Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spydeberg buggybane.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    er vel på lukket bane vi da..skulle ikke det gå bra da tro?
    tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

    Comment


    • #77
      Nordisk i trail på bukta i helga. Hørte noen rykter om at banen er stengt. Jeg og Patrick kommer til å kjøre i Spydeberg i morgen ettermiddag. De trodde de var ferdige i utleie lokalet ved 17 tida. Vi er der fra kl 15 å tar et par timer med skruing først, så har du lyst, har du lov Tommern .
      Mustit Rc 2012
      Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
      Bjørn-Ivar Haug

      Comment


      • #78
        okei...men må jeg skru da eller?..kan du å patrick skru litt for meg da eller?..har dere lyst har dere lov veit du..skal høre med to til å se hva de sier..
        tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

        Comment


        • #79
          Mye greier det ble............
          Da blir det nok spydeberg på meg og.
          Team Mustit 2013
          Mugen MBX7 # RB # Piranha fuel # BETA tires#
          Tommy Nysted, Oslo

          Comment


          • #80
            Originally posted by tommern26 View Post
            okei...men må jeg skru da eller?..kan du å patrick skru litt for meg da eller?..har dere lyst har dere lov veit du..skal høre med to til å se hva de sier..
            Tror nok du får skru sjøl gitt.. Kan ikke garantere når vi slipper til på banen i morgen, men ca kl 17 var det de sa til meg så da satser vi på det.
            Mustit Rc 2012
            Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
            Bjørn-Ivar Haug

            Comment


            • #81
              skal høre med et par til å se hva de sier,,når stenger det a?
              tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

              Comment


              • #82
                Kjører så lenge det er lyst.
                Mustit Rc 2012
                Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                Bjørn-Ivar Haug

                Comment


                • #83
                  Noen som har resultatlista fra NC løpet? Skulle ha ordna rankinglista serru...............
                  TEAM ELEFUN

                  Comment


                  • #84
                    da har jeg brukt mandan på å fjerne vann fra banen.Håper resten tørker opp eller søkker ned i blåleira.
                    Tviler på at alt er borte på tirsdagen,men med litt sol og null regn så regner jeg med at banen er grei nok på tirsdag ettermidag.
                    Nå er det i utgangspunktet spådd fint vær ut uka.
                    Er det fint i morra så er det mulig jeg tar meg en tur...
                    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by vapor 28 View Post
                      da har jeg brukt mandan på å fjerne vann fra banen.Håper resten tørker opp eller søkker ned i blåleira.
                      Tviler på at alt er borte på tirsdagen,men med litt sol og null regn så regner jeg med at banen er grei nok på tirsdag ettermidag.
                      Nå er det i utgangspunktet spådd fint vær ut uka.
                      Er det fint i morra så er det mulig jeg tar meg en tur...
                      Supert! Tenkte jeg skulle ta runden med kosten i morgen, men da slipper jeg det.
                      Mustit Rc 2012
                      Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                      Bjørn-Ivar Haug

                      Comment


                      • #86
                        brukte bare en spade.Var en kost ved tracken men vil ikke bruke den.
                        Tror det vil være greit å gå over pyttene med kost også.
                        Jeg har en sekk med spon som jeg kan ta med hvis det blir kjøring.

                        hvis du har mulighet så hadde det vært fint å brukt pumpa på "andedammen".Den er veldig full.
                        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                        Comment


                        • #87
                          bra stevning på banen i dag
                          fikk kjørt en del til tross for ødelagte clutch lagre.Takk til deg som lånte meg dremel
                          Banen var "nesten" tør og grepet var bra bortsett fra noen få steder(pga fuktighet)

                          og takk til deg som kom med råd om shimsing av clutch.Skal få prøvd det.
                          X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                          ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                          hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                          Comment


                          • #88
                            kommer det noen i morra? tenkte å ta meg en tur
                            X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                            ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                            hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                            Comment


                            • #89
                              Jeg er der ved 5 tida.
                              Mustit Rc 2012
                              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                              Bjørn-Ivar Haug

                              Comment


                              • #90
                                Er litt sleip og kommer 17.10...Da er vel kaffen klar
                                Mustit Rc

                                Hotbodies-Byron-Novarossi-Aka

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X