Announcement

Collapse
No announcement yet.

Agama evo 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Ronny.A View Post
    Flott innlegg, takker så mye
    Hvis det ikke kræsjer med andre løp, samt jeg har fått litt dreisen på det skal jeg delta

    POKKER, ser nå at dette kræsjer med løpet i Skien Der skal jo Nordisk gå også
    så da ser det ut til at jeg må droppe løpet. I Sverige altså. Synd jeg ikke kan banne!
    (#$&§=)
    Heisan, der prioriterte du nitro foran elektro gitt . Det er nettopp det jeg mener. Så lenge det finnes nitro så kjører vi nitro, he he... kødder litt nå altså.
    Når det gjelder trening med elektro så var jeg selvsagt ikke tydelig nok. All trening er selvsagt god MENGDE-trening. Men å finpusse setup før ett løp f.eks så blir det ikke helt det samme med "feil" bil. Jeg har en treningsbil/herjebil (nitro for f....) og jeg bruker gjerne den på trening før ett løp noen tanker før jeg hiver utpå konkurransebilen. Dette for å komme inn i banen med ett std.oppsett fra boka som jeg kjenner godt og kan derfra justere på godbilen uten å egentlig ha kjørt med den. Da får man en god pekepinn på hva man trenger å justere på. Slik kan man selvsagt gjøre med en elektrobil også. Men det blir liksom ikke god-feeling før konkurransebilen blir kasta utpå.
    Jeg skal kjøre elektro jeg hvis nitro forsvinner. Dette fordi all kjøring er moro og konkurranser er drivkraften uansett klasse. Var i NC finale i 1:10 track før jeg var i nærheten med en buggy. Men uten bane i nærheten så var valget nitrobuggy til slutt, fordi der er det flest deltakere. Og ett utrolig bra miljø
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #77
      Hei,
      prat mindre og kjør mer



      TAN
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #78
        Er vel enig i at jo mer løp, jo bedre
        I 2011/12 har det vært en del mennesker som har testet SC, og norgesscup blir testet i år. - Er vel der fokuset er/bør være på de som allerede kjører 1:8 nå i år?

        Men for all del, om det er 5-10 stk som roper at de vil kjøre elektro også så hadde det jo vært stas.
        sigpic

        Team Xray

        Comment


        • #79
          Originally posted by extra View Post
          Heisan, der prioriterte du nitro foran elektro gitt . Det er nettopp det jeg mener. Så lenge det finnes nitro så kjører vi nitro, he he... kødder litt nå altså.
          Når det gjelder trening med elektro så var jeg selvsagt ikke tydelig nok. All trening er selvsagt god MENGDE-trening. Men å finpusse setup før ett løp f.eks så blir det ikke helt det samme med "feil" bil. Jeg har en treningsbil/herjebil (nitro for f....) og jeg bruker gjerne den på trening før ett løp noen tanker før jeg hiver utpå konkurransebilen. Dette for å komme inn i banen med ett std.oppsett fra boka som jeg kjenner godt og kan derfra justere på godbilen uten å egentlig ha kjørt med den. Da får man en god pekepinn på hva man trenger å justere på. Slik kan man selvsagt gjøre med en elektrobil også. Men det blir liksom ikke god-feeling før konkurransebilen blir kasta utpå.
          Jeg skal kjøre elektro jeg hvis nitro forsvinner. Dette fordi all kjøring er moro og konkurranser er drivkraften uansett klasse. Var i NC finale i 1:10 track før jeg var i nærheten med en buggy. Men uten bane i nærheten så var valget nitrobuggy til slutt, fordi der er det flest deltakere. Og ett utrolig bra miljø
          +1 Mr.Extra Da er jeg ABSOLUTT mer med på hva du mente
          Ronny Arnesen
          Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

          Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

          Comment


          • #80
            Originally posted by tan20 View Post
            Hei,
            prat mindre og kjør mer



            TAN
            Haha, blir du kvitt snøen kompis skal jeg skravle laaangt mindre og fyre opp bilen jeg
            (Og lade batterier, haha)

            Ps, hyggelig å skravle litt med deg i butikken forleden
            Ronny Arnesen
            Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

            Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

            Comment


            • #81
              Originally posted by estereo View Post
              Er vel enig i at jo mer løp, jo bedre
              I 2011/12 har det vært en del mennesker som har testet SC, og norgesscup blir testet i år. - Er vel der fokuset er/bør være på de som allerede kjører 1:8 nå i år?

              Men for all del, om det er 5-10 stk som roper at de vil kjøre elektro også så hadde det jo vært stas.
              SOLAN, hellu i luke

              Ja SC... Jeg har kjøpt meg en slik Axial EXO,. den er DØNN lik SC men har EXO (Cage)
              OG karrosseri. Lik lengde, bredde, aksel avstand + bruker SC felger & dekk. Den vil jeg
              GJERNE kjøre i SC-klassen (hvis ingen starter grin fordi det er anderledes karrosseri da)
              Remote control Cars, Trucks, and Buggies plus RC parts and accessories from Axial to keep you adventuring.


              Hadde tenkt å spørre noen som visste om det spiller noen rolle. De kjører/skal kjøre den
              i SC-klassen i USA, så da får vi håpe folk ikke er pøkk her og lager vansker. (Noe vi er vant med).

              (Solgte 4.stk, med meg inkl IDET de kom inn døra)!!

              Som sagt, 100% DØNN lik en SC med lengde, bredde, vekt, dekk, dempere osv, men annet karrosseri!
              Hvis poenget er å rekruttere så mange som mulig i SC ser jeg ikke at det skulle ha noen betydning.

              PS. Da demperene er festet i buret så kan man ikke kline på ett SC karrosseri!
              Last edited by Ronny.A; 13 February 2012, 01:27.
              Ronny Arnesen
              Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

              Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

              Comment


              • #82
                Originally posted by Samen View Post
                Jeg er FOR mer løp, og da aller helst i 1/8. Det jeg er redd for at denne klassen vil lide samme skjebne som truggy i sin tid gjorde. Men, jeg håper jeg tar feil........
                Same-Same det er liv i deg å gitt, hyggelig!
                Jeg håper du tar feil jeg og, for Extra kom med ett veldig godt poeng tidligere
                med at de som som regel kutter ut 1/8 Nitro gjør det fordi at, vel - en Nitro motor
                og dens kjærlige behov KAN faktisk drepe lysten til å kjøre klassen. Spesielt om man da
                er en "Weekend Warrior" og ikke har tid/lyst til å fordype seg i ting man ikke helt 100% takler.
                Jeg tror DE ville satt VELDIG stor pris på å få kjørt bilen de digger, men uten motoren de hater!
                Last edited by Ronny.A; 13 February 2012, 01:42.
                Ronny Arnesen
                Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                Comment


                • #83
                  PS. Syntes det er stor stas at det er så mange folk innom her, og
                  setter pris på både interessen samt mange veldig gode inputs

                  Og ja, vi er litt Off Topic til tider, men vi er jo ikke riktig navla
                  noen av oss så hva annet kan en da forvente, hehe
                  Last edited by Ronny.A; 13 February 2012, 01:51.
                  Ronny Arnesen
                  Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                  Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                  Comment


                  • #84
                    Jerome sin AGAMA & BULLITT motor

                    Last edited by Ronny.A; 13 February 2012, 02:22.
                    Ronny Arnesen
                    Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                    Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                    Comment


                    • #85
                      Ønsker da FRODE STRØM velkommen som ennå en som vil satse på AGAMA i 2012

                      Hyggelig å se deg igjen kompis
                      Ronny Arnesen
                      Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                      Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Ronny.A View Post
                        Jerome sin AGAMA & BULLITT motor
                        bra flyt på bil og motor der,ser så jævlig lett ut når Jerome er sjåfør
                        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                        Comment


                        • #87
                          Jerome kan både kjøre & sette opp bil, det er det ingen tvil om

                          Si meg, er det noen som har status på Bukta? Begynner raskt og
                          nærme seg Neo12 løpet og jeg skulle gjerne ha trent litt før det
                          Ronny Arnesen
                          Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                          Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                          Comment


                          • #88
                            Ligger bilder av banen på Facebook gruppa til banen
                            Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                            Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                            Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Ronny.A View Post
                              Jerome kan både kjøre & sette opp bil, det er det ingen tvil om

                              Si meg, er det noen som har status på Bukta? Begynner raskt og
                              nærme seg Neo12 løpet og jeg skulle gjerne ha trent litt før det
                              hei var der på søndag bare sånn for å se. Da var det en del tykk is der over det meste av banen.Tykk nok til at trail spora ikke gikk igjennom isen.(forbannede tullinger)
                              Møtte Kim på vei bort derfra på utsia av bommen.Etter det jeg kjønte så passet ikke nøkkelen hannes lenger??? Selv gikk jeg.

                              Uansett,det var søndag.Kan hende det er smelta nå.
                              Hvis dem får igang webkameraet igjen så hadde det vært fint,da det bildet vi ser fra banen er fra 4mars.Men det bildet stemmer alikevel sånn omtrent med denne søndagen.
                              X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                              ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                              hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by fastolsen jr View Post
                                Ligger bilder av banen på Facebook gruppa til banen
                                Hey FastOne Har ikke Facebook konto, men takk for opplysningen sir!!
                                Ronny Arnesen
                                Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                                Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X