mulig jeg kommer og, se ann jobben.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spydeberg buggybane.
Collapse
X
-
da håper jeg dette er feil http://www.dagbladet.no/vaer/index.p...&uni=900512432X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS
Comment
-
Vi blir en gjeng som skal kjøre å skru litt i morgen kveld tirsdag, så hvis det er noen som føler for å ta en tur, er vi der fra 16.30.
Trenings avgift: 30kr/50kr.Mustit Rc 2012
Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
Bjørn-Ivar Haug
Comment
-
Håper jeg rekker å ta meg en tur! Syntes banen deres var helt rå i helga...digg å kjøre på skikkelig underlagRunar Skoglund Larsen,-80 Oslo
Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1
Comment
-
Noen som har blilder fra løpet i helga? Forresten bra gjennomført løp i helgen. Var morro
Comment
-
fikk tatt noen fra finalen, får se over di ikveld
Comment
-
-
Originally posted by sirkandal View Postfikk tatt noen fra finalen, får se over di ikveld
Comment
-
-
Vi holder banen stengt i morgen lørdag pga. All nedbøren det siste døgnet. Vi har i kveld kosta og fjernet allt vannet, så med litt godvær i morgen bør det tørke opp og bli knall forhold på søndagen. Jeg er der fra ca 11, så kult hvis flere tar turen.Mustit Rc 2012
Bjørn-Ivar Haug
Comment
-
Originally posted by Nikke View PostVi holder banen stengt i morgen lørdag pga. All nedbøren det siste døgnet. Vi har i kveld kosta og fjernet allt vannet, så med litt godvær i morgen bør det tørke opp og bli knall forhold på søndagen. Jeg er der fra ca 11, så kult hvis flere tar turen.Mustit Rc 2012
Bjørn-Ivar Haug
Comment
-
Originally posted by Nikke View PostFikk beskjed i kveld om at det er dåp i utleie lokalet på motor klubben i morgen søndag, så da er desverre banen stengt pga.Støy.
Comment
-
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment