har 3 spider differ i min, og er kjempe fornøyd. ikke noe lekk eller mye slark. er kun en skive for att de ikke trenger mer, for da blir de for trange. vi prøvde og shimse diffene på en hyper 8, og kjørte std. på en lik. kjøpt samme dag, og kjørt nesten like mye. den som har måtte bytte deler i diffen er han som shimset. (Ikke spider diff da men.)
Poenget er att det skal være en del slark, så oljen kommer godt i mellom drevene. Ang. lekk ved skruer har jeg heller ikke sett på min.. Hvilket oppsett kjører dere på spider diffene deres? Jeg kjører 3000-5000-1000 sett forfra. men synes kanskje fortsatt den er vel agressiv bak. men når jeg nå har kjørt litt, så virker det jo egentlig helt greit
Poenget er att det skal være en del slark, så oljen kommer godt i mellom drevene. Ang. lekk ved skruer har jeg heller ikke sett på min.. Hvilket oppsett kjører dere på spider diffene deres? Jeg kjører 3000-5000-1000 sett forfra. men synes kanskje fortsatt den er vel agressiv bak. men når jeg nå har kjørt litt, så virker det jo egentlig helt greit

Comment