Announcement

Collapse
No announcement yet.

Råd om savage flux hp ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Alu deler er helt greit det,ang vekt økning så er ikke det noe problem
    denne bilen er så hinsides hissig at den heller blir farlig hvis du treffer noen med
    den.
    det er forskjell på å kjøre hardt og VELDIG HARDT
    hvis en begrenser seg litt holder aludeler i massevis
    det er slik som noen sier her forsterker du en plass vil svakheten flytte seg til svakeste
    leddet.
    som svar til baja fan ja hun hadde alu bigbore dempere
    de i front sa takk for seg etter ny kjøring i går
    landet så hardt at demperstaga slo så hardt sammen at det slo rett gjennom bunnen
    i demperen.

    mitt råd er å ha det lite lager med dogbones (drivakslinger /mellomakslinger)
    og spuurgir deler
    det er de delene som vil få mest juling dette er deler som er lett og skifte selv om man er ute i felten og kjører
    også ha gjerne et lager av skruer som passer til er det noe denne bilen kan så er det å slite av skruene (sett in skruene med nylock så de ikke skrur seg opp av vibrasjoner).

    En ting som er sikkert på snø og is hadde hun mye bedre kontroll på dette vildyret
    her har vi gjort elektonikken og servoer vanntett,
    en slik beskyttelse pose er ikke dumt heller i kjøring på snø temperatur var ikke noe problem (pose er ikke brukt sommerstid)

    alt i alt er dette bilen du kan ha mye morro med men du må være glad i å skru også

    her er noen bilder fra fra kjøring vi hadde
    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!


    her er film fra samme kjøring


    sorry for at film og bilder er out of topic
    jeg skal se om jeg ikke får snublet sammen en film fra kjøring med fluxen

    Comment


    • #62
      hmm, jeg bestilte jo de big bore demperne igår så håper de varer en stund ivertfall, har tenkt mye på de alu rear hubsene også, så slipper man det styrestaget bak på bilen som alltid faller av. Fikk pakke rett før påsken med 6 dogbones og tenker jeg skal bestille noen drev og sånt, kulelagre er på vei, må bare få solgt no først.
      Filmen var kul den
      Sakura zero-s Drifter
      Team Losi eight-t
      HPI Trophy Flux

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X