hvis du bare slår forsiktig blir det bra... Legg bulken over ett hull/sprekk og slå mitt på.. Du kan legge en tøyfille over så det ikke blir så lett skader i anodiseringen...
Må bruke litt styrke i hamringa for å få rettet den opp igjen da :wink: Hvis man slår forsiktig flexer den bare. Legg bare TVP'en på en rett flate og bank til.
Småriper i alu'n har ingenting å si
er man keen på en fin bil så har det noe å si:P pluss at tvpen vil teoretisk bli mer sårbar for oksidasjon... Poenget er at man ikke burde slå hardt en gang, og ende opp med å måtte bøye tilbake igjen... Hvis du slår på en flat benk vil den ikke bli helt rett, siden den altid vil flekse tilbake... Du må derfor slå den over ett hull eller sprekk....
er man keen på en fin bil så har det noe å si:P pluss at tvpen vil teoretisk bli mer sårbar for oksidasjon... Poenget er at man ikke burde slå hardt en gang, og ende opp med å måtte bøye tilbake igjen...
Du kan jo prøve å slå svakt på en bøyd TVP da, den flexer bare tilbake igjen.
Det ble minimale riper.
Se her, ser du de ripene? :P
PS. gamle bilen min :wink:
Dirtbonze på forumet som har den nå
Dessuten så holdt TVP'ene veldig bra etter jeg bøyde dem opp igjen, brukte de samme nesten et år etter oppbøying. Og har ikke kjørt særlig pent med bilen, den er blitt lekt med, for å si det sånn
jeg bøyde chassiet (tvp'n??) ganske lang forover, men skal prøve med en hammer i morgen. men burde jeg prøve med gummi hammer tru? blir vel minimalt LITE riper av det tru?
trur vi glemmer topicen jeg :P eller overskriften. kanksje vi burde avslutte det å legge inn et par bilder isteden :wink: hehe, bare en liten tanke. men fristes å svare også da.
jeg bøyde chassiet (tvp'n??) ganske lang forover, men skal prøve med en hammer i morgen. men burde jeg prøve med gummi hammer tru? blir vel minimalt LITE riper av det tru?
trur vi glemmer topicen jeg :P eller overskriften. kanksje vi burde avslutte det å legge inn et par bilder isteden :wink: hehe, bare en liten tanke. men fristes å svare også da.
hører jørgen har hamret på bilen min ,det sa han ingen ting om,når jeg kjøpte den nei he he he
kjetil Tønnesen`79. . 2 stk FG monster truck solgt+++kn filter, alu option.infreno st gsx28,revo 2,5.savage ss o.s.30vg-x++++Big joe dekk+velocity chromefelger. 2 stk savage ss 4,6,alu med os 30 vg aludiff,alu centerplate. alu bærearmer.osv.Onroad evo 3 racing+ airskipper 50.
Har vært mye med den bilen som har blitt reparert og blitt like godt som nytt igjen.
Husk, hadde bilen i 1 og et halvt år før den ble solgt. Så mye reperasjoner er det blitt.
Kan ikke huske alle reperasjoner og fiksing som er gjort vettu
Har vært mye med den bilen som har blitt reparert og blitt like godt som nytt igjen.
Husk, hadde bilen i 1 og et halvt år før den ble solgt. Så mye reperasjoner er det blitt.
Kan ikke huske alle reperasjoner og fiksing som er gjort vettu
nei jeg bare tulla jeg har selv reparert allerede på den bilen så det må til det ja
kjetil Tønnesen`79. . 2 stk FG monster truck solgt+++kn filter, alu option.infreno st gsx28,revo 2,5.savage ss o.s.30vg-x++++Big joe dekk+velocity chromefelger. 2 stk savage ss 4,6,alu med os 30 vg aludiff,alu centerplate. alu bærearmer.osv.Onroad evo 3 racing+ airskipper 50.
hværet her i hammerfest har hvært litt ustabilt i det siste snøen kom for ei stund men så blei det milhvær og snøen ble nesten bort men så kom den igår og da utnyttet jeg sjansje til og kjøre litt og tok bilder. og nå i dag igjen ble det millhvær igjen
Comment