Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spydeberg buggybane.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det blir en liten dugnad førstkommende torsdag fra kl 17 og utover. Det må plukkes en del stein på banen og litt rydding ellers
    på området. Hvis banen har tørket opp til helga BLIR det kjøring. Banen blir ikke stengt 1 Mnd. framover pga. Løp i mai!!!! Forutsettningenfor at vi kjører til helga, er at de som kjører stiller på en stor dugnad i forkant av elektro løpet i Mai. Har mann tid til å kjøre, har mann også tid til noen timer med dugnad. Dette gjelder både medlemmer av Smk og ikke medlemmer. Kommer tilbake senere med info om denne dugnaden. Har diskutert dette med noen av medlemmene i styret i dag, og hvis det er noen andre der som har problemer med dette. Ring meg! Anlegget skal brukes, og ikke stå der som en jævla blomst!!!!!!!!!

Hilsen baneansvarlig buggybanen.
    Mustit Rc 2012
    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
    Bjørn-Ivar Haug

Comment

• kan noen forklare meg hvorfor jeg ble så jævlig glad nå

da håper vi på fint vær så drasser jeg med meg dattera mi.Akkurat som forrige år så streber jeg etter å komme på de fleste dugnader.
      For håpe det blir flere enn meg og bjørn ivar som kommer.
      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

Comment

• regnet godt og lenge her igår.Men takket være godværet i dag så hadde det meste tørket opp.
        Fortsetter godværet så er det vel nesten tørt i morra.

Blir det noe kjøring i morra etter steinplukkinga eller skal banen harves opp litt med rive?
        Skal vi ta en runde med dustex?Eller er det bedre å vente til nærmere mai med dette?
        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)

Comment

• Det blir bare plukking av stein som har kommet fram i løpet av vinteren, og litt rydding ellers på området i morgen. Fint hvis de som har mulighet tar med river, spader og gjerne trillebår. Ang. Kjøring så er det en del steder hvor det fortsatt er fuktig, men hvis det har tørket til i morgen så går det sikkert bra og kjøre noen runder. Har fått et par spørsmål ang. Kjøring til helgen og "dugnadsplikt" på stor dugnaden vi skal ha i forkant av el buggy løpet i mai. Forlanger ikke at de som bor langt unna skal delta på den dugnaden. Tenkte mer på de som bor i rimelig avstand fra banen. Så Samen, hyggelig hvis du tar en tur fra Skien til helga. Dugnaden i etterkant kan du bare glemme. Banen blir ikke tipp topp til helgen, men det burde ikke være noe problem å kjøre 1:8 der. De fleste er vel bare glade for å komme i gang med sessongen regner jeg med.
          Mustit Rc 2012
          Bjørn-Ivar Haug

Comment

• Det er bra, Bjørn-Ivar! Flinke mannen!

Comment

• Banen åpner kl 11.30 i morgen og søndag. Vi kommer i utgangspunktet ikke til å bruke mekke området inne denne helga, så greit å lade
              det som skal lades hjemme. Noe strøm har vi ute. Kiosken er heller ikke åpen denne helga, så mat og drikke er greit å ta med seg.
              Treningsavgiften er som før. 50 kr for ikkemedlemmer og 30 kr for junior og medlemmer. Banen stenges igjen torsdag neste uke fram til
              elbuggy løpet i mai. Forhåpentligvis begynner det å bli kjøreklart på andre baner også snart, så det går an å fortsette sessong starten der. Vi hadde en mini dugnad i går kveld og fikk plukket en del stein, så det er litt småhullete her og der. Forøverig ikke noe problem å kjøre på. Vell møtt!
              Mustit Rc 2012
              Bjørn-Ivar Haug

Comment

• hei nikke.
                har du tilgang til giro for medlemskap for 2011?
                ANSMANN VAPOR(hyllepynt)

Comment

• Tar meg en tur på Søndag jeg
                  Kim Gjerstad Oslo
                  Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                  Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

Comment

• bra stevning der disse to dagene.Og bedre vær kunne man nesten ikke be om..Bra oppmøte
                    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)

Comment

• Vi blir en gjeng som kommer til å kjøre førstkommende tirsdag fra kl 15 og utover, så for de som har lyst er det bare å møte opp. Banen er litt småsliten etter vinteren, men ut fra det jeg har sett i helga har ikke noen holdt igjen for det. Tydeligvis mange som var veldig
                      fornøyde med at sessongen har startet. Remy leder med 18 timer på banen i løpet av helga. Pent!!
                      Mustit Rc 2012
                      Bjørn-Ivar Haug

Comment

• 18 timer på banen?14 av de timene var vel på mekkebenken? For å finne riktig oppsett altså,ikke fordi det var noe feil med bilen..
                        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)

Comment

• Da blir det en liten dugnad i morgen Fredag fra kl 16.30 på buggybanen. Grunnen til at det ble så kort varsel er at vi ikke fikk
                          tilbakemelding før i dag om at vi får en graver dit. Dette er nå i boks, så da håper jeg det er noen som har mulighet til å hjelpe til noen
                          timer. Vi trenger trillebårer og jern river. Bare å møte opp, for dugnad er minst like gøy som å kjøre...
                          Mustit Rc 2012
                          Bjørn-Ivar Haug

Comment

• Skal prøve å komme-men har ikke hageredskap.
                            ANSMANN VAPOR(hyllepynt)

Comment

• Originally posted by vapor 28 View Post
                              Skal prøve å komme-men har ikke hageredskap.
                              Noe redskap har vi, så det ordner seg. Trillebårer er det vi trenger aller mest så vi får trillet ut en del jord på banen. Håper vi klarer
                              det meste i morgen kveld, hvis ikke må vi ta noen timer på søndagen og noe jeg håper vi slipper. Kommer tilbake til det når jeg ser hva
                              vi får gjort i morgen.
                              Mustit Rc 2012
                              Bjørn-Ivar Haug

Comment

• Hvor lenge blir dere der?

Vet ikke helt når fattern er hjemme fra jobb i morgen, men visst dere er der en stund, kommer vi oppover etterverdt tror jeg.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X