Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spydeberg buggybane.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kjenner han godt, bor rett borti street`n her...

    Comment


    • Førstkommende tirsdag fra kl 17 må vi ha en liten dugnad igjen. Fint hvis noen har mulighet til å ta med trillebårer og jern river. Både
      medlemmer og ikke medlemmer er hjertelig velkommen. Ang. Overnatting i klubbhuset til helga koster det 50 Kr. Døgnet pr. Pers. Denne helga er det heller ikke leid ut i "festlokalet" som i fjor, så muligheten for å sove noen timer bør absolutt være til stedet.... Betaling for overnatting gjøres sammen med registreringen på lørdag.
      Mustit Rc 2012
      Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
      Bjørn-Ivar Haug

      Comment


      • jeg kommer hvis foten er good to go. Vet du om remy kommer? er vel han som pleier å stå for redskapen.Har sett han har nok til å gjøre en vanlig mann misunnelig
        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

        Comment


        • da er dugnaden over og banen er mye bedre enn forventet.Ser ut som regnet og det faktum at banen er stengt har reddet banen for denne sesongen.Vi avsluttet dagen med dustex så dette blir knall.

          takk til alle som møtte opp på dugnaden.
          X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
          ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
          hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

          Comment


          • Klarte å melde meg på feil løp når jeg skulle melde meg på løpet nå til helgen for en stund siden. Merket det først idag, men nå er påmeldinga stengt. Hva gjør jeg da?
            Marius Johansen - http://tnrc.ipublish.no/ - Team Mustitrc
            Team associated - Vampire racing - Rb - Jconsepts - Savox - Sanwa

            Comment


            • Originally posted by maricius View Post
              Klarte å melde meg på feil løp når jeg skulle melde meg på løpet nå til helgen for en stund siden. Merket det først idag, men nå er påmeldinga stengt. Hva gjør jeg da?
              Ordner seg for snille gutter! Fikser det enten på treninga i morgen (kl16-20) eller på lørdag morgen.
              Mustit Rc 2012
              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
              Bjørn-Ivar Haug

              Comment


              • Hehe, jepp da fikser vi det på treninga imorra Takk!
                Marius Johansen - http://tnrc.ipublish.no/ - Team Mustitrc
                Team associated - Vampire racing - Rb - Jconsepts - Savox - Sanwa

                Comment


                • Er det mulig å få komme kun på søndag? Altså starte i laveste finale.
                  Må jobbe i morgen pga sykdom osv, men kan hende jeg kan gå tidlig og få med meg to kval..
                  Team Smallsize

                  Comment


                  • da har jeg vært å feid bort vannet. Tok bare ett kvarter,så mye var det ikke. Banen var egentelig veldig tørr.Var kun i enkelte svinger det lå igjen litt.
                    Regner med att det er helt tørt på eftan i morgen hvis været holder.Tror ikke jeg får kjørt selv.
                    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                    Comment


                    • Vi kommer til å kjøre på fredag fra ca kl 12, så for de som har lyst er det bare å møte opp.
                      Mustit Rc 2012
                      Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                      Bjørn-Ivar Haug

                      Comment


                      • da feide jeg banen for vann i går kveld.Regner med at det er kjørbart på ettermiddagen i dag.
                        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                        Comment


                        • takk til alle som møtte opp i dag.Og takk til de som snudde bilen min

                          ja,og håper det går bra med serpent`n på Hønefoss i morgen.
                          X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                          ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                          hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                          Comment


                          • titta innom banen kl16.Da var den helt tørr,til tross for regn denne morgenen.
                            X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                            ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                            hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                            Comment


                            • Kjøring i morgen onsdag fra kl 16.
                              Mustit Rc 2012
                              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                              Bjørn-Ivar Haug

                              Comment


                              • I'l be there
                                Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X