Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spydeberg buggybane.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spydeberg buggybane.

    Da var første trenings kveld over på den nye buggy banen i spydeberg for fuel buggy folket. Trenings tider framover er: Tirsdag og torsdag fra 16.30 og utover kvelden. Søndag fra 12 og utover. Treningsavgift er 30 Kr for medlemmer og 50 kr for ikkemedlemmer.
    Mustit Rc 2012
    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
    Bjørn-Ivar Haug

  • #2
    hadde dette vært facebook hadde det stått "liker" nå=) hvordan funka banen??? gleder meg til og få prøvd en eller annen gang!!!
    Morten Randen 1984 modell.
    www.lanekassen.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by mrtn View Post
      hadde dette vært facebook hadde det stått "liker" nå=) hvordan funka banen??? gleder meg til og få prøvd en eller annen gang!!!

      Hva fa... er facebook! Syns banen funka bra. Noen små justeringer må vi nok gjøre, men det var vel ikke helt uventet. Vi var ca 10 stk i kveld som kjørte javnt og trutt og slitasjen var mindre enn jeg trodde på forhånd. Rune Karlsen kjørte vel en beste runde på såvidt under 35 sek. Vi andre var 1,5-2 sek etter som vanlig.Vi brukte teller anlegget i kveld for å se hvordan det lå an med tidene i og med at det var første kvelden vi har kunne kjøre ordentlig. Moro vøtt!!
      Mustit Rc 2012
      Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
      Bjørn-Ivar Haug

      Comment


      • #4
        teller anlegget er jo bare og fortsette med det=) det som er morro! hehe.. ja dissa el gutta kom med noen tips de og. men er jo ikke uventa.. synes dere har vært grise flinke jeg. var bra imponert når jeg kom på lørdags morgenen=)
        Morten Randen 1984 modell.
        www.lanekassen.no

        Comment


        • #5
          Var innom banen i spydeberg i ettermiddag for å se hvordan det lå an der, og ble posistivt overasket! Vi freste et spor langs hele banen for ca 3 uker siden, å i dag så er hele selve banen snøfri. Ligger igjen noen små felter med litt snø i et par partier mellom baneskillerne. Noen felter som fortsatt var litt for fuktige til at banen er helt kjøreklar enda, men med litt godvær denne uka ser det ut til at banen bør være kjørbar til helga... Tok et par timer med riva å fjernet en del stein og litt annet som stakk opp etter kjøringa i fjor, men ellers så det ikke galt ut. Litt ujavnt her og der. Nå er det bare å krysse fingerne for at sola gjør resten av jobben, så vi kan sessong debutere her og. Asfalt banen er også stort sett bar. Noen snøflekker, men de er sannsyneligvis borte i løpet av et par dager til vil jeg tro.
          Mustit Rc 2012
          Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
          Bjørn-Ivar Haug

          Comment


          • #6
            kanon høres veldig bra ut, blir det noen layout endring i år iforhold til i fjord ?
            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

            Comment


            • #7
              Originally posted by braaten22 View Post
              kanon høres veldig bra ut, blir det noen layout endring i år iforhold til i fjord ?

              Ang. Layout`n så er vel ingenting avgjort, men har lyst til å gjøre litt endringer hvis flere er enige i det som surrer rundt i hodet mitt, og blir med å gjør jobben. Akkurat nå er vel alle så kjørekåte at banen blir som den er inntil videre.
              Mustit Rc 2012
              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
              Bjørn-Ivar Haug

              Comment


              • #8
                Får håpe været er med oss ut uken da, så kanskje det kan kjøres litt i Spydeberg til helgen

                Morro..
                Team Mustit RC
                - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

                Comment


                • #9
                  var innom for å se om banen var tørr i dag.
                  Det blir den nok snart,er godt på vei alerede.
                  Men ble litt skuffa da jeg så en haug med sykkel/moped spor der.
                  Bruskassa som sist helg var oppe i 2etg lå nå midt på banen og en haug med talerken lignende søppel over hele banen
                  Ser ut som noen unger har vært å herja der.

                  Det var også spredd grus utover asfalt banen som ikke var der i helgen.

                  Med andre ord så blir det nok å gjøre på årets første dugnad på begge banene

                  synd med slike pøbler
                  X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                  ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                  hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                  Comment


                  • #10
                    vi kjører i morgen fra kl 11. Litt fuktig noen steder, men ikke værre enn at det går. Kan event. Legge over tepper. Spådd fint vær, så mann får sola midt trynet. Kan være lurt å ta med caps eller briller.
                    Mustit Rc 2012
                    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                    Bjørn-Ivar Haug

                    Comment


                    • #11
                      blir det noe kjøring der på søndag?
                      tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tommern26 View Post
                        blir det noe kjøring der på søndag?

                        Det regner jeg med. Vi blir 8-10 stk der i morgen som jeg vet om, så får vi se hvordan banen blir utover dagen. Legger ut en mld. Her i morgen kveld med litt info om forholdene. Hadde egentlig tenkt til å ta turen til Skien, men det begynner det å bli såpass bra i Spydeberg at nå er det på tide å komme igang der og. Drøye 15 mil kortere vei er det og...
                        Mustit Rc 2012
                        Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                        Bjørn-Ivar Haug

                        Comment


                        • #13
                          he he ..ja sant det litt mindre mil å kjøre ja...blir skien i morra men tipper det blir spydberg på søndagen ...skal vælve deg rundt hvis du ligger på hodet jeg veit du
                          tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tommern26 View Post
                            he he ..ja sant det litt mindre mil å kjøre ja...blir skien i morra men tipper det blir spydberg på søndagen ...skal vælve deg rundt hvis du ligger på hodet jeg veit du

                            He he... Snill du. Da regner jeg med at vi ses på søndagen.
                            Mustit Rc 2012
                            Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                            Bjørn-Ivar Haug

                            Comment


                            • #15
                              Noen bilder av banen?
                              MBX-6
                              Slash 4x4 rtr
                              - Midtskogen Raceway-

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X