Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• javeel FINA VERE!! bler det kjøring i dag folkens eller ska dåkkår drokna dåkkår i øle
    Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
    Jørn Birkeland. 74.Modell
    http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Jobber kveld i dag og resten av helgen, så ingen kjøring på meg i dag.
      Kanskje i morgen eller søndag om noen vil være med på formiddagen.
      Petter Alvestad -68
      Savage SS 4.6
      Stavanger

Comment

• Originally posted by Palves
        Jobber kveld i dag og resten av helgen, så ingen kjøring på meg i dag.
        Kanskje i morgen eller søndag om noen vil være med på formiddagen.
        på søndag reise eg te :først danmark så tyskland og østerrike for å få meg en liten ferie eg og har vært hjemma heila sommar

Comment

• ja,,bler det en loftetur i dag

Comment

• Ble dårlig med kjøring på meg vertfall. Fikk XTR'en og Infernoen i dag så jeg har brukt hele dagen til demontering/vasking/status.

Ble akkurat ferdig med å montere XTR'en igjen, men et av hjullagerene var ødelagt så det blir ikke kjøring før jeg har bestillt nye.
            HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
            Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• Noen andre enn meg som fortsatt har ferie? Om noen skal ut på dagtid, send sms til 93496612
              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• jeg kan godt kjøre jeg vis du har en clutch og et spur å låne/jeg kan kjøpe?
                Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
                Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
                Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

Comment

• I dag blir det kjøring.
                  Er ute ved biltilsynet fra klokken 1500.
                  Petter Alvestad -68
                  Savage SS 4.6
                  Stavanger

Comment

• kommer en tur jeg og, skal se om jeg treffer kanalen i dag og
                    HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
                    Christian Eksund (1979)

Comment

• Jeg skal bare montere elektronikken i bilen så kjører jeg ut en tur jeg også.

Comment

• Noen som skal ut på biltilsynet i dag? Tenkte jeg skulle få testet XTR'en på asfalten en tur..

Er ute i 6 tiden tenker jeg.

Comment

• Skal spise middag snart, så kommer jeg en tur ut.
                          Petter Alvestad -68
                          Savage SS 4.6
                          Stavanger

Comment

• Originally posted by Palves
                            Skal spise middag snart, så kommer jeg en tur ut.
                            HEI ! venta te eg komme hjem!
                            Fina vere her i TYROL... (Österrike)......
                            e hjemma paa mandag men dä e vell däkkär pä jobb
                            men fä raevä däkkärs ut pä kvellen :P

Comment

• Skal nok få til det Jørn.

Var forresten ute å fikk testet XTR'en i dag.. Fy F@#¤ som den bilen går!! Ved rett over 3/4 gass hadde den akkurat lagt inn 3. giret og da gikk det for fort til at jeg klarte å kontrollere den skikkelig vertfall.

Supermorro helt til jeg sladdet baklengs inn i fortauskanten og knuste batteriboks, tanken og ene demperen.. frem med araldit og silikon så er den på veien igjen til i morgen

Comment

• ,
                                Originally posted by HPI
                                Skal nok få til det Jørn.

Var forresten ute å fikk testet XTR'en i dag.. Fy F@#¤ som den bilen går!! Ved rett over 3/4 gass hadde den akkurat lagt inn 3. giret og da gikk det for fort til at jeg klarte å kontrollere den skikkelig vertfall.

Supermorro helt til jeg sladdet baklengs inn i fortauskanten og knuste batteriboks, tanken og ene demperen.. frem med araldit og silikon så er den på veien igjen til i morgen
                                ja hörte den fekk en fygetur
                                ska ta ferjä fra danmark mandagsmorning kl.8 den gär te kristiansan.
                                sä bler det 3timars kjöring hjem med Syclonen d va kjekt ä kjöran pä autobahnen :wink: ,, parkerte ett par mercar,audi og bmwer .di blei litt lange i maskä när där kom en gammale pickupp ä satte di pä plass :P

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X