Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyper 8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det høres ut som en typisk tilbakemeldings sak til Ofna. Jeg har til gode å ødelegge et eneste alu dempertårn.
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

Comment

• Ja det ville jeg tatt bilde av å sendt det inn..
      sigpic HYPER 8 MACH .28
      T-REX 450 SE V2 Futaba 6EX 2.4GHz FASST
      A. Hansen-74 GMBK

Comment

• Originally posted by Hilux View Post
        Noen som har erfaring med å knekke støtdempertårn på 8,5`en?

Kjørte i hele fjor og mange liter i år med 8`er uten å knekke et eneste tårn. Jeg og en kompis kjøpte hver vår 8,5 for en drøy måned siden og så langt er vi oppe i 3 knekkte tårn!!

Aluen ser helt porøs ut i bruddene, ser nesten ut som en svamp. Har kjøpt 8`er tårn nå, så får vi se...
        Hallo

Jeg har tatt et tårn foran, har nå satt på det til den gamle 8. Dette skjedde på EFRA-løpet i Skien, så det ble sendt med Joseph Quadrain tilbake til HoBao fabrikken
        Christer Antonsen, Borg MRK
        1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
        1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

Comment

• Originally posted by RC Hansen View Post
          Ja det ville jeg tatt bilde av å sendt det inn..
          Hadde nok vært lurt det, men tårna er kastet og søpla er hentet..

Men hvis det er et problem med materialvalg i tårna på 8.5`en, kommer det sikkert nok tilbakemeldinger til Ofna/Hobao tenker jeg.

Får prøve litt med det gode gamle 8`er tårnet, så får vi se..
          Team Mustit RC
          - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

Comment

• fiberdisker som bremser tatt av padsene , bremser meget godt og ikke er det noe forskjell om de blir våte eller det kommer fuel på de .
            Fikk montert fiberdisker i går, men skal jeg bare montere sammen uten pads? Stålet rett på fiberdiskene??
            Team Mustit RC

Comment

• ja stålet skal mot fiberdisken.
              jeg snudde bare de gamle klossene og filte litt på endene så det passet.
              sinnsykt gode bremser med fiberdisk
              John Helge Bjørkås , 76mod.* www.tmbk.net
              *Hyper 8.5 pro*OS SPEED*Kopropo PDS-2367*Nomadio React*

Comment

• Originally posted by bjorkis View Post
                ja stålet skal mot fiberdisken.
                jeg snudde bare de gamle klossene og filte litt på endene så det passet.
                sinnsykt gode bremser med fiberdisk
                Kult, skal bli gøy å prøve. Litt lei av at bremsene blir dårligere utover dagen.

Prøvde å skjære av padsene på de som satt der, men det blir nok en tur på micro i dag for å hente nye.
                Team Mustit RC

Comment

• Platene er litt tynne så du burde legge dobbelt. HoBao har løse plater på delenummer 87049 (løse pads til å lime på i settet, men disse brukes da altså ikke).
                  Blir flotte bremser med denne mod'en
                  Ole Christian Solli
                  www.gmbk.no

Comment

• Originally posted by Ole C View Post
                    Platene er litt tynne så du burde legge dobbelt. HoBao har løse plater på delenummer 87049 (løse pads til å lime på i settet, men disse brukes da altså ikke).
                    Blir flotte bremser med denne mod'en
                    La inn skiver for å unngå at skruene dro seg for langt inn. Tenkte jeg skulle ta en tur på Hvervenbukta i morra for å teste litt...
                    Team Mustit RC

Comment

• endelig har 8.5 min kommet i hus...

Da kan jeg kose meg med montering.
                      8 `ern får komme litt på hylla i avvente av en liten renovering.
                      Tror CMB`n tok kvelden på tirsdag...
                      Får montere enten RBs7 Consept eller STS D21T 5P modified i 8.5`n for test.
                      Begge motorer må kjøres inn uansett, så får teste disse i påvente av noe grommere....
                      Trond Thorsen - 1967
                      B44 FT, Xray T2, B4 FT, Spectrum, Novak, Speed Pasion, Orion

Comment

• Originally posted by mpower View Post
                        Da kan jeg kose meg med montering.
                        8 `ern får komme litt på hylla i avvente av en liten renovering.
                        Tror CMB`n tok kvelden på tirsdag...
                        Får montere enten RBs7 Consept eller STS D21T 5P modified i 8.5`n for test.
                        Begge motorer må kjøres inn uansett, så får teste disse i påvente av noe grommere....
                        CMB'en ville ikke mer? Gikk jo bra.

Comment

• Originally posted by Tom71 View Post
                          CMB'en ville ikke mer? Gikk jo bra.
                          He-he joda den gikk bra.
                          Men jeg har hatt problemer med at den spiser plugger, og et av stalltipsene var at råden har strukket seg. Derfor shimset jeg den litt for å se om det hjalp,og det gjorde det.
                          Men etter 5-6 tanker på tirsdag, så forsvant kompen.
                          Mulig at toppskruene har løsnet, men det hadde vært for godt til å være sant.... Får sjekke...
                          Den motoren har tålt mye julig på fullt øs!
                          Trond Thorsen - 1967

Comment

• Originally posted by mpower View Post
                            He-he joda den gikk bra.
                            Men jeg har hatt problemer med at den spiser plugger, og et av stalltipsene var at råden har strukket seg. Derfor shimset jeg den litt for å se om det hjalp,og det gjorde det.
                            Men etter 5-6 tanker på tirsdag, så forsvant kompen.
                            Mulig at toppskruene har løsnet, men det hadde vært for godt til å være sant.... Får sjekke...
                            Den motoren har tålt mye julig på fullt øs!
                            Hehe, tok du flere kjøleribber da?

Comment

• Originally posted by Tom71 View Post
                              Hehe, tok du flere kjøleribber da?
                              Nei. kun den øverste! Etter en real flyvetur.
                              Må si jeg er imponert over hva 8`rn har tålt.
                              Jeg kjøpte den brukt i våres, og kombinasjonen uerfaren sjåfør med triggerhappy finger har resultert i mange episoder.
                              Jeg tror jeg har kjørt ut overalt på full gazz, både på Geiteryggen og i Kodal. Har ikke vært i bekken (Kodal)dog.
                              Etterhvert så har kjøringen kommet seg, men fortsatt må jo alle sekvenser testes i full gazz. Og Hypern har gledelig vært med på alt.
                              Full fart over alt, alltid!
                              Det eneste som har gått i stykker er en bårearm, en hinge pin,spjæret out flange på torsen diffen forann,og en felg.
                              Bilen er fortsatt meget kjørbar!. Skal fortsatt være kompetent!
                              Med den nye bilen har jeg tenkt å være litt mere seriøs, så får øve litt til slik at jeg kan kjøre litt konkuranser neste sesong.
                              Men blir nok en ST Pro i vinter også, da jeg er blitt litt inspirert etter å ha sett bilen din i aksjon....
                              Trond Thorsen - 1967

Comment

• Jeg har nå anskaffet meg en Hyper 8 pro som kommer i posten snart. Da lurer jeg på hvor
                                jeg handler deler til en fornuftig pris over nett? Passer diffene fra Inferno rett inn i bilen?
                                Vegard Flattum.Geithus.76.mod
                                Fg Monster#Tamiya High Lift Hilux#

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X