Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi 8ight / 8ight T

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ang Losi sin startboks. Den er søppel orginalt, desverre. Men det finnes en vei til å gjøre den til den beste boksen du har hatt

Alle ledninger i boksen MÅ byttes ut med 14g. Lodd alle fester i boksen, til bryterene OG til motoren. Bruk 2 stk stick packs, da får du over 14V og det trenger denne boksen.....helst 3600 batterier. Seriekoble disse batteriene, bruk deans plugger, viktig!!

Har gjort dette med min boks, og nå funker den topp, drar nye mototer lett.
    XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
    Xray T3, LRP, Tekin
    Grenland Modellbil Klubb

Comment

• Originally posted by Finken View Post
      Ang Losi sin startboks. Den er søppel orginalt, desverre. Men det finnes en vei til å gjøre den til den beste boksen du har hatt

Alle ledninger i boksen MÅ byttes ut med 14g. Lodd alle fester i boksen, til bryterene OG til motoren. Bruk 2 stk stick packs, da får du over 14V og det trenger denne boksen.....helst 3600 batterier. Seriekoble disse batteriene, bruk deans plugger, viktig!!

Har gjort dette med min boks, og nå funker den topp, drar nye mototer lett.

Thanx for info Fink

Nettopp vært på Smallsize og kjøpt denne nå, lodda på deans plugger, bruker 2 7.2v 2200mAh batterier,---

Prøver dette først

Comment

• Dere som kjører 8ight, bruker dere plast Rear Gearbox Bearing Inserts, eller i aluminium? http://www.teamlosi.com/Products/Def...rodID=LOSA4430

Leste litt på et annet forum at de i plast ble etterhvert slitt og slarkete, så de skiftet til alu. Men de skrev også at det kunne være et problem med at drevene i diffen ble for tighte om man brukte de i alu.

Jeg raste nemlig noe i diffen i dag, og lurer på om det kan være fordi jeg bruker de i alu. Har ikke skrudd opp å sjekket enda, får gjøre det snart.
        # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

• Har lest litt at de fleste kjører bare med dem i plast..har selv kjørt med plast i hele sesongen bytta engang, ikkje hatt nokka problem diffan,kryss i take
          *Sanwa M12X*Savöx*
          *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
          *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

Comment

• ahh må bare skryte av at jeg endelig har fått begynt innkjøringa av mitt nye gull
            Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
            Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
            Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

Comment

• skjönner ikke helt hva dere bärer dere etter, mugen startboksen er jo skuddsikker rett ut av esken....
              Må 8ight'en ha en spesiell startboks?
              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

Comment

• Originally posted by casevac View Post
                skjönner ikke helt hva dere bärer dere etter, mugen startboksen er jo skuddsikker rett ut av esken....

Losi boksen funka som gull rett ut av eska her !! :mrgreen::mrgreen:

Comment

• har fri i dag så det blir nok noen nunder på hellerud gitt

og siden vi snakker om startboks så må jeg bare skryte av ROTOstarten som følger med RTR bilen...
                  Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
                  Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
                  Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

Comment

• Originally posted by casevac View Post
                    skjönner ikke helt hva dere bärer dere etter, mugen startboksen er jo skuddsikker rett ut av esken....
                    Det e derfor æ bruke Mugen Startboks..nullproblemos og passer Eight'en perfekt
                    *Sanwa M12X*Savöx*
                    *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
                    *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

Comment

• Losi 8ight-T!

Har tenkt å bestille meg Losi 8ight-T

Dette er lista:
                      1 x Go Technology .21 7 Port Race Engine (Standard Plug) - $209.99

1 x Ace R/C DS1015 Super Torque Digital Servo - $94.99

1 x OFNA Jammin JP-2 Hard Anodized Off Road Tuned Pipe - $69.99

1 x Team Orion Marathon 1600mAh Hump Receiver Pack - $25.99

Og denne: )

Så om noen av dere har feks Spektrum 3.0, Nomadio React eller Futuba 3PK, eller annen racingradio, som dere vil selge til meg, kontakt meg gjerne på PM eller evenriksenn@hotmail.com

Men hva synes dere?
                      Greit?
                      Lurte litt på om jeg skulle kjøpe Ace 1015 eller Futuba S9351..

Bestiller motoren og sakene på amain, fordi at jeg ville ha den Gotech motoren, og at det ble billigere enn om jeg skulle bestilt fra Carolinas..
                      Vet at amain ikke setter ned verdien på pakka, men jeg bestiller der fordi at søstra mi er i USA nå, så da bare bestiller jeg til hennes adresse også sender hun hit..
                      Yamaha Aerox

Comment

• Originally posted by Ev1er View Post
                        Har tenkt å bestille meg Losi 8ight-T

Dette er lista:
                        1 x Go Technology .21 7 Port Race Engine (Standard Plug) - $209.99

1 x Ace R/C DS1015 Super Torque Digital Servo - $94.99

1 x OFNA Jammin JP-2 Hard Anodized Off Road Tuned Pipe - $69.99

1 x Team Orion Marathon 1600mAh Hump Receiver Pack - $25.99

Og denne: )

Så om noen av dere har feks Spektrum 3.0, Nomadio React eller Futuba 3PK, eller annen racingradio, som dere vil selge til meg, kontakt meg gjerne på PM eller evenriksenn@hotmail.com

Men hva synes dere?
                        Greit?
                        Lurte litt på om jeg skulle kjøpe Ace 1015 eller Futuba S9351..

Bestiller motoren og sakene på amain, fordi at jeg ville ha den Gotech motoren, og at det ble billigere enn om jeg skulle bestilt fra Carolinas..
                        Vet at amain ikke setter ned verdien på pakka, men jeg bestiller der fordi at søstra mi er i USA nå, så da bare bestiller jeg til hennes adresse også sender hun hit..
                        Høres bra ut det.
                        Ang. Ace 1015 eller 9351, så burdu du gå for Ace'n. Den er raskere, sterekere og billigere enn futaba'n.
                        Mange folk på utenlandske forum ambefaler også den servoen.
                        # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

• Flott!
                          Da går jeg for aceen
                          Yamaha Aerox

Comment

• Men jeg hørte at den go tech ikke er noe særlig!
                            Noen som har noen forslag?
                            Må være på amain eller rcmart..
                            200-300 dollar
                            Yamaha Aerox

Comment

• 8ight`n får litt luft under vingen
                              Attached Files
                              Claus Didriksen
                              BOMBK

Comment

• Originally posted by Bulldog View Post
                                8ight`n får litt luft under vingen
                                Oooooooh Niiiiiceee !!!

Savner å kjøre nå,:-| får vente til helgen, endelig litt fint vær,men blir jo mørkt klokka 5

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X