Alu deler er helt greit det,ang vekt økning så er ikke det noe problem
denne bilen er så hinsides hissig at den heller blir farlig hvis du treffer noen med
den.
det er forskjell på å kjøre hardt og VELDIG HARDT
hvis en begrenser seg litt holder aludeler i massevis
det er slik som noen sier her forsterker du en plass vil svakheten flytte seg til svakeste
leddet.
som svar til baja fan ja hun hadde alu bigbore dempere
de i front sa takk for seg etter ny kjøring i går
landet så hardt at demperstaga slo så hardt sammen at det slo rett gjennom bunnen
i demperen.
mitt råd er å ha det lite lager med dogbones (drivakslinger /mellomakslinger)
og spuurgir deler
det er de delene som vil få mest juling dette er deler som er lett og skifte selv om man er ute i felten og kjører
også ha gjerne et lager av skruer som passer til er det noe denne bilen kan så er det å slite av skruene (sett in skruene med nylock så de ikke skrur seg opp av vibrasjoner).
En ting som er sikkert på snø og is hadde hun mye bedre kontroll på dette vildyret
her har vi gjort elektonikken og servoer vanntett,
en slik beskyttelse pose er ikke dumt heller i kjøring på snø temperatur var ikke noe problem (pose er ikke brukt sommerstid)
alt i alt er dette bilen du kan ha mye morro med men du må være glad i å skru også
her er noen bilder fra fra kjøring vi hadde
her er film fra samme kjøring
sorry for at film og bilder er out of topic
jeg skal se om jeg ikke får snublet sammen en film fra kjøring med fluxen
denne bilen er så hinsides hissig at den heller blir farlig hvis du treffer noen med
den.
det er forskjell på å kjøre hardt og VELDIG HARDT
hvis en begrenser seg litt holder aludeler i massevis
det er slik som noen sier her forsterker du en plass vil svakheten flytte seg til svakeste
leddet.
som svar til baja fan ja hun hadde alu bigbore dempere
de i front sa takk for seg etter ny kjøring i går
landet så hardt at demperstaga slo så hardt sammen at det slo rett gjennom bunnen
i demperen.
mitt råd er å ha det lite lager med dogbones (drivakslinger /mellomakslinger)
og spuurgir deler
det er de delene som vil få mest juling dette er deler som er lett og skifte selv om man er ute i felten og kjører
også ha gjerne et lager av skruer som passer til er det noe denne bilen kan så er det å slite av skruene (sett in skruene med nylock så de ikke skrur seg opp av vibrasjoner).
En ting som er sikkert på snø og is hadde hun mye bedre kontroll på dette vildyret
her har vi gjort elektonikken og servoer vanntett,
en slik beskyttelse pose er ikke dumt heller i kjøring på snø temperatur var ikke noe problem (pose er ikke brukt sommerstid)
alt i alt er dette bilen du kan ha mye morro med men du må være glad i å skru også
her er noen bilder fra fra kjøring vi hadde
her er film fra samme kjøring
sorry for at film og bilder er out of topic
jeg skal se om jeg ikke får snublet sammen en film fra kjøring med fluxen
Comment