Announcement

Collapse
No announcement yet.

Agama evo 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Det virker som du har satt de rimelig godt inn i dette, men kan uansett neve noen punkter ved de to alternativene (siden jeg har/har hatt begge).

    Tekno V4 settet for Agama vil sannsynligvis bli noe liknende det de har for JQ The Car (siden bakre drivaksling ikke er i senter). Ikke at det er kritisk, men vekten blir ikke like sentrert som på deres konverteringer av biler som har denne i senter (som på feks. Mugen, AE, HB etc)). Tekno V4 settene plaserer tyngdepunktet en del lengre fram enn hva som normalt oppnås med nitro motstykket (med mer vekt på forhjulene som resultat). Ikke noe galt i det, og er jo dit trenden går også for nitro biler, men det kan gjøre det vanskeligere å oppnå samme kjøreegenskaper som for nitro bilen. Chassiset er også ganske stivt med 4mm og dette kan også virke inn.
    Når alt dette er sagt er jeg kanon fornøyd med min Tekno V4 konverterte Mugen MBX6; det er langt på vei den beste 1/8 konverteringen jeg har testet.

    Med RC-monster har du litt mer rom for å flytte batteriet (større batteri feste) samt at tyngdepunktet i lengderetningen generelt ligger noe mer bakover (nærmere som for nitro bilen). Du bruker det originale chassiset så det endrer ikke så for mye på stivhetten. Men det kan være verdt å merke seg at det ikke blir helt likt som før da du ikke har avstivinger på de samme stedene; mangler avstiving på høyre side for servoer/radioboks samt motorfeste bak på venstre side. Mange (de fleste) nitro chassis har utsparinger her og der for å utjevne dette.
    Elektrifiseringen plasserer det relativt stive batterifestet på venste side frame. ellers er det lite ekstra som stiver av. Min erfaring fra Xray 808 konverteringen med RC-monster (se gjerne http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...871#post398871) var at chassiset føltes litt mykt bak centerdiffen (mangler jo avstiving der nitro motoren og radioboksen satt). Løste/forbedret dette med en lengre avstiving bak (fra 808 truggy). Var ellers storfornøyd med bilen.

    Har også designet og laget min egen konvertering til JQ bilen: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...ric-JQ-The-Car

    Ble litt mer enn jeg hadde tenkt, men det er alltid gøy når flere fatter interessen for elektro (selv om man bare ønsker å bruke den til trening og moro) Det kan kanskje gi deg noen pekere når du skal velge..... eller det kan gjøre det vanskeligere

    Ronny
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

    Comment


    • #62
      Originally posted by ronsand View Post
      Det virker som du har satt de rimelig godt inn i dette, men kan uansett neve noen punkter ved de to alternativene (siden jeg har/har hatt begge).

      Tekno V4 settet for Agama vil sannsynligvis bli noe liknende det de har for JQ The Car (siden bakre drivaksling ikke er i senter). Ikke at det er kritisk, men vekten blir ikke like sentrert som på deres konverteringer av biler som har denne i senter (som på feks. Mugen, AE, HB etc)). Tekno V4 settene plaserer tyngdepunktet en del lengre fram enn hva som normalt oppnås med nitro motstykket (med mer vekt på forhjulene som resultat). Ikke noe galt i det, og er jo dit trenden går også for nitro biler, men det kan gjøre det vanskeligere å oppnå samme kjøreegenskaper som for nitro bilen. Chassiset er også ganske stivt med 4mm og dette kan også virke inn.
      Når alt dette er sagt er jeg kanon fornøyd med min Tekno V4 konverterte Mugen MBX6; det er langt på vei den beste 1/8 konverteringen jeg har testet.

      Med RC-monster har du litt mer rom for å flytte batteriet (større batteri feste) samt at tyngdepunktet i lengderetningen generelt ligger noe mer bakover (nærmere som for nitro bilen). Du bruker det originale chassiset så det endrer ikke så for mye på stivhetten. Men det kan være verdt å merke seg at det ikke blir helt likt som før da du ikke har avstivinger på de samme stedene; mangler avstiving på høyre side for servoer/radioboks samt motorfeste bak på venstre side. Mange (de fleste) nitro chassis har utsparinger her og der for å utjevne dette.
      Elektrifiseringen plasserer det relativt stive batterifestet på venste side frame. ellers er det lite ekstra som stiver av. Min erfaring fra Xray 808 konverteringen med RC-monster (se gjerne http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...871#post398871) var at chassiset føltes litt mykt bak centerdiffen (mangler jo avstiving der nitro motoren og radioboksen satt). Løste/forbedret dette med en lengre avstiving bak (fra 808 truggy). Var ellers storfornøyd med bilen.

      Har også designet og laget min egen konvertering til JQ bilen: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...ric-JQ-The-Car

      Ble litt mer enn jeg hadde tenkt, men det er alltid gøy når flere fatter interessen for elektro (selv om man bare ønsker å bruke den til trening og moro) Det kan kanskje gi deg noen pekere når du skal velge..... eller det kan gjøre det vanskeligere

      Ronny

      Hei Ronny

      Wow, DETTE satt jeg stor pris på!!

      Skikkelig bra info, og besvarte mye ting jeg ikke ville funnet ut før jeg hadde
      fått testet dette selv. Meget takknemlig for ordentlig gjenomført tilbakemelding

      Dette var info som absolutt gir meg et svar på ting jeg lurte på, det er helt sikkert.
      Ut ifra det du forteller vil jeg tro at Monster conversionen er den rette for hvorledes
      jeg ønsker min Agama å være da det gir rom for fler justerings-muligheter mht grep!

      Agama har noen ekstra (2) snedige chassis-stivere som monteres enten på venstre side
      av NITRO motoren, men kan Muligens komme i konflikt med batteri/esc monteringen..
      Den andre avstiveren kan monteres på høyre side av nitro motoren, og vil mest sannsynlig
      ikke komme i konflikt med noe som helst. Disse avstiverene er options i tillegg at mann har
      den orginale "vanlige" 45.graders avstiveren som alle buggy´r har. De option stiverene skrus
      fast liggende direkte på chassiset!

      At Tekno conversione har veldig stivt chassis ser jeg pr idag ikke som noe positivt da flex & bedre bakgrep er noe jeg liker så sant det ikke gjør bilen "mushy/gele-aktig" i svinger/chicaner med godt grep da

      Jeg kommer garantert til å prøve begge typer, men heller mot Monsters i første omgang.
      Og den er jo også tilgjengelig pr dato. Når Tekno sin kommer vil den bli testet garantert
      for jeg kan jo absolutt ta feil!!

      Takker igjen for den VELDIG nyttige infoen du la inn her

      Ps. Fryktelig flott navn du hadde også gitt
      Last edited by Ronny.A; 26 January 2012, 23:37.
      Ronny Arnesen
      Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

      Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

      Comment


      • #63
        Hallo

        Ja, da har det skjedd litt siden sist, og snakker da om Agama Elektro´n nå da.

        For det første har jeg lagt projektet med Conversion kit bort, og det FORDI Agama kommer
        ut med ferdig Elektro-bil til sommeren, og ennå bedre er at fabrikken kommer til å sende meg
        en bil så fort som overhode mulig. (Lenge før sommeren da selvfølgelig)

        Etter mye leting etter det beste Conversion-kittet, gleder det meg masse at jeg får kjøre en
        "rein" Agama selvfølgelig kontra en halvfabrikat mht Conversion-kit på en Nitro-Agama!

        Jeg har også funnet elektronikk-oppsettet jeg vil bruke på denne, og det er allerede i hus
        Har fått meg noe som er for meg allerede godt kjent & likt, og det ble Nosram sin nye
        1/8 Falcon Esc + Nosram sin FatBoy 1/8 motor, johoo

        Da er det bare å vente på nye buggy´n, montere inn elektronikken, og få testa ut dette for finne
        ett bra start setup jeg kan bruke så fort vi blir kvitt denne -snøen som alltid ser ut til å komme
        i bøtter & spann

        Hva sier dere til at vi alle møtes på Bukta, alle med hver sin hårføner & skjøteledning

        Ps! Hvordan er det med 1/8 Elektro-løp i 2012? Noen som vet noe der?? Setter pris på info

        Kanskje greit å få nevnt at Agama lanserer den NYE Nitro-Truggy´n sin på samme tidspunkt som Elektro bilen!!


        Last edited by Ronny.A; 12 February 2012, 01:19.
        Ronny Arnesen
        Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

        Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

        Comment


        • #64
          Har fått med meg at Agama kommer med egen elektrobuggy. Er vel en konvertering av nitro bilen, men det ser gjennomført ut. Du får komme med litt tilbakemeldinger når du får saken i hus.

          Er også nysgjerrig på det Nosram oppsettet. Du får rapportere hvordan det fungerer i en konkurranse buggy. Har selv hovedsakelig erfaring med Tekin, men er alltid åpen for alternativer dersom det fungerer bedre.

          Ville også satt pris på fler 1/8 elektro konkurranser. Så langt er det vel bare i Mustit cupen hvor der har vær mulig å delta og da i lag med nito (men gøy det uansett).
          Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

          Comment


          • #65
            Fantastisk å høre at Agama kommer med en fullblods elektro buggy.

            Ellers er jeg selv svært interessert i å se om det dukker opp noen innspill på 1:8 elektro løp, det hadde vært morsomt. Tror det er mulig å få noen fra 1:10 klassen over til 1:8 om elektro blir gitt en sjanse.
            Man har eventuelt klubb løp som åpner for både nitro og elektro 1:8 biler, men det blir ikke helt det samme..

            Jeg er overbevist om at flere 1:8 nitro og 1:10 elektro kjørere vil finne 1:8 elektro interessant om det blir nok aktivtet. Det vil dukke opp flere og flere 1:8 elektro biler på bukta fremover, og når man ser at både store og mindre produsenter kommer med 1:8 elektro buggy'er så gir det ihvertfall en pekepinne på at det er noe de satser på.

            Dinosaurs will die....

            Comment


            • #66
              1:8 elektro vil nok aldri bli noe av i Norge så lenge nitro eksisterer. Hvorfor? Jo, fordi det er de samme sjåførene hvert forbanna år som deltar i konkurranser. I år blir det 7 store konkurranser i Norge og bare det kan være for mye for mange. Skal da nitro sjåfører kjøre elektro i tillegg, veldig tvilsomt. Ikke er det tid til det. Og ikke lager det LYYYYYYYYYYYYD.

              Dinosaurer vil dø, ja. Men det blir like dumt som å si at bensinbiler ikke lengre skal dominere veiene. Elektro vil aldri overta så lenge produsentene styrer markedet.
              Hvor moro er det å ha NC med 12 deltakere? Tror det er en veldig lang vei å gå før elektro blir like populært som nitro. Hvor moro er det å skru på bryteren og kjøre? Det er nok av eksempler på folk som ikke takler nitro og konverterer til elektro. Det finnes jo ingen utfordring med å skru på en bryter??????

              Trene med elektro blir like dumt som om Petter Solberg skulle trene med Citroen og konkurrere med Ford. Er liksom ikke samme greia og blir aldri den samme feelingen heller.

              Vi har alltid hatt plass til elektro på våres klubbløp i flere år. På det meste så er det to eller tre stk som deltar av 35 startende. Ikke akkurat mange. Kjører sammen med nitro. Ett batteribytte (30 min A, B, C finaler)tar akkurat like lang tid som 3 fuelfyllinger. hvor mange klubbløp var det i Norge i fjor? Tror faktisk KMBK var den eneste, og vi hadde 5 klubbløp. Så lenge klubbene ikke har frivillige til å arrangere så dør dessverre hele interessen bort av seg selv. I år så manglet det to søkere til NC runder i nitro. Kodal tok enda ett løp og Borg som ikke har bygget banen sin enda, tok også ett løp. Dette vitner om at elektro levnes en mikroskopisk sjanse for å overleve sin egen fødsel. I Norge er vi mer tjent med færre klasser og flere løp. Ikke det motsatte.
              Sorry for litt offtopic her, Ronny. Men gi lyd(nitro he he), så skal jeg slette innlegg etter dine ønsker.
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • #67
                Nå hadde jeg ikke sett for meg NC/NM i elektro 1:8, men noen klubbløp hadde vært kjekt. Produsentene styres av hva kundene kjøper/etterspør så det er selvfølgelig nitro som gjelder i 1:8 elektro offroad klassen i dag men hva som er gjeldende om 5 år er vanskelig å si ettersom massemarkedet styrer produsentene så dette går noe utover vår landegrense.

                I Norge er vell situasjonen som du beskriver at det er et svært lite miljø/utøvere så man fokuserer på å få best mulig oppslutning til de løpene som blir arrangert og man konsoliderer klasser for å gjøre det enklere for å få gjennomført løp med flest mulige deltakere for å gjøre det interessant.

                "Dinosaurs will die" var kanskje ett sleivspark, og den trekker jeg tilbake(det var å hele litt "nitro" på bålet)...

                Tilbake til tråden...Agama 1:8 elektro buggy er interessant og det er godt å se at de kommer med en 1:8 elektro buggy.

                Comment


                • #68
                  Hei Ronny

                  Din gamle venn Pålsson har satt opp løp i 1:8 EL nå på vårparten.
                  MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                  TRF-415MSXX
                  DEX410

                  Comment


                  • #69
                    Vi skal se om vi ikke får satt opp en egen el klasse på et klubbløp i sommer
                    MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by ronsand View Post
                      Har fått med meg at Agama kommer med egen elektrobuggy. Er vel en konvertering av nitro bilen, men det ser gjennomført ut. Du får komme med litt tilbakemeldinger når du får saken i hus.

                      Er også nysgjerrig på det Nosram oppsettet. Du får rapportere hvordan det fungerer i en konkurranse buggy. Har selv hovedsakelig erfaring med Tekin, men er alltid åpen for alternativer dersom det fungerer bedre.

                      Ville også satt pris på fler 1/8 elektro konkurranser. Så langt er det vel bare i Mustit cupen hvor der har vær mulig å delta og da i lag med nito (men gøy det uansett).
                      Hellu

                      Jaaa, er vel type Conversion, men Agama-conversion å da er jo jeg glad

                      Ja tro meg du skal få tilbakemld sir både på bil & elektronikk!

                      Jeg har tilgjengelig en Tekin også, men er blitt veldig glad i Nosram etter vinteren nå
                      samt kjørte for LRP i "gamle-dager" da jeg kjørte 1/10 elektro.
                      Som du kanskje vet så er jo Nosram/LRP samme produkt

                      Flere muligheter til å få kjørt 1/8 elektro ville være veldig bra,. men
                      om det blir i kombinasjon/sammen med Nitro slik at jeg må velge blir det for dumt.
                      Altså om jeg må velge om jeg skal delta med Nitro´n eller elektro´n
                      kommer Nitro´n ALLTID til å komme først, er tross alt ett SuperStort Nitro-hue
                      og vil alltid være det!

                      Men er Veldig keen på å kjøre begge, så om man har muligheten til å få kjøre egent heat
                      & finale bestående av kun elektro så er det iallefall for meg det som er interessant
                      Last edited by Ronny.A; 12 February 2012, 19:56.
                      Ronny Arnesen
                      Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                      Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by extra View Post
                        1:8 elektro vil nok aldri bli noe av i Norge så lenge nitro eksisterer. Hvorfor? Jo, fordi det er de samme sjåførene hvert forbanna år som deltar i konkurranser. I år blir det 7 store konkurranser i Norge og bare det kan være for mye for mange. Skal da nitro sjåfører kjøre elektro i tillegg, veldig tvilsomt. Ikke er det tid til det. Og ikke lager det LYYYYYYYYYYYYD.

                        Dinosaurer vil dø, ja. Men det blir like dumt som å si at bensinbiler ikke lengre skal dominere veiene. Elektro vil aldri overta så lenge produsentene styrer markedet.
                        Hvor moro er det å ha NC med 12 deltakere? Tror det er en veldig lang vei å gå før elektro blir like populært som nitro. Hvor moro er det å skru på bryteren og kjøre? Det er nok av eksempler på folk som ikke takler nitro og konverterer til elektro. Det finnes jo ingen utfordring med å skru på en bryter??????

                        Trene med elektro blir like dumt som om Petter Solberg skulle trene med Citroen og konkurrere med Ford. Er liksom ikke samme greia og blir aldri den samme feelingen heller.

                        Vi har alltid hatt plass til elektro på våres klubbløp i flere år. På det meste så er det to eller tre stk som deltar av 35 startende. Ikke akkurat mange. Kjører sammen med nitro. Ett batteribytte (30 min A, B, C finaler)tar akkurat like lang tid som 3 fuelfyllinger. hvor mange klubbløp var det i Norge i fjor? Tror faktisk KMBK var den eneste, og vi hadde 5 klubbløp. Så lenge klubbene ikke har frivillige til å arrangere så dør dessverre hele interessen bort av seg selv. I år så manglet det to søkere til NC runder i nitro. Kodal tok enda ett løp og Borg som ikke har bygget banen sin enda, tok også ett løp. Dette vitner om at elektro levnes en mikroskopisk sjanse for å overleve sin egen fødsel. I Norge er vi mer tjent med færre klasser og flere løp. Ikke det motsatte.
                        Sorry for litt offtopic her, Ronny. Men gi lyd(nitro he he), så skal jeg slette innlegg etter dine ønsker.
                        Hei du

                        Seff skal du ikke slette innlegget ditt (selv om det var litt off topic) Er litt off topic selv til tider jeg, hehe..

                        Er enig i noe du sier og veldig uenig i noe annet du sier. Skal forklare så godt jeg kan.

                        1. Ja det er riktig at det Stor Sett er de samme førerene som deltar hvert år, og det er bra det
                        for det viser at de har det gøy og kommer tilbake år etter år Og hvis det er så FÅ som kommer
                        til å delta alikevel, vil jo ikke det ta så lang tid Eksempel, 3 heat a´8 minutter, 2 beste teller -
                        15-20.min finaler! Og nå da i starten med sååå få deltagere kommer sikker alle i samme finale
                        (Lyden er jeg 100% enig i, å vurderer en lyd-boks med Nitro lyd ferdig lagt opp, haha..

                        Noe NC er jeg ikke ute etter i år på noen måte, men det er opp til OSS hvor populær
                        en slik klasse vil bli, og den blir iallefall ikke større om vi dreper den i fødselen, noe
                        du sikkert er enig i ved nærmere omtanke.
                        (Vet du er en smart fyr, så tenk deg om nå, haha)

                        Det vi i Norge må huske på er at hvis vi ikke vil bli sett på som ett inneslutta lite land
                        med 0 erfaring i det vi driver med, er det viktig å følge med å prøve noe nytt, spes hvis
                        det er noe som er på vei ellers i verden. Mulig jeg snakker bare for meg selv her, men
                        det er noe i det jeg sier nå faktisk!

                        Noe jeg er Helt uenig i min venn er at trening med en 1/8 elektro tull!!!! ALL trening med
                        modellbil, være det seg Touring, 1/12, 1/8 Buggy eller lignende VIL gjøre seg gjeldene uansett!
                        Det er snakk om refleks, presisjon og generell velikehold av ens kjøreferdigheter, så ikke enig..

                        Ellers syntes jeg det er VELDIG bra at dere har satt opp kjøring for 1/8 Elektro i løpene deres
                        og glad for å høre din mening TAKK!
                        Ronny Arnesen
                        Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                        Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Esh6 View Post
                          Nå hadde jeg ikke sett for meg NC/NM i elektro 1:8, men noen klubbløp hadde vært kjekt. Produsentene styres av hva kundene kjøper/etterspør så det er selvfølgelig nitro som gjelder i 1:8 elektro offroad klassen i dag men hva som er gjeldende om 5 år er vanskelig å si ettersom massemarkedet styrer produsentene så dette går noe utover vår landegrense.

                          I Norge er vell situasjonen som du beskriver at det er et svært lite miljø/utøvere så man fokuserer på å få best mulig oppslutning til de løpene som blir arrangert og man konsoliderer klasser for å gjøre det enklere for å få gjennomført løp med flest mulige deltakere for å gjøre det interessant.

                          "Dinosaurs will die" var kanskje ett sleivspark, og den trekker jeg tilbake(det var å hele litt "nitro" på bålet)...

                          Tilbake til tråden...Agama 1:8 elektro buggy er interessant og det er godt å se at de kommer med en 1:8 elektro buggy.
                          Hei du,. ja 100% enig med deg,. tenkte ikke på NC i første omgang, men heller noen
                          klubbløp og eventuellt 3 x 8 min. heat / 15-20.min finaler i samme løp som vi kjører
                          NC nitro. Dette da for å gi muligheten til å se om dette utvikler seg positivt

                          Ha ha, ja du balanserte på kniv-eggen nå med Dino´s will die, men du tok den selv så jeg, hehe
                          Nei jeg har ingen tro på at Nitro-klassen dør ut så sant det ikke blir forbudt da!!

                          Apropo det, HPI kommer snart ut med en BENSIN-motor med så å si samme dimensjoner som N.motorer!

                          Ut ifra hva jeg har forstått blir det "VM" i 1/8 Elektro i 2012 så jeg tror/håper det blir veldig populært
                          da mange (som nevnt av Mr.Extra over) ikke fikser Nitro, men har en stor forkjærlighet til 1/8 buggy!
                          Last edited by Ronny.A; 12 February 2012, 20:43.
                          Ronny Arnesen
                          Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                          Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Tombola View Post
                            Hei Ronny

                            Din gamle venn Pålsson har satt opp løp i 1:8 EL nå på vårparten.
                            https://eng.letsrace.se/races/2012/1...orld-race/1380

                            Flott innlegg, takker så mye
                            Hvis det ikke kræsjer med andre løp, samt jeg har fått litt dreisen på det skal jeg delta

                            POKKER, ser nå at dette kræsjer med løpet i Skien Der skal jo Nordisk gå også
                            så da ser det ut til at jeg må droppe løpet. I Sverige altså. Synd jeg ikke kan banne!
                            (#$&§=)
                            Last edited by Ronny.A; 12 February 2012, 21:03. Reason: Oppdatert info
                            Ronny Arnesen
                            Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                            Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by sirkandal View Post
                              Vi skal se om vi ikke får satt opp en egen el klasse på et klubbløp i sommer
                              Good evening Sir

                              Se der ja, DETTE ER HELT RIKTIG HOLDNING, å jeg håper andre klubber vil følge!!!!!

                              OMK, og andre - ser dere dette
                              Ronny Arnesen
                              Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                              Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                              Comment


                              • #75
                                Jeg er FOR mer løp, og da aller helst i 1/8. Det jeg er redd for at denne klassen vil lide samme skjebne som truggy i sin tid gjorde. Men, jeg håper jeg tar feil........

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X