Announcement

Collapse
No announcement yet.

Agama evo 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by A.M View Post
    "da datt bakhjulet AV" SORRY Ronny, men der blei det et stort glis.

    Battle Raskeste rundetid i finalen med 32.3 et eller annet. Vi har litt å sikte etter alle mann hjemme her...
    Ja tror du jeg ble lang i maska nå det trilla forbi meg eller, lol.. Agama sine +2.mm hexer
    er/var konet ytterste 3.mm og da seff uten gjenger. Beta felgene jeg brukte under finalen
    min er en god del tykkere i hexen/center enn normalen og da ble det tydeligvis for lite gjenger
    til at felgen ble sittende. Vet du gjerne ville at jeg gjorde en "newbie" Anders, men faktisk ble
    alt skrudd hardt fast som vanlig..

    Ja vi har egentlig ikke noe å stille opp med der nå tror jeg, men erfaringen man drar med seg på
    alle nivåer er verdt turen ene og alene
    Ronny Arnesen
    Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

    Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

    Comment


    • Originally posted by Remy View Post
      Greit jeg gir meg.. Han kjørte på 32,8 i 4 kval og 32,9 i 5 kvalP.. Han var ikke nede på 32,5 i kvala.. Men det var cody king.. 32,5 i 5 kval.. Hehehe. Måtte lete med lys og lykte for og finne den.. Da hadde jeg ikke helt feil allikevel..

      Flink du Remy.. Godt du fikk noe å gjøre i påsken!
      Ronny Arnesen
      Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

      Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

      Comment


      • Jo takk.. . Var mange 32 og 33 runder i kvala så det var en del og gå gjennom.. Men det er jo bare moro og følge med når de raske gutta kjører!!
        Last edited by Remy; 10 April 2012, 18:53.
        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
        www.Mustit.no

        Comment


        • Hva syns du om banen generelt? Artig layout? Ser utrolig morsom ut på video hvertfall
          Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
          Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
          Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

          Comment


          • Originally posted by fastolsen jr View Post
            Hva syns du om banen generelt? Artig layout? Ser utrolig morsom ut på video hvertfall
            Hei

            Banen var jo dødskul!!! Veldig glatt, men grepet ble bedre & bedre etter hver omgang.
            Hopp-kombinasjonene var ekstremt viktig og time helt perfekt, hverken for langt eller for
            kort for da tryna du. Om du sladda litt på vei mot hoppet,.. ja da tryna du, lol... Men fett
            at man måtte legge hele sjela i det, det gjør enn bare mer fokusert på alle utfordringene.

            Si at man kunne hatt en trenings-dag for en selv på en sånn bane, ja da tror jeg man hadde
            hatt det gøy på løpet,. det er en av de tingene som gjør spesielt gutta fra Usa så sinnsykt gode
            da de kjører på sånne baner stort sett hele tiden, spesielt da i vinter perioden der det blir snø osv.
            Ronny Arnesen
            Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

            Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

            Comment


            • Vi så du var innom banen under NC1 Innherred i Trondheim på fredagen, men du ble borte,, hvordan funket bilen der oppe? og Hvor ble du av under selve løpet??
              Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

              sigpicTeam Elefun

              Comment


              • Originally posted by Bompi View Post
                Vi så du var innom banen under NC1 Innherred i Trondheim på fredagen, men du ble borte,, hvordan funket bilen der oppe? og Hvor ble du av under selve løpet??
                Stemmer det. Var oppe for å delta i løpet, men vi fikk en tlf på fredags kvelden
                som ikke var så hyggelig, så vi bestemte oss for å booke om flybillettene påfølgende
                morgen for å dra hjem.

                Banen var morsom og meget pent oppbygget med fin flyt når mann "fikk det til".
                Om jeg skulle ønsket noen forandring ville det vært at banen var litt mer 1/8 rettet
                mht str, men slik jeg forstod det kjører de både 1/10 & 1/8 der så da er det forståelig

                Agama´n fungerte bedre og bedre for hver tank på treninga, men jeg kjørte med for mye
                pack i demperene på trenings-dagen. Skulle skifte stempel/olje kombo på kvelden etterpå
                men derifra vet du jo hvordan det ble med hjemtur istedet.

                Det jeg virkelig digger med Agama´n er at om du gjør den minste forandring noe sted, blir du
                øyeblikkelig belønnet med en respons,. enten det er en positiv eller negativ i forhold til det du ville.
                Ellers hopper bilen bedre, lettere, lengere en noen annen bil jeg har kjørt,. inklusivt Losi´n jeg kjørte.
                Ronny Arnesen
                Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X