Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jaja Ørjan du må ikke kjefte frøken huden full i morgen for at du hadde eit par skrivefeil, da må du nok smake pisken er eg redd. Å kven veit kor den pisken treffer

Comment

• Noen som har peil på hvorfor motoren min ikke går på tomgangl?
      det er en ds kjøleribbe, cy marine sylinder, kjeramiske lagre, 813 forgasser, rear dom, ada billet intake, bygd på en slitt cy26

Trudde først at det var innsuget som fikk falsk luft så byttet til ada og de pakningene som fulgte med,, ingen forskjell, deretter byttet toppakningen selv om jeg ikke kunne se noe lekasje. ingen forskjell ;P har justert forgassern i huet og ræva ingen forskjell

Den starter veldig lett og har en utrolig turtall og punsj men når varm dør den gansek fort på tomgang slik at jeg må gi litt gass for å holde den igang!!!
      Ingen krise akkurat med hadde vert kjekt med fungerende tomgang

Comment

• Hvordan er komp, har du sjekket stempelring ?

Comment

• Var slik siden første gangen jeg prøvd den, kompen virker grei... dog har ikke målt den.

Comment

• Originally posted by freddy85 View Post
            Var slik siden første gangen jeg prøvd den, kompen virker grei... dog har ikke målt den.

siden feilen dukker opp når bilen er varm må det ha noe med det å gjøre.
            ble tettninger på veiva skiftet?
            skiftet du pakning på veivhuset?
            det kan på meg virke som om dne trekekr falks luft når den blir varm
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• skiftet tetningene (de to ved svinghjulet og klutsj). Pakningen var hel og fin så brukte den om igjen.
              Tenkte jeg skulle flytte alt over på en ny cy26 som jeg har liggende,, men da får jeg ikke med de dyre kjeramiske lagrene, for vil ikke splitte en ny motor kun for lagrene.

Comment

• Pakninger er engangsvare. Alltid sett på nye pakninger når du åpner noe
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

skiftet tetningene (de to ved svinghjulet og klutsj). Pakningen var hel og fin så brukte den om igjen.
                  Tenkte jeg skulle flytte alt over på en ny cy26 som jeg har liggende,, men da får jeg ikke med de dyre kjeramiske lagrene, for vil ikke splitte en ny motor kun for lagrene.

hvis du bare skal teste så glem de kjeramisdke lagrene. viser deg seg at den funker med et nytt veivhus kan du jo bestille opp deler for så å splitte blokka senere.
                  A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                  alt under 1200 cc er en startmotor.
                  R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Noen som har peil på diametern på veltebøylen på hpi baja? tenkte å gjøre denne modden:

og har ikke bajan i nærheten for å få målt..

tenkte muligens noen av disse passer?

Comment

Noen som har peil på diametern på veltebøylen på hpi baja? tenkte å gjøre denne modden:
                      diameter er 10mm. planer om og gjøre det samme, kjedelig og løsne støtdempere hver gang man skal ha av buret.
                      Måtte skimse opp buret i bakkant med den nye dominatorpotta, ellers ligger den ann
                      http://i569.photobucket.com/albums/s...n/Bilde011.jpg
                      Last edited by stianmann; 21 March 2009, 16:18.
                      Hpi Baja "Shorty"
                      Mini z Awd

Comment

• takk, ser bra ut den bajan din.. har rear dominator jeg å ,men glemte å bestille spacerne så den smelter litt men ikke noe kritisk

Comment

• Nå har jeg fjernet lillafargen på de fleste smådelene på bajaen:
                          Attached Files
                          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                          Radio: Spektrum DX8

Comment

• Dette var kjent

HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• OI. RÅTT 110 KM/T helt RÅTT
                              Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                              Radio: Spektrum DX8

Comment

• Var oppe i 71mph(115kmt) men har det ikke på film. Tar litt tid å stoppe også når det er sand på asfalten Det fikk brøytekantene i andre anden erfare.
                                Robert Birkevaag 71 mod
                                Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X