Det er bare til å følge dette http://www.teamlosi.com/ProdInfo/Fil...e_Addendum.pdf så går alt bra.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Losi 8ight / 8ight T
Collapse
X
-
Prøvde ut et nytt setup på bilen idag og det fungerte veldig bra.
Her er det http://www.teamlosi.com/ProdInfo/Fil...-challenge.pdf eneste forskjellen er at jeg kjørte med 35wt foran og jeg k Panther soft dekk.
Nå begynner den bilen å bli veldig bra.
PS: kan ikke dere gutta øst på gi oss vestlendinger noen tips på setup sånn at vi ikke er helt blank når vi kommer bort over
-Bombk-
Comment
-
Da har eg endelig fått bygget 8ight`en. Eller det vil sei nesten ferdig, sitter igjen med noen z skruer som eg ikkje finn noen plass til. Meiner dei låg i posen til forhjulstillingen. Noen ide kor dei høyre heime?Harold Jessie Eidet`76
Rico Offshore, SS66, FE Rico, Insane Cat Gen3, Spike
Comment
-
Får satse på det.. Har fått kjørt noen runder på ein fotballbane i kveld, og må si eg er imponert over styrerespons og kjøreegenskaper!Originally posted by Hurrle View PostDet pleier ofte å være noen ekstra skruer og andre små deler som kan være lett å miste. Så slipper man å løpe til butikken om en liten skrue detter på bakken og forsvinner når man skrur.
Har sett i ein OS 21 Max RZ som eg hadde liggende, litt for lite kraft i den så blir nok ny motor..Harold Jessie Eidet`76
Comment
-
Var ute å kjørte igår, og fikk selfølgelig trøbbel
Svinghjulet løsnet på konen. Noen som eit kor ein kan få fatt koner(colett) uten å kjøpe komplett svinghjul. Ser ut som den er kortere enn "normale" koner. Kan det være ein ide å bruke Loctite lim(husker ikkje tallet) når ein skrur dette til? Da tenker eg ikkje på mutteren, men på selve konen og singhjul..
Harold Jessie Eidet`76
Comment
-
Jeg vurderer og å kjøpe en Team Losi 8ight-T...
Denne kommer som rullende chassi, flatpakket altså?
men hva mangler jeg?
Motorforslag, sett på NOSRAM EVO, noen andre?
Radio, sett på Futaba 3PK, andre?
Eksosanlegg, det har ikke jeg peil på, hva har dere andre kjøpt?ME: Thomas Heimdal, 20 År, Fetsund
RC: Ho-Bao Hyper ST
Comment
-
Har ikke du nettop kjøpt deg bil?Originally posted by meCarnival View PostJeg vurderer og å kjøpe en Team Losi 8ight-T...
Denne kommer som rullende chassi, flatpakket altså?
men hva mangler jeg?
Motorforslag, sett på NOSRAM EVO, noen andre?
Radio, sett på Futaba 3PK, andre?
Eksosanlegg, det har ikke jeg peil på, hva har dere andre kjøpt?
Har ikke nok motorerfaring i truggy, til å kunne anbefale deg en motor...
3PK'n er en kongeradio med masse innstillingsmuligheter, men den koster fort mange penger om du skal ha spektrum til den osv.
Om du ikke trenger å ha det værste, ville jeg kjøpt en litt rimligere radio, f.eks. Spektrum DX-3.
Jeg fikk anbefalt en tuned pipe som er for turtallsvillige motorer. Trenger ikke så mye bunndrag i en truggy, som bor i Nosramen. Etter å ha så vidt testa å få litt turtall på motoren, virker den helt hysterisk
# 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #
Comment
-
Da er 8ight truggy'n min såvidt testa på bane, og bilen virker kjempefin å kjøre! Skal bli skikkelig gøy å kjøre mer på bane og løp med denne bilen
Det eneste jeg har gjort med bilen er å skifte til mykere clutch-fjærer på plastikk skoene, da orginal clutchen tok for seint. Nå funker det knall!
Men jeg brakk et par deler, da jeg traff noe hardt i banen:
Losi has performance you can depend on. Losi RC cars, RC trucks, and RC buggies leverage innovative designs with scale realism perfect for racing with friends or competing.
Losi has performance you can depend on. Losi RC cars, RC trucks, and RC buggies leverage innovative designs with scale realism perfect for racing with friends or competing.
Er disse delene laget for å ryke "fort", slik at man ikke ryker bærearmer, demper osv istedenfor?
Noen andre deler som er lurt å ha i reserve, som kan skiftes når man er på banen?
Hadde satt kjempestor pris på om dere med 8ight/8ight-t hadde hjulpet meg med dette
Vet det er mange stødige førere som kjører 8ight her, så jeg søker erfaring fra dere
Ellers er bilen en drøm å skru på med riktig verktøy. Kjøpte noen trekkere fra Dynamite, som virker veldig bra!# 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment