Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fet bil...

Må jo brife litt når jeg har fått meg nye dekk da :

Comment

• Ble tøff den.Hva slags felger er det ?
      Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

Comment

• takk... Maximizer bead locks (1/2 offset, 17mm hex) og Pro-Line Badlands MT tires

Comment

• Ikke for å være kiip men de felgea er no søppel, når du svinger så drar du hjulet innover på felgen mot karoseriet, om du skjønner hva jeg mener. Det resulter i at den ringen som låser dekket mot ytter delen av felgen gnager hull i dekket, synd men sant. Så skal du kjøre på litt hardt under lag med ugjevnheter anbefaler jeg deg på det sterkeste å bytte felger.
          Men fete dekk var det
          The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

Comment

• Originally posted by Gizzmo79
            Ikke for å være kiip men de felgea er no søppel, når du svinger så drar du hjulet innover på felgen mot karoseriet, om du skjønner hva jeg mener. Det resulter i at den ringen som låser dekket mot ytter delen av felgen gnager hull i dekket, synd men sant. Så skal du kjøre på litt hardt under lag med ugjevnheter anbefaler jeg deg på det sterkeste å bytte felger.
            Men fete dekk var det
            det vil vel skje med de fleste dekk som er limt ordentlig? Det har også mye å gjøre med dekkene... Jeg har faktisk hørt noen si noe lignende før, men må jo teste det ut, og jeg har ikke hørt noe negativt om dem på savage-central...

Comment

• Magnus, kan du skrive litt om de dekka der når du får testa dem ut ordentlig? De så nemlig skikkelig fete ut Mine dekk begynner å synge på siste verset snart
              # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

• var ute og testa i 5 cm nysnø her om dagen, og de var utrolig gode... De ga bra aks, og holdt godt svingen uten å snurre rundt... Bedre en 40 series bow tie og dirt bonz... Serr, jeg anbefaler de på det varmeste, beste dekka jeg har hatt...

Comment

• Originally posted by Magnus89
                  Originally posted by Gizzmo79
                  Ikke for å være kiip men de felgea er no søppel, når du svinger så drar du hjulet innover på felgen mot karoseriet, om du skjønner hva jeg mener. Det resulter i at den ringen som låser dekket mot ytter delen av felgen gnager hull i dekket, synd men sant. Så skal du kjøre på litt hardt under lag med ugjevnheter anbefaler jeg deg på det sterkeste å bytte felger.
                  Men fete dekk var det
                  det vil vel skje med de fleste dekk som er limt ordentlig? Det har også mye å gjøre med dekkene... Jeg har faktisk hørt noen si noe lignende før, men må jo teste det ut, og jeg har ikke hørt noe negativt om dem på savage-central...
                  Ja det skjer med dem ogå, men der har du ikke låse ringen på innsiden av dekket, er synd at de skal skjære opp dekket. Eller så hadde det jo vært knall bra felger
                  The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

Comment

• Mi nye tralle

Comment

• Skal dere ha dekk som sitter på snø/isføre er det Mulcher som gjelder:
                      Disse får man også i 40 profil.
                      De sitter så godt at man lett går på to hjul i krappe svinger (savage tar vel salto ), sitter like bra som metallpigger på snøføre (jeg har prøvd begge deler) :wink:

Og Magnus, de sitter mye bedre enn Mashers men de er sikkert ikke like slitesterke når sommeren kommer. RC er vel uansett ikke til for å spare penger
                      MBX-6
                      Slash 4x4 rtr
                      - Midtskogen Raceway-

Comment

• Jeg har vel ikke sakt at mashers er no bra?

Comment

• Originally posted by Magnus89
                          Jeg har vel ikke sakt at mashers er no bra?
                          Stemmer det, sjekket en tidligere tråd, det var badlands du mente var så mye bedre, truggy dekk sier nå jeg da :wink:

Mashers er forøvrig helt greie, passer bra til alt, men ikke supre til noe (men de er utrolig slitesterke). Du får prøve mulchere hvis du plutselig finner ut at du har alt for mye penger, geniale til snø/løsmasse. Har badlands til buggy, men i forhold til bulldog blir det litt tett mellom knastene, det pakker seg i mønsteret (både møkk og snø).

Om ikke annet så var de tøffe
                          MBX-6
                          Slash 4x4 rtr
                          - Midtskogen Raceway-

Comment

• vel, jeg synes de virker bedre, men kan vel teste ut noen 40 series mulchers neste gang da

Comment

• Det er jo større mellomrom på Badlands MT dekkene ift buggy, men på buggy pakker de seg på lik linje med de fleste andre buggy dekk. savner trac-ta-gator til 1:8
                              MBX-6
                              Slash 4x4 rtr
                              - Midtskogen Raceway-

Comment

• eneste minuset er at de er ganske myke... Hardere dekk ville grepet bedre på hardt underlag...

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X