja hvordan er det med den banen?
            Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

Comment

• Det står fint til

Snøen er gått, og vi kjører på onsdager og søndager. Bortsett fra hvis det regner for mye, for vi har ikke tak over mekkeplassen (har ikke så mange bord heller)

Ring/SMS 90240082 for mer info og å melde seg på en mailingliste.

Vi skal gjøre litt endringer på noen hopp o.l men banen er helt fin å kjøre på som den er nå

Comment

• Bor i Finnmark men tok turen til Revetal og kjørte litt bil der og på Kodal RC.
                Blir det 1/8 bane?

Her er resulatet av kjøringen

Comment

• Glemte nesten å poste i min iver over å skru folkevogn jeg... for et par-tre uker sia dro Tommy og jeg ned for å hente en motor til bobla mi, og da måtte vi jo også dra innom for å kikke på banen, så her er litt bilder fra det(Høyreklikk + vis bilde for å se dem stort):

Martin Sørlie - 1985
                  TLR - Absima - Spektrum
                  Darkspeed Racing
                  www.teamsmallsize.com

Comment

• VW og RC-bil er tydligvis en popluær kombinasjon

Hva synes dere om banen så langt da gutter?

Kan jo prøve å komme en tur en dag det er kjøring også

Comment

• Vi har rullet ut gresset vårt også denne uken, og i dag la vi layout med rør. Artig at vi har to baner med gress fra samme fotballbane...
                      [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                      -----------------------------------------------------

Comment

• da blir dekkvalget enkelt i alle fall

Comment

• Jepp. Hvertfall for dere som har forsket litt. Testet 2wd raskt i dag, og jeg syns det funket bra med Schumi Stagger foran, MiniPin bak. Ingen innlegg foran, ProLine CC bak.
                          [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                          -----------------------------------------------------

Comment

• samme jeg har kjørt på her. Har også noen som har testet Fastrax med hell, men de slites visstnok fortere.

Comment

• Er det planlagt noe kjøring her til helga? Ser ut til at jeg har både kone og barnefri på Lørdag, så da tenkte jeg å bruke dagen fornuftig

Comment

• Vi kjører normalt på Onsdager og Søndager. Dersom det ikke regner øl og bananer da... Har litt dårlig med tak over kjøreplatform og mekkebord enda

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X