men jeg kan ikke finne orginalnr heller på den beskyttelsen for di tannhjulene
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Den er kommet
Tenkte jeg skulle spore pakka en siste gang før jeg la meg for og drømme om RC-biler, Å "joggu"
# Your item is being processed by customs in NORWAY #
Det har tatt akkurat 10 dager fra DDM og til tollensigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"
Comment
-
Originally posted by Flyer5 View PostTenkte jeg skulle spore pakka en siste gang før jeg la meg for og drømme om RC-biler, Å "joggu"
# Your item is being processed by customs in NORWAY #
Det har tatt akkurat 10 dager fra DDM og til tollenEn PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
Kjører Leopard!!
Comment
-
Originally posted by goddamnswede View PostHar mye å si hvordan du checker ut, 2nd day air er i mine øyne greiest.
1 uke max er min erfaring.
sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"
Comment
-
Huff, nå har Baja'n min stått i ro i over en mnd..!
Har klart å knekke nedre bære-arm ( del nr. 85400 ) så er blitt til at bilen har måtte stå stille..
Har sjekket på FG-Hobby, DDM og Mikronor, men ingen av dem har den orginale delen inne på lager.. =/ Så må bare veeeente og veeeente.. Noen som vet om det er manko på enkelte deler verden over for tiden eller?
Til en annen ting, har hørt at RN potta til MCD er ferdig, dette betyr vel at RN har startet på HPI Baja' pipe'ne? Noen som har noe info om når dem er ferdig osv..?Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )
Comment
-
Originally posted by Muztang289 View PostHuff, nå har Baja'n min stått i ro i over en mnd..!
Har klart å knekke nedre bære-arm ( del nr. 85400 ) så er blitt til at bilen har måtte stå stille..
Har sjekket på FG-Hobby, DDM og Mikronor, men ingen av dem har den orginale delen inne på lager.. =/ Så må bare veeeente og veeeente.. Noen som vet om det er manko på enkelte deler verden over for tiden eller?
Comment
-
Originally posted by freddy85 View PostHvorfor kjøper du bare ikke denne:
http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
T A K K ! ! !Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )
Comment
-
Hehe, tenker du ble glad nå ja. Tre ganger prisen men sikkert vel verdt pengene. Slike ting hiver jeg på handlekurven hos daves enten jeg trenger dem eller ikke. Fryktelig kjedelig å måtte stå over en god kjørehelg pga deler til en 60lapp.sigpic
HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum
Comment
-
Originally posted by goddamnswede View PostHehe, tenker du ble glad nå ja. Tre ganger prisen men sikkert vel verdt pengene. Slike ting hiver jeg på handlekurven hos daves enten jeg trenger dem eller ikke. Fryktelig kjedelig å måtte stå over en god kjørehelg pga deler til en 60lapp.
Men når jeg skal kjøpe inn "styling osv" fra DDM, så skal jeg ta med en GOD Del av denne delen..!
Den røyk ganske fort.. =PDaniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment