Jeg hadde også gått forr ss diffen. Da er alt i alu. Med forsterkelsen utenpå den orginale er det fortsatt plast der hvor lagerene sitter.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Hvilken demperolje viskositet er mest brukt?
Skjønner att dette er en smaksak, men hva er oftest brukt?
Comment
-
Takk for svar Crazy BeetleOriginally posted by Crazy beetle View PostFG Baja hjul funker.
STadium hjula kan du glemme de funker dårlig. passer på bilen men det er alt.
du vil få mye bedre kjøre egskaper ved å skifte tl mindre hjul.
Da blir det nok Baja hjul tenker jeg. Kjørte en tur i dag på den nye banen vår ved Vister i Sarp og savnet etter bedre kjøreegenskaper ble stort etterhvert. Ser du har skrevet litt på den tråden også, kanskje du får tatt deg en tur snart? Hadde vært jævli kult med noen som har såpass greie på ting som du har innen LS.
Kristian1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02
Comment
-
Originally posted by svippsand View PostTakk for svar Crazy Beetle
Da blir det nok Baja hjul tenker jeg. Kjørte en tur i dag på den nye banen vår ved Vister i Sarp og savnet etter bedre kjøreegenskaper ble stort etterhvert. Ser du har skrevet litt på den tråden også, kanskje du får tatt deg en tur snart? Hadde vært jævli kult med noen som har såpass greie på ting som du har innen LS.
Kristian
Jeg kommer ned til Vister det kan du skrive opp.
tar nok et par uker før jeg har tid. må bli ferdig ed å flytter først.
Baja hjula blir konge på din bil
4x4 modellene har like store hjul foran og bak men det blir jo en smak sak om du vil ha 4 smale. 4 brede eller 2 av hver.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Ny killswitch.
YouTube - Killer RC's new Killer Bee Remote Kill Switch
Jeg håper at jeg får denne istenden for den Pico greien. Jeg bestilte min for over 1 måned siden.HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
-
dette er nok feil cb. 4x4 har brede bak og smale forand de også.Originally posted by Crazy beetle View Postpål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++
Comment
-
Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++
Comment
-
Lad det på 2,5 A. Til mindre A du lader det på til lengre varer det, men det gir mindre punch.HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
-
Ignifer, prøv med 20wt bak og 40wt foran og hugs at det må vere petroleumsbasert olje, etter hva jeg hugser så skal ikkje de orginale demperne ha noe siliconolje men skyt meg om jeg hugser feil
Mange her på forumet som vet masse meir enn meg om dette. Du kan prøve å bruke søkefunksjonen her på forumet ang. emnet.Last edited by Stalle; 26 May 2009, 23:06.
Comment
-
På Baja SS er det 5wt i front, og 40wt bak petroloumsbasert olje som standard. Men det er mulig det er noe forskjell på stemplet i støtdemperen på SS og vanlig 5B.. Det fulgte med forskjellige stempler med forskjellige gjennomstrømning på min SS..Originally posted by Stalle View PostIgnifer, prøv med 20wt bak og 40wt foran og hugs at det må vere petroleumsbasert olje, etter hva jeg hugser så skal ikkje de orginale demperne ha noe siliconolje men skyt meg om jeg hugser feil
Mange her på forumet som vet masse meir enn meg om dette. Du kan prøve å bruke søkefunksjonen her på forumet ang. emnet.Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
enRoute Berg JXR003
Losi 5ive - BZM Super 50
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment