Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spydeberg buggybane.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tror det ligger noen bilder et eller annet sted her på forumet fra i fjor... Ble lagt ut noen etter at 1:10 gutta hadde løp der blandt annet. Nc eller Nm. Husker ikke helt. Tror du finner dem letter enn meg....
    Mustit Rc 2012
    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
    Bjørn-Ivar Haug

    Comment


    • #17
      send meg mailadressen deres, jeg har masse bilder av banen etter 1/10 løpet ifjor
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #18
        Originally posted by thaking View Post
        send meg mailadressen deres, jeg har masse bilder av banen etter 1/10 løpet ifjor
        Kan jeg få noen bilder av banen? ;P niklas_roos@live.no og kan jeg få lov og bruke de til og lage en film og legge ut på youtube??..


        Niklas

        Comment


        • #19
          Originally posted by BSS View Post
          Kan jeg få noen bilder av banen? ;P niklas_roos@live.no og kan jeg få lov og bruke de til og lage en film og legge ut på youtube??..


          Niklas
          no problem
          -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
          -Leder www.I
          HRC.no
          ]

          Comment


          • #20
            Originally posted by thaking View Post
            no problem
            får ikke levert noen mail, kontoen din er for liten
            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
            -Leder www.I
            HRC.no
            ]

            Comment


            • #21
              Da har vi sessongdebutert i Spydeberg også. Bra med folk. Banen er tørr, men ble ganske dumpete utover dagen. Vi er en gjeng som kommer til å kjøre i morgen også fra ca kl 11. Treningsavgift: 30,- for medlem, og 50,- for ikke medlem. Litt usikker på om kiosken blir åpnet, men brus og sjokolade kan vi ordne.
              Mustit Rc 2012
              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
              Bjørn-Ivar Haug

              Comment


              • #22
                Originally posted by thaking View Post
                får ikke levert noen mail, kontoen din er for liten
                ok.. ;p prøv og send til toril_roos@live.no om du gidder da ;P

                -
                Last edited by BSS; 10 April 2010, 19:33.

                Comment


                • #23
                  åssen er banen, er den like dumpete som den var på sist nm runde ifjor?

                  Tenker å ta en tur imorgen

                  €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Runner View Post
                    åssen er banen, er den like dumpete som den var på sist nm runde ifjor?

                    Tenker å ta en tur imorgen
                    Den ene delen av banen som ligger nærmest xl bygg holder bra. De andre delen nærmest veien er oppkjørt. Kan nok sammenlignes med sånn som den var på løpet i fjor ja.
                    Mustit Rc 2012
                    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                    Bjørn-Ivar Haug

                    Comment


                    • #25
                      banen er humpete nok,ja
                      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                      Comment


                      • #26
                        betyr det at man ikke kan ta double double der borte?

                        noen mulighet for å gjøre noe med det imorgen?

                        €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                        Comment


                        • #27
                          går det ikke og ta dugnad 1 time føre kjøring med rive elns da??

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Runner View Post
                            betyr det at man ikke kan ta double double der borte?

                            noen mulighet for å gjøre noe med det imorgen?

                            Jo, planke svingen og dobbelt hoppet etter den er ikke noe problem. Det er i området ved tellersløyfa og oppover bakken det blir oppkjørt. Vi kan godt ta 20 min med riva i morgen, men tror ikke det tar så mange rundene før det er i gang igjen.... Vi må få på noe annen masse der på neste dugnad, så er problemet løst.
                            Mustit Rc 2012
                            Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                            Bjørn-Ivar Haug

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Nikke View Post
                              Jo, planke svingen og dobbelt hoppet etter den er ikke noe problem. Det er i området ved tellersløyfa og oppover bakken det blir oppkjørt. Vi kan godt ta 20 min med riva i morgen, men tror ikke det tar så mange rundene før det er i gang igjen.... Vi må få på noe annen masse der på neste dugnad, så er problemet løst.
                              ok. da ses vi imorgen. regner med å være der rundt kl 10.30

                              €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by BSS View Post
                                ok.. ;p prøv og send til toril_roos@live.no om du gidder da ;P

                                -
                                du kan gå inn på siden vår, der finner du allle bildene www.imsk-rc.net under fliken bildegalleri/racebilder/spydeberg nmrunde 3
                                -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                                -Leder www.I
                                HRC.no
                                ]

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X